අනේද කියන්නේ. මුන්ට රෙන්න පුකේ ගූ නෑ හැබැයි ලමයි හදලා සහනේ ඉල්ලනවා. නූගත් අඩුකුලේ අඩු ආදායම් ලාබී උන්ට ලමයි හදන්න තහනම් කරලා නීතියක් ගෙනැල්ලා උන්ට නොමිලේ වඳ සැත්කම් කරලා දැම්මා නම් රටේ ප්රශන අවුරුදු 10ක් 15ක් යනකොට 95% විතර ඉවර වෙනවා රෙද්ද.![]()
අනේද කියන්නේ. මුන්ට රෙන්න පුකේ ගූ නෑ හැබැයි ලමයි හදලා සහනේ ඉල්ලනවා. නූගත් අඩුකුලේ අඩු ආදායම් ලාබී උන්ට ලමයි හදන්න තහනම් කරලා නීතියක් ගෙනැල්ලා උන්ට නොමිලේ වඳ සැත්කම් කරලා දැම්මා නම් රටේ ප්රශන අවුරුදු 10ක් 15ක් යනකොට 95% විතර ඉවර වෙනවා රෙද්ද.![]()
ඇත්කදුරේ ජනක් ද සිල්වා ද?
අටපට්ටමමමත් මතක් කළේ ඇත්කඳුර අහලා පුරුදු මොකද කියලා.
ඔය 3 එක සැරේ බන් හම්බවෙලා තියෙන්නේ.issella munta condom birth control gana kiyala denna one. ohe ukanawa bade hitinawa ita passe salli nah gaga adanawa.
අනේද කියන්නේ. අර පොන්නයට ආදායම් මාර්ගෙකුත් නෑ. ලමයි 4කුත් හදලා. ඒ ගෑනිත් අමු වේසියෙක් ද කොහෙද. නිකමෙක් එක්ක ඇවිල්ලා පලල් කරලා අල්ලන එක විතරයි කරලා තියෙන්නේ. නෙදකින්. උදේ පාන්දර අපේ ලේ රත්කරනවා අඩුකුලේ උන්. ඕකුන්ට මිනිස්සු උදවු කලොත් උන් ආයෙත් වේස කමට හුකෝලා ලමයි දුසිමක් විතර හදන එක විතරයි කරන්නේ. ඊට පස්සේ ආයෙත් ඔහොම අඬාගෙන එනවා කල්ලත් ලෑ බොල්ලත් ලෑ රෙල්ලත් ලෑ ලමයි ලමයි කියාගෙනපළවෙනි ලමයට අවුරුදු 9යි
අවුරුදු 9කට පස්සේ
මුන් රති කෙලියේ යෙදුනේ ළමයින් හදන චේතනාවෙන්මද?
නැත්තං ආසාවට රතිකෙලියේ යෙදුනාද? ආරක්ෂිත ක්රමවේද අනුගමනය නොකර.
මට නම් පේන්නේ ලංකාවේ ගොඩක් උන්ට තියෙන්නේ කොන්ඩම් එකක් ෆාමසියකින් ඉල්ලන් තියෙන ලැජ්ජාව
අනිත් කාරනේ ලංකාවේ මෝඩ වහෙලා ලිංගික ක්රියාකරකම් කියලා හිතාගෙන ඉන්නේ ෆයිය හිලේ ඔබන එක විතරයි
දැන් කරන්න දෙයක් නෑ. ළමයි 3ක් ඉපදිලා ඉවරයි
උඹලා කැමතිනම්, හැකි නම් උදව් කරපල්ලා
නැත්නම් ඔය වගේ පැලක දුගී බවින් මිරිකිලා හැදුනාම
ඔය දරුවෝ සමාජ වෛරක්කාරයෝ වෙන්න පුලුවන්
තුන් නිවුන් දරුවන් නේ බං ඌන් මොනවා කරන්නදissella munta condom birth control gana kiyala denna one. ohe ukanawa bade hitinawa ita passe salli nah gaga adanawa.
කලින් ළමයෙක් ඉන්නවා බං. එහෙම තියන් තව ළමයෙකුත් හදන්න හැදුවා කියන්නේ (නිවුන්නු බලාපොරොත්තුවෙන් හදන්නේ නෑනේ) ඔය තත්වෙ එක්ක කැරිම රිස්ක් එකක් සහ ගොන්කමක්.තුන් නිවුන් දරුවන් නේ බං ඌන් මොනවා කරන්නද![]()
හිතන්නේ නැති වෙලාවටත් Pregnant වෙනවා නේ බං කොහොම ඌනත් ලමයි කැලෙට විසික්කන්නේ නැතුව මෙහෙම හිගා කාලා හරි හදන එක ලොකු දෙයක් බන්කලින් ළමයෙක් ඉන්නවා බං. එහෙම තියන් තව ළමයෙකුත් හදන්න හැදුවා කියන්නේ (නිවුන්නු බලාපොරොත්තුවෙන් හදන්නේ නෑනේ) ඔය තත්වෙ එක්ක කැරිම රිස්ක් එකක් සහ ගොන්කමක්.
ඒක ඇත්ත. මෙහෙම හරි හදන එක ලොකු දෙයක්. ඒත් ඉතින් බං ලූප් එකක් එහෙම දාන්න මහ ගානක් යන්නේ නෑ. රජයෙනුත් කරනවා. ගොඩක් උන්ගේ තියෙන්නෙ නොසැලකිල්ල සහ කළමනාකරණය නැති එක. බලපන්කො සමහර එවුන්ට ළමයි 6,7 ඉන්නවා. හැබැයි මහත්තයට වැඩට යන්න බෑ මහන්සි වෙන්න බෑ පපුවෙ ප්රශ්නයක්. ගෑනිටත් එහෙමයි. හැබැයි උන්ට හුකද්දි ඔය ලෙඩ මහන්සි අනන් මනන් මොකුත් නෑ. ඔක්කොම තමන්ගේ වාසියට හරවගන්න දේවල් ඉතින්.හිතන්නේ නැති වෙලාවටත් Pregnant වෙනවා නේ බං කොහොම ඌනත් ලමයි කැලෙට විසික්කන්නේ නැතුව මෙහෙම හිගා කාලා හරි හදන එක ලොකු දෙයක් බන්![]()
bro එක්කට ගැහුවේ තුනක් ආව , මොනා කරන්නද බන්issella munta condom birth control gana kiyala denna one. ohe ukanawa bade hitinawa ita passe salli nah gaga adanawa.
thunparak lamai hambela newei ban...eka para thundenek....eka lamayek balaporoththuwen hitiyata thundenek labila...condom issue ekak newei meka...issella munta condom birth control gana kiyala denna one. ohe ukanawa bade hitinawa ita passe salli nah gaga adanawa.
Lol මරු cycle එකක් තියෙන්නේ.Poland, German, Sweden ක්ලයන්ට්ලා ඉන්නවා ළමයි හදන්නෙ නැති.
උතුරන්න සල්ලි.
හැබැයි උන් හිතන්නේ ලෝකය විනාසයට යනවා ළමයිට හොඳ අනාගතයක් නෑ කියන මතේක.
ආසියාව තමයි පිස්සු බල්ලො වගේ පැටව් ගහගෙන ගහගෙන යන්නේ.
මම හිතන්නේ වෙන රිටයර්මන්ට් ප්ලෑන් එකක් නැති නිසා.
වයසට ගිහාම බලාගන්න කෙනෙක් ඕනවට.

ලූප් නෙමෙයි නූගත් අඩුකුලේ හිඟන හැත්තගේ බිජ්ජ කපලා දැම්මා නම් මේ කිසි ප්රශ්නයක් නෑ. උන්ට රෙන්න පුකේ ගූ නැති උනත් මෝල් වේස කමේ අඩුවක් නෑ.ඒක ඇත්ත. මෙහෙම හරි හදන එක ලොකු දෙයක්. ඒත් ඉතින් බං ලූප් එකක් එහෙම දාන්න මහ ගානක් යන්නේ නෑ. රජයෙනුත් කරනවා. ගොඩක් උන්ගේ තියෙන්නෙ නොසැලකිල්ල සහ කළමනාකරණය නැති එක. බලපන්කො සමහර එවුන්ට ළමයි 6,7 ඉන්නවා. හැබැයි මහත්තයට වැඩට යන්න බෑ මහන්සි වෙන්න බෑ පපුවෙ ප්රශ්නයක්. ගෑනිටත් එහෙමයි. හැබැයි උන්ට හුකද්දි ඔය ලෙඩ මහන්සි අනන් මනන් මොකුත් නෑ. ඔක්කොම තමන්ගේ වාසියට හරවගන්න දේවල් ඉතින්.