දඹුල්ල_මුස්ලීම්_පල්ලිය

lushanchami

Member
Feb 11, 2012
396
15
0
ehenamm ubalata power thiyanwa namm geevee election eky muslims country support nathuwa vote karala penanda epai.. ubalage budu hamuduruwo .. ipaduna marunaa rata wath vote karapu nathi eky .. :P

ane bung oya Geneva seen eken mahaloku deyak unada kiyapan dan? indiawa gana wenna athi uba oya kiyanne... indiawe godak rush ekak thibuna mey geneva seen ekath ekka,mokada Tamil nadu wala un vote karanna epa kiyala loku protest ekak kala...eka nisa thamai indian government 1 vote nokale.. indian un vote nokarapu ekamai honda.natnam oka thawa ?k wenawa..
uba ape religion 1 gana danne nathuwa methana kaagahanna epa..! uba kisima deyak danne naha kiyala therenawa mey kiyala thiyena dewal walin.:no:
 

uzi101

Member
Dec 7, 2011
1,677
172
0
අපේ උරුමය වෙනුවෙන් හඬනගන්න පුලුවන් ස්වාමීන් වහන්සේලා ඉන්න එක ගැන අපි ආඩම්බර වෙනවා.
 

JAMJOOM

Well-known member
  • Apr 12, 2012
    3,092
    259
    83
    අපේ උරුමය වෙනුවෙන් හඬනගන්න පුලුවන් ස්වාමීන් වහන්සේලා ඉන්න එක ගැන අපි ආඩම්බර වෙනවා.


    Menna Hela urumaya avilla?????????????
     

    uzi101

    Member
    Dec 7, 2011
    1,677
    172
    0
    Menna Hela urumaya avilla?????????????
    අයියෝ සල්ලි :lol::lol::lol:. අපේ උරුමය කියන්නේ සින්හලයාගේ සුජාත අයිතිය හෙවත් අපේ ආගම, ජාතිය හා සංස්කෘතිය මිසක් දේශපාලන පක්ෂයක් නෙවෙයි කියලා තේරුම් ගන්න බැරිනම් ඉතින් ඔබගේ බුද්ධියේ තරම හොඳින්ම පසක් වේ
     

    Suryaa

    Member
    Jun 23, 2012
    285
    22
    0
    අමාරිස්;12597322 said:
    දැන් මගේ Mother Board එකක් තියෙනව තොපේ හම්බ කඩේක.මාස 4ට වැඩී වොරන්ටියට රිටර්න් නොකර.:angry::angry::angry::angry::angry:එනව මෙතන පිරිසිඳු ආගම් වාදියෝ වෙන්ඩ:angry::angry::angry::angry::angry:

    එක්තරා මැදපෙරදිග රටකදී දැන් අවුරුදු දහයට පෙර සිංහල බෞද්දයෙක් ඔහු අසරණවෙලා හිටපු වෙලේ මගෙන් ලංකාවේ ගිහිල්ල ගෙදරට දෙන්නම් කියලා සල්ලිවගයක් ඉල්ලා ගත්තා. දැන් අවුරුදු දහයක් පහුවෙලත් තාම ආපසු දුන්නේ නැහැ. මන් ඒ වෙලේ සිංහලද දෙමළද කියලා බැලුවේ නැහැ. ලාංකිකයෙක් කියලයි බැලුවේ. පස්සේ ආරංචි වුනා එකා හැමකෙනෙක් ගාවම සල්ලි අරන් ගිහිල්ල කියලා. :angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:
     
    Last edited:

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    එක්තරා මැදපෙරදිග රටකදී දැන් අවුරුදු දහයට පෙර සිංහල බෞද්දයෙක් ඔහු අසරණවෙලා හිටපු වෙලේ මගෙන් ලංකාවේ ගිහිල්ල ගෙදරට දෙන්නම් කියලා සල්ලිවගයක් ඉල්ලා ගත්තා. දැන් අවුරුදු දහයක් පහුවෙලත් තාම ආපසු දුන්නේ නැහැ. මන් ඒ වෙලේ සිංහලද දෙමළද කියලා බැලුවේ නැහැ. ලාංකිකයෙක් කියලයි බැලුවේ. පස්සේ ආරංචි වුනා එකා හැමකෙනෙක් ගාවම සල්ලි අරන් ගිහිල්ල කියලා.

    උඹේ ටික දෙනෙක් ඔය වගේ උඹලගේ වැඩි දෙනෙක් ඔයවගේ!
     

    Suryaa

    Member
    Jun 23, 2012
    285
    22
    0


    ඉහත විඩියෝව සම්බන්ධයෙන් බෞද්ධ සමාජයෙන් විමසන්න‍ට ඇත්තේ සරල පැනයකි. එනම්, 'මෙහිදී ස්වාමින්වහන්සේලා ක්රිජයාකල ආකාරය පිලිබදව සැබෑ බෞද්ධයෙකු ලෙස ඔබට ආඩම්භර වීමට හැකිද?



    හරිද වැරදිද කියලා මේක බලලා දැනගන්න. මේකේ ඉන්න මොට්ටයෝන්ට ඕව දන්නේ නැහැ.
     

    anti-terror

    Member
    Aug 26, 2010
    407
    57
    0
    මේහෙ හිටියා මුස්ලිම් කළු රැවුලෙක් පාකිස්ථාන් පාට උට අවුරුදු 45 විතර ඇති ගෙවල් ගානේ ගියා( ආසියාවේ මිනිස්සුන්ගේ) (මුස්ලිම් පාට උන් වැඩ‍ට ගන්නේ නැහැ කැනේඩියන් අය ) මිදුලවල් හඳන්න. අන්තිමට ඒකා ටැමිල් ආන්ටි කෙනෙක් එක්ක යාළුවෙලා මෙහෙ පදින්චි වෙන්න පෑලැන ගැහුවේ. ඒ ආන්ටිගේ නැයෝ gate barrier එකෙන් ගහලා පැන්නුවේ.
    බැරිවෙලාවත් උන් අනේ මනුස්සයෙක්නේ කියලා කටයුත්තක් කරලා දුන්නා නම් ‍මු තව 10 ක් විතර හඳයි. ඊගාව‍ට මුස්ලිම් පල්ලි ගහයි. ලවුඩි ස්පීකර් ගහලා මුන්ගේ අල්ලා හිනස්සවයි. කරදර ගොඩයි නේ. අන්තිමට කැමත් හලාල් කරන්න ප‍ටන් ගනී.
     

    Suryaa

    Member
    Jun 23, 2012
    285
    22
    0
    මේහෙ හිටියා මුස්ලිම් කළු රැවුලෙක් පාකිස්ථාන් පාට උට අවුරුදු 45 විතර ඇති ගෙවල් ගානේ ගියා( ආසියාවේ මිනිස්සුන්ගේ) (මුස්ලිම් පාට උන් වැඩ‍ට ගන්නේ නැහැ කැනේඩියන් අය ) මිදුලවල් හඳන්න. අන්තිමට ඒකා ටැමිල් ආන්ටි කෙනෙක් එක්ක යාළුවෙලා මෙහෙ පදින්චි වෙන්න පෑලැන ගැහුවේ. ඒ ආන්ටිගේ නැයෝ gate barrier එකෙන් ගහලා පැන්නුවේ.
    බැරිවෙලාවත් උන් අනේ මනුස්සයෙක්නේ කියලා කටයුත්තක් කරලා දුන්නා නම් ‍මු තව 10 ක් විතර හඳයි. ඊගාව‍ට මුස්ලිම් පල්ලි ගහයි. ලවුඩි ස්පීකර් ගහලා මුන්ගේ අල්ලා හිනස්සවයි. කරදර ගොඩයි නේ. අන්තිමට කැමත් හලාල් කරන්න ප‍ටන් ගනී.

    ඔව්වා ඔහොම තමයි. පැනඩෝල් දෙකක් ගන්න හරියයි. පායනකාලෙට ඔයලේඩේ ටිකක් වැඩිවෙනවා.