දෙයක් ඇහුවම බොරුවට Bump කරන්න එපා. දන්නේ නැත්නම් නිකන් ඉන්න.
T Techlk Junior member Nov 14, 2021 28 34 18 Nov 14, 2021 #1 දෙයක් ඇහුවම බොරුවට Bump කරන්න එපා. දන්නේ නැත්නම් නිකන් ඉන්න. Reactions: HAneo, DjAnomaly, danush1987 and 9 others
T Techlk Junior member Nov 14, 2021 28 34 18 Nov 14, 2021 #3 elakiri eke kauruwath bump karanne nethnm kisima post ekk yatata udata enne ne. wadiyenma interest eka replies wadi eka udata enawa. ubala karana waden wadak nethi post udata enawa. Reactions: mdrc111, icepack and somadantha
elakiri eke kauruwath bump karanne nethnm kisima post ekk yatata udata enne ne. wadiyenma interest eka replies wadi eka udata enawa. ubala karana waden wadak nethi post udata enawa.
NushenD Well-known member Sep 30, 2021 3,333 11,482 113 Malabe Nov 14, 2021 #8 Ado ubala mu kiyana de ahapallako, BUMP karanna epa ban. Reactions: hasithayad, skylander, HmNRazor and 9 others
Dreko Phoenix Well-known member Oct 23, 2020 438 467 63 Hogwarts Nov 14, 2021 #10 Techlk said: දෙයක් ඇහුවම බොරුවට Bump කරන්න එපා. දන්නේ නැත්නම් නිකන් ඉන්න. Click to expand... bump elakiri eka hadanda cir kenek awilla Reactions: xVOLDYx, allrights, kolavari and 2 others
Techlk said: දෙයක් ඇහුවම බොරුවට Bump කරන්න එපා. දන්නේ නැත්නම් නිකන් ඉන්න. Click to expand... bump elakiri eka hadanda cir kenek awilla
Indika Buddika Well-known member Jul 29, 2016 6,586 6,835 113 Nov 14, 2021 #11 bump bump bump bump bump bump bump bumpbump bump bump bump Reactions: tha123, mr.Z, Dumbledore and 8 others
malakadss Well-known member Mar 8, 2009 22,865 1 36,597 113 xxx Nov 14, 2021 #12 පිස්සු හුට්ටා දන්නවද ත්රෙඩ් එකක් බම්ප් කරන්නේ ඈයි කියලා? ඒ ත්රෙඩ් එක උඩට ගෙනත් වෑඩි දෙනෙක්ගේ අවධානයට යොමු කරන්න. බම්ප් නොකර නිකන් හිටියොත් නිකම්ම යට යනවා ත්රෙඩ් එක. මේක ඔපන් ෆෝරම් එකක්.. මිනිස්සු කෑමති දේවල් කරනවා.. එක එක පම්කයාට ඈවිත් අරක් එපා මේක එපා කියන්න බෑ.. @hodakolla bump karapan Reactions: avjayarathne, Tharaka25, jeewan tk and 38 others
පිස්සු හුට්ටා දන්නවද ත්රෙඩ් එකක් බම්ප් කරන්නේ ඈයි කියලා? ඒ ත්රෙඩ් එක උඩට ගෙනත් වෑඩි දෙනෙක්ගේ අවධානයට යොමු කරන්න. බම්ප් නොකර නිකන් හිටියොත් නිකම්ම යට යනවා ත්රෙඩ් එක. මේක ඔපන් ෆෝරම් එකක්.. මිනිස්සු කෑමති දේවල් කරනවා.. එක එක පම්කයාට ඈවිත් අරක් එපා මේක එපා කියන්න බෑ.. @hodakolla bump karapan
P planner123 Well-known member May 22, 2018 8,952 15,393 113 Nov 14, 2021 #13 Bumped since you asked not to bump. Reactions: Rahula Kasun and zid2021
P pavanruka Well-known member Mar 17, 2015 5,927 3,288 113 Malabe Nov 14, 2021 #14 Techlk said: දෙයක් ඇහුවම බොරුවට Bump කරන්න එපා. දන්නේ නැත්නම් නිකන් ඉන්න. Click to expand... Bump karana ekey eka hethuvaka thamai, api pilithura nodanna prashnayakadee, passe (danna) kenekge avadhaanayata yomu kireemata. Reactions: ComradeR, Rahula Kasun, Charlie Babbitt and 1 other person
Techlk said: දෙයක් ඇහුවම බොරුවට Bump කරන්න එපා. දන්නේ නැත්නම් නිකන් ඉන්න. Click to expand... Bump karana ekey eka hethuvaka thamai, api pilithura nodanna prashnayakadee, passe (danna) kenekge avadhaanayata yomu kireemata.
T Techlk Junior member Nov 14, 2021 28 34 18 Nov 14, 2021 #15 Thank You machanla. mama ada elakiriyata awe. BUMP = Bring Up My Post kiyala apu dawsema danagatta eka loku deyak Reactions: tha123
Thank You machanla. mama ada elakiriyata awe. BUMP = Bring Up My Post kiyala apu dawsema danagatta eka loku deyak
Gihanjs Well-known member Aug 8, 2021 647 1,179 93 29 Nov 14, 2021 #20 අනේ උබෞකාපන් උත්තො Reactions: HmNRazor and Ryan08