මචන්ලා අපේ නැන්දට 60ක් වගේ වයසයි. පෙබරවාරී වගේ අපි lalith s wijayaratne පෙන්නලා බෙහෙත් ගත්තා මාස 2ක් වගේ බෙහෙත් බිව්වා අඩු උනේ නෑ.. ඊට පස්සේ ආයෙත් කකුලේ අමාරුවක් ඇවිත් පෙන්නුවා orthopedic surgeon කෙනෙක්ට බෙහෙත් දුන්නා Arthertis තියෙනවා කියලා කිව්වා xtray එකේ අවුලක් තිබ්බෙත් නෑ ඒත් තාම කකුල අමාරුයි ලු. ලගදී කෙනෙක් කියලා මචන් සින්හල වෙදෙක් ගාවට ගියා 4500ක් ගියා බෙහෙත්වලට දැන් සතියක් බිව්වා ඒ රිදෙන කකුල ඉදිමිලත් එක්ක අඩුවක් නෑලු.. අනේ මන්දා බන් කාට පෙන්නන්ද කියලා හිතාගන්න බෑ, දන්න කෙනෙක් ඉන්නවනම් කියපන්කෝ හොද SURE ඩොකෙක් සින්හල හරි බටහිර හරි..පව් ගොඩක් අමාරුවෙන් ඉන්නේ, ඇවිදින්නේ නොන්ඩි ගහ ගහ වගේ..