office 2010 activate karana vidiya kiyannako.
steps ekka.
install karanna gaththa gamanma key ekak illanawa.
trail widihata install karala me video eke thiyena activator eken active karaganna.ehema hari yanne nathnm e kiwe trail widihata install karanna option ekak nathinam. web eken ms 2010 support wena key ekak dala install karanna. mathaka athiwa internet disconnect kalara key eka denna.ita passe me video eke thiyena activator eken active karaganna, simple

Machan Link Eka Wada Na ban![]()