දැන් මේක ගහපන් අපි කියුබාවටත් මේ ට්රෙන්ඩ් එක යවන්න ඔනි.
ටයර් සෑයට යවන්න කලින් ලපේ හරියට මාර්ක් කරපන් හුත්තො
තෝ මෙහේ මගුලක් කතා කරනවා. අන්න අරෙහේ චාන්යා වෙන එකෙක්ව බැදලාටයර් සෑයට යවන්න කලින් ලපේ හරියට මාර්ක් කරපන් හුත්තො![]()
![]()

හුත්තො, කවුද ගොනා?Ape Chemistry sir
තෝ මෙහේ මගුලක් කතා කරනවා. අන්න අරෙහේ චාන්යා වෙන එකෙක්ව බැදලා
------ Post added on Sep 23, 2024 at 3:44 PM
ඈ කවුද ඒ.Ape Chemistry sir
තෝ මෙහේ මගුලක් කතා කරනවා. අන්න අරෙහේ චාන්යා වෙන එකෙක්ව බැදලා
------ Post added on Sep 23, 2024 at 3:44 PM
AKD ge ada outfit ekata wada normal me outfit eken simple personality eka expose wenawa neda?
උඹ අනිත් උන් ඇඳන් ඉන්න ඒවා දැක්කද? වපර වසන්තයා ටයි කොට් ඇඳන් හිටියෙ.AKD ge ada outfit ekata wada normal me outfit eken simple personality eka expose wenawa neda?
apo ban, body shaming karanna tharam pahath mentality ekakata watenna epa.උඹ අනිත් උන් ඇඳන් ඉන්න ඒවා දැක්කද? වපර වසන්තයා ටයි කොට් ඇඳන් හිටියෙ.![]()
![]()
Anik un gana nemeine ban kiyanne AKD iye election commission ekata apu widiyath balapan simple, ekata minissu kamathi, ada official nisa long sleeve national shirt ekak dammata, ani dawas walatath simple kit eken thamai minissu thawa lan wenne, wate inna un hari owa kiyala denna onaඋඹ අනිත් උන් ඇඳන් ඉන්න ඒවා දැක්කද? වපර වසන්තයා ටයි කොට් ඇඳන් හිටියෙ.![]()
![]()
උඹලනම් ගස් පොන්නයෝ ටිකක් බන්. ඇඳුම් වලින් මිනිස්සු මනින්න බෑ.Anik un gana nemeine ban kiyanne AKD iye election commission ekata apu widiyath balapan simple, ekata minissu kamathi, ada official nisa long sleeve national shirt ekak dammata, ani dawas walatath simple kit eken thamai minissu thawa lan wenne, wate inna un hari owa kiyala denna ona
Wahallunta owa kiyala wadak na ban. Americawe slaves la thahanam karanna neethi genawama ewata wirudda wela thiyenne wahallumai.Anik un gana nemeine ban kiyanne AKD iye election commission ekata apu widiyath balapan simple, ekata minissu kamathi, ada official nisa long sleeve national shirt ekak dammata, ani dawas walatath simple kit eken thamai minissu thawa lan wenne, wate inna un hari owa kiyala denna ona
Andumin manna nemei Lolඋඹලනම් ගස් පොන්නයෝ ටිකක් බන්. ඇඳුම් වලින් මිනිස්සු මනින්න බෑ.
හම්මෝ. මුන් යකෝ සරලකමට ලියන හෑලි.Anik un gana nemeine ban kiyanne AKD iye election commission ekata apu widiyath balapan simple, ekata minissu kamathi, ada official nisa long sleeve national shirt ekak dammata, ani dawas walatath simple kit eken thamai minissu thawa lan wenne, wate inna un hari owa kiyala denna ona