තාමත් අවුල් ද. අයෙමත් අවුල් නොවෙන්නම දාමු&#35

NB Diamonds

Well-known member
  • May 29, 2012
    9,115
    712
    113
    office 2010 activate karana vidiya kiyannako.
    steps ekka.
    install karanna gaththa gamanma key ekak illanawa.
     

    rathnasekara

    Active member
  • May 24, 2011
    144
    41
    28
    Matara
    Ela

    office 2010 activate karana vidiya kiyannako.
    steps ekka.
    install karanna gaththa gamanma key ekak illanawa.


    trail widihata install karala me video eke thiyena activator eken active karaganna.ehema hari yanne nathnm e kiwe trail widihata install karanna option ekak nathinam. web eken ms 2010 support wena key ekak dala install karanna. mathaka athiwa internet disconnect kalara key eka denna.ita passe me video eke thiyena activator eken active karaganna, simple
     
    • Like
    Reactions: NB Diamonds

    NB Diamonds

    Well-known member
  • May 29, 2012
    9,115
    712
    113
    trail widihata install karala me video eke thiyena activator eken active karaganna.ehema hari yanne nathnm e kiwe trail widihata install karanna option ekak nathinam. web eken ms 2010 support wena key ekak dala install karanna. mathaka athiwa internet disconnect kalara key eka denna.ita passe me video eke thiyena activator eken active karaganna, simple


    thanks machan.:)
    karala balannam.


    +7