තුන් සක රියේ චේ ගුවේරා ගැහුව කාලේ ඉවරයි.

lakziro

Well-known member
  • Mar 19, 2018
    394
    581
    93
    දැන් මේක ගහපන් අපි කියුබාවටත් මේ ට්‍රෙන්ඩ් එක යවන්න ඔනි.

    1727086111056.png
     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,308
    15,395
    113
    Ape Chemistry sir :love2:

    ටයර් සෑයට යවන්න කලින් ලපේ හරියට මාර්ක් කරපන් හුත්තො 🥴 🥴
    තෝ මෙහේ මගුලක් කතා කරනවා. අන්න අරෙහේ චාන්‍යා වෙන එකෙක්ව බැදලා :angry:
    ------ Post added on Sep 23, 2024 at 3:44 PM
     
    • Love
    Reactions: sakuntha1996

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    Ape Chemistry sir :love2:


    තෝ මෙහේ මගුලක් කතා කරනවා. අන්න අරෙහේ චාන්‍යා වෙන එකෙක්ව බැදලා :angry:
    ------ Post added on Sep 23, 2024 at 3:44 PM
    හුත්තො, කවුද ගොනා? 🤭 🤭
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    AKD ge ada outfit ekata wada normal me outfit eken simple personality eka expose wenawa neda?
    උඹ අනිත් උන් ඇඳන් ඉන්න ඒවා දැක්කද? වපර වසන්තයා ටයි කොට් ඇඳන් හිටියෙ. 🤭 🤭
     
    • Wow
    Reactions: sakuntha1996

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,308
    15,395
    113
    උඹ අනිත් උන් ඇඳන් ඉන්න ඒවා දැක්කද? වපර වසන්තයා ටයි කොට් ඇඳන් හිටියෙ. 🤭 🤭
    apo ban, body shaming karanna tharam pahath mentality ekakata watenna epa.
     
    • Haha
    Reactions: tharakaf

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,188
    113
    උඹ අනිත් උන් ඇඳන් ඉන්න ඒවා දැක්කද? වපර වසන්තයා ටයි කොට් ඇඳන් හිටියෙ. 🤭 🤭
    Anik un gana nemeine ban kiyanne AKD iye election commission ekata apu widiyath balapan simple, ekata minissu kamathi, ada official nisa long sleeve national shirt ekak dammata, ani dawas walatath simple kit eken thamai minissu thawa lan wenne, wate inna un hari owa kiyala denna ona
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    Anik un gana nemeine ban kiyanne AKD iye election commission ekata apu widiyath balapan simple, ekata minissu kamathi, ada official nisa long sleeve national shirt ekak dammata, ani dawas walatath simple kit eken thamai minissu thawa lan wenne, wate inna un hari owa kiyala denna ona
    උඹලනම් ගස් පොන්නයෝ ටිකක් බන්. ඇඳුම් වලින් මිනිස්සු මනින්න බෑ.
     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,308
    15,395
    113
    Anik un gana nemeine ban kiyanne AKD iye election commission ekata apu widiyath balapan simple, ekata minissu kamathi, ada official nisa long sleeve national shirt ekak dammata, ani dawas walatath simple kit eken thamai minissu thawa lan wenne, wate inna un hari owa kiyala denna ona
    Wahallunta owa kiyala wadak na ban. Americawe slaves la thahanam karanna neethi genawama ewata wirudda wela thiyenne wahallumai.
     
    • Like
    Reactions: jhnnwp

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,188
    113
    උඹලනම් ගස් පොන්නයෝ ටිකක් බන්. ඇඳුම් වලින් මිනිස්සු මනින්න බෑ.
    Andumin manna nemei Lol
    Simple outfit ekakin dakinna minissu asai kiyala kiwe, AKD unath waradi karanna gaththoth wiwechnaya karamu
     

    Walter White

    Well-known member
  • Nov 20, 2019
    43,661
    125,269
    113
    දෙහිවල
    Anik un gana nemeine ban kiyanne AKD iye election commission ekata apu widiyath balapan simple, ekata minissu kamathi, ada official nisa long sleeve national shirt ekak dammata, ani dawas walatath simple kit eken thamai minissu thawa lan wenne, wate inna un hari owa kiyala denna ona
    හම්මෝ. මුන් යකෝ සරලකමට ලියන හෑලි.
    හොද වෙලාවට පැන පෙට්ටියේ දාගත්තේ නැත්තේ.
     
    • Haha
    Reactions: Honda.putha