0.2$ වලට අඩුයි ගොඩක් වෙලාවටOya VIshmalokaya wage channel ekaka lankawe RPM eka keeyada machan normally ?
මොනවත් බලාගෙන translate කරන් නෑ හුත්තියෙ. ඔව් අපි කාලීන තොරතුරු බලලා එ්වගෙන් script එක හදලා, එ්වාගෙන් තමයි වීඩියෝ හදන්නෙ. English sources වලින් තොරතුරු ගන්නවා, හැබැයි එ් අපේ content එකට අවශ්ය දේ. මොන ලබ්බක්වත් එහෙම පිටින්ම translate කරන් නෑ. දන්න හුත්තක් කතා කරපිය.විශ්ම ලෝකය කියන්නෙ authentic content දාන චැනල් එකක් නෙවෙයි කියල ඕන මෝඩයෙක්ට තේරෙනවා. අනුන්ගේ කන්ටෙන්ට් සිංහලෙන් දානවනම් වීඩියෝ එකෙ අන්තිමට හරි ඩිස්ක්රිප්ෂන් එකෙ හරි දාන්න ඕනෙ ට්රාන්ස්ලේෂන් එකක් අපි සිංහලට හැරෙව්වෙ අහවල් එක බලාගෙන කියලා. හරියට මම කිරියෙ දාන ට්රාන්ස්ලේට් කරපු ඉන්ටවීව් වගේ.
උදා:-
https://elakiri.com/threads/ඊවා-ලෝවියා-eva-lovia.1844918/
අපේ අම්මා 2.9 million නේමොනවත් බලාගෙන translate කරන් නෑ හුත්තියෙ. ඔව් අපි කාලීන තොරතුරු බලලා එ්වගෙන් script එක හදලා, එ්වාගෙන් තමයි වීඩියෝ හදන්නෙ. English sources වලින් තොරතුරු ගන්නවා, හැබැයි එ් අපේ content එකට අවශ්ය දේ. මොන ලබ්බක්වත් එහෙම පිටින්ම translate කරන් නෑ. දන්න හුත්තක් කතා කරපිය.
උඹලා හිතන විදිහට ගොන් අාතල් දීලා 2.1M ගහන්ඩ පුළුවන් නම් මරුවට තියෙයි.![]()
අපි ඔය stats වගේ ලබ්බවල් ගැන සත පහකට වද වෙන් නෑ. ඕක මානසික රෝගයක්. ගොඩක් උන් හිතාගෙන ඉන්නෙ SEO ද අරකද මේකද හුත්තවල් කරලා, RPM CPM ලබ්බවල් අස්සෙ නැහිලා හැමනුණාම තමයි පොර වෙන්නෙ කියලා. අපි වෙනස්.Oya VIshmalokaya wage channel ekaka lankawe RPM eka keeyada machan normally ?
එ්කත් මිලියන 2.9 ගත්තෙ අැත්තටම ප්රයෝජනවත් දෙයක් පෙන්නලා. නැතිව ඇස් බෝල අැද ගන්ඩ බයිලා ගහල නෙවෙයි.අපේ අම්මා 2.9 million නේ![]()