තුන් නිවුන් දියණියන් වෙනුවෙන් ඔබගෙන් ආධාර ඉල්ලයි

6h057

Well-known member
  • Nov 19, 2024
    2,303
    2,199
    113
    Tokyo, Japan
    අනේද කියන්නේ. මුන්ට රෙන්න පුකේ ගූ නෑ හැබැයි ලමයි හදලා සහනේ ඉල්ලනවා. නූගත් අඩුකුලේ අඩු ආදායම් ලාබී උන්ට ලමයි හදන්න තහනම් කරලා නීතියක් ගෙනැල්ලා උන්ට නොමිලේ වඳ සැත්කම් කරලා දැම්මා නම් රටේ ප්‍රශන අවුරුදු 10ක් 15ක් යනකොට 95% විතර ඉවර වෙනවා රෙද්ද. :rolleyes2:
    Islam Muslim GIF
     
    • Haha
    Reactions: Cypress

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    මිනිහාගේ පමනක් මාසික ආදායම අඩුම ලක්ශ 2.5ක් වත් නැත්නම් එක ලමයෙක් හදන එක තහනම් කරලා පාර්ලිමේන්තු පනතක් සම්මත කරපල්ලා කෝ. ඊට අඩු ආදායමක් තියෙන එකෙක් ලමයෙක් හැදොවොත් බිජ්ජ කපන දඬුවමක් දීපල්ලා. රෙද්ද. ඊලඟට වැඩියෙන් හදන හැම ලමයටම තව ලක්ශ 1.5ක් ආදායමක් පෙනන්න ඕනේ කියලා නීතියක් දාපල්ලා. එහෙම බැරිනම් නොමිලේ වඳ සැත්කමක් කරගෙන කැමති විදියටක කැමති හිලකට හොකාගනින් කියලා. නූගත් අඩුකුලේ අඩු ආදායම්ලාබී හිඟන්නෝ සොමියට ගහලා ගහලා පඩිපෙල වගේ හදලා කල්ලත්ලෑ බොල්ලත්ලෑ රෙල්ලත්ලෑ කිය කිය ඇමනෙනවා සහනේ ඉල්ල්ල ඉල්ල. සක්කිලි දේශපාලුවොත් බදු ගහ ගහ උන්ට පිනට දෙනවා ඡන්ද ගන්න. උන් සොමියට ගහලා හදපු ලමයි ලොකුවෙලා ත්‍රීවීල් කාරයෝ බස් කාරයෝ කුඩු කාරයෝ වෙනවා. කැරිම කරුමයක් වෙලා තියෙන්නේ. :cautious::cautious::cautious::cautious::cautious::cautious:
     

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    පළවෙනි ලමයට අවුරුදු 9යි
    අවුරුදු 9කට පස්සේ
    මුන් රති කෙලියේ යෙදුනේ ළමයින් හදන චේතනාවෙන්මද?
    නැත්තං ආසාවට රතිකෙලියේ යෙදුනාද? ආරක්ෂිත ක්‍රමවේද අනුගමනය නොකර.
    මට නම් පේන්නේ ලංකාවේ ගොඩක් උන්ට තියෙන්නේ කොන්ඩම් එකක් ෆාමසියකින් ඉල්ලන් තියෙන ලැජ්ජාව
    අනිත් කාරනේ ලංකාවේ මෝඩ වහෙලා ලිංගික ක්‍රියාකරකම් කියලා හිතාගෙන ඉන්නේ ෆයිය හිලේ ඔබන එක විතරයි

    දැන් කරන්න දෙයක් නෑ. ළමයි 3ක් ඉපදිලා ඉවරයි
    උඹලා කැමතිනම්, හැකි නම් උදව් කරපල්ලා
    නැත්නම් ඔය වගේ පැලක දුගී බවින් මිරිකිලා හැදුනාම
    ඔය දරුවෝ සමාජ වෛරක්කාරයෝ වෙන්න පුලුවන්
    අනේද කියන්නේ. අර පොන්නයට ආදායම් මාර්ගෙකුත් නෑ. ලමයි 4කුත් හදලා. ඒ ගෑනිත් අමු වේසියෙක් ද කොහෙද. නිකමෙක් එක්ක ඇවිල්ලා පලල් කරලා අල්ලන එක විතරයි කරලා තියෙන්නේ. නෙදකින්. උදේ පාන්දර අපේ ලේ රත්කරනවා අඩුකුලේ උන්. ඕකුන්ට මිනිස්සු උදවු කලොත් උන් ආයෙත් වේස කමට හුකෝලා ලමයි දුසිමක් විතර හදන එක විතරයි කරන්නේ. ඊට පස්සේ ආයෙත් ඔහොම අඬාගෙන එනවා කල්ලත් ලෑ බොල්ලත් ලෑ රෙල්ලත් ලෑ ලමයි ලමයි කියාගෙන :cautious:. අඩුකුලේ උන්ට කොන්ඩම් ගන්න සල්ලි නැත්නම් පුකේ හිලට / කටට දාගනිල්ලකෝ මිනිස්සුන්ට වද දෙන කැරි කරුම නොවී :ROFLMAO:.
     

    ^Night Fury^

    Well-known member
  • Jan 8, 2011
    9,152
    5,047
    113
    -In Darkness-
    තුන් නිවුන් දරුවන් නේ බං ඌන් මොනවා කරන්නද😂😂
    කලින් ළමයෙක් ඉන්නවා බං. එහෙම තියන් තව ළමයෙකුත් හදන්න හැදුවා කියන්නේ (නිවුන්නු බලාපොරොත්තුවෙන් හදන්නේ නෑනේ) ඔය තත්වෙ එක්ක කැරිම රිස්ක් එකක් සහ ගොන්කමක්.
     
    • Like
    Reactions: Cypress

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    කලින් ළමයෙක් ඉන්නවා බං. එහෙම තියන් තව ළමයෙකුත් හදන්න හැදුවා කියන්නේ (නිවුන්නු බලාපොරොත්තුවෙන් හදන්නේ නෑනේ) ඔය තත්වෙ එක්ක කැරිම රිස්ක් එකක් සහ ගොන්කමක්.
    හිතන්නේ නැති වෙලාවටත් Pregnant වෙනවා නේ බං කොහොම ඌනත් ලමයි කැලෙට විසික්කන්නේ නැතුව මෙහෙම හිගා කාලා හරි හදන එක ලොකු දෙයක් බන්🙏🙏
     

    ^Night Fury^

    Well-known member
  • Jan 8, 2011
    9,152
    5,047
    113
    -In Darkness-
    හිතන්නේ නැති වෙලාවටත් Pregnant වෙනවා නේ බං කොහොම ඌනත් ලමයි කැලෙට විසික්කන්නේ නැතුව මෙහෙම හිගා කාලා හරි හදන එක ලොකු දෙයක් බන්🙏🙏
    ඒක ඇත්ත. මෙහෙම හරි හදන එක ලොකු දෙයක්. ඒත් ඉතින් බං ලූප් එකක් එහෙම දාන්න මහ ගානක් යන්නේ නෑ. රජයෙනුත් කරනවා. ගොඩක් උන්ගේ තියෙන්නෙ නොසැලකිල්ල සහ කළමනාකරණය නැති එක. බලපන්කො සමහර එවුන්ට ළමයි 6,7 ඉන්නවා. හැබැයි මහත්තයට වැඩට යන්න බෑ මහන්සි වෙන්න බෑ පපුවෙ ප්‍රශ්නයක්. ගෑනිටත් එහෙමයි. හැබැයි උන්ට හුකද්දි ඔය ලෙඩ මහන්සි අනන් මනන් මොකුත් නෑ. ඔක්කොම තමන්ගේ වාසියට හරවගන්න දේවල් ඉතින්.
     

    Bart_Allen

    Well-known member
  • Jan 23, 2018
    2,546
    3,899
    113
    Speed force
    Poland, German, Sweden ක්ලයන්ට්ලා ඉන්නවා ළමයි හදන්නෙ නැති.
    උතුරන්න සල්ලි.
    හැබැයි උන් හිතන්නේ ලෝකය විනාසයට යනවා ළමයිට හොඳ අනාගතයක් නෑ කියන මතේක.
    ආසියාව තමයි පිස්සු බල්ලො වගේ පැටව් ගහගෙන ගහගෙන යන්නේ.
    මම හිතන්නේ වෙන රිටයර්මන්ට් ප්ලෑන් එකක් නැති නිසා.
    වයසට ගිහාම බලාගන්න කෙනෙක් ඕනවට.
    Lol මරු cycle එකක් තියෙන්නේ.
    සල්ලි තියෙන උන් ළමයි හදන්නේ නැ හොඳ ලෝකයක් නැ කියලා. ඊට පස්සේ රටේ මිනිස්සු නැති නිසා උන්ගේ ලොක්කොයි, company වල අයිති කාරයොයි 3rd world countries වලින් අඩු පඩියට රොතු පිටින් මිනිස්සු ගෙනාවා. ඒ ගෙන උන් හරියට society එකට දායක වෙන්නෙත් නැතුව benefits ගන්න ළමයි හදනවා. අන්තිමට නිකන් වැඩ කරන්නේ නැති තමන් ඉන්න රට ගැන වගකීමක් නැති මැරයෝ සෙට් එකක් හදනවා.
    ඔය කලින් කියපු client ල සෙට් එක අපිට මොකෝ ඔහොම උනාට කියලා කිය කියා ඉඳලා , jogging කරන්න වගේ එළියට යද්දී ඔය කලින් කිව්වා අපත සෙට් එකෙක් ගෙන් පිහි පාරක් කාලා මැරිලා යනවා :P
     
    • Haha
    Reactions: ozykolla

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    ඒක ඇත්ත. මෙහෙම හරි හදන එක ලොකු දෙයක්. ඒත් ඉතින් බං ලූප් එකක් එහෙම දාන්න මහ ගානක් යන්නේ නෑ. රජයෙනුත් කරනවා. ගොඩක් උන්ගේ තියෙන්නෙ නොසැලකිල්ල සහ කළමනාකරණය නැති එක. බලපන්කො සමහර එවුන්ට ළමයි 6,7 ඉන්නවා. හැබැයි මහත්තයට වැඩට යන්න බෑ මහන්සි වෙන්න බෑ පපුවෙ ප්‍රශ්නයක්. ගෑනිටත් එහෙමයි. හැබැයි උන්ට හුකද්දි ඔය ලෙඩ මහන්සි අනන් මනන් මොකුත් නෑ. ඔක්කොම තමන්ගේ වාසියට හරවගන්න දේවල් ඉතින්.
    ලූප් නෙමෙයි නූගත් අඩුකුලේ හිඟන හැත්තගේ බිජ්ජ කපලා දැම්මා නම් මේ කිසි ප්‍රශ්නයක් නෑ. උන්ට රෙන්න පුකේ ගූ නැති උනත් මෝල් වේස කමේ අඩුවක් නෑ. :cautious:
     

    Chemist

    Well-known member
  • Nov 19, 2023
    4,105
    7,312
    113
    Narcissistic Sociopath Manipulator
    කලිං දාපු කමෙන්ට් එකට සමාවෙන්න ඕනෙ. හරි සිහියෙන් නෙවේ හිටියෙ.

    මාත් කීයක් හරි දානවා. ළඟ චෙක් ටිකක් වැටුනෙ නැහැ බං.

    අතේ පිච්චිය නැතුව ඉන්නෙ.