ත්රඩ් එක දාපු එකා වැඩේ වැරදුන බව දැනගෙන මාරු වෙලා හු..............
නෑ බං.මට වැරදිලා නෑ. මෙතන ඉන්න හෝ හිටපු එකෙක්වත් මෙගාස්ටාර්ලානම් නෙවෙයි.
ස්වර්ණවාහිනිය දේශපාලනයට සම්බන්ධ ඇමතිවරුයි, නලුවොයි,මංත්රීවරුයි මේ ගොන් ෂෝ එකට ගෙනෙල්ලා ලොකු වැරද්දක් කරේ.
විමල්ලා , මර්වින්ලා ජාතික වීරොයෝ වුන රටක පබාල, දයාසිරිලා, අජිත්ලා මෙගා ස්ටාර්ලා තමයි.
දැන් උඹ කියන්නෙ එතකොට කවුරු ගේන්න කියලද
අජිත්ලා දයාසිරිලා, පබාලා සැබෑ සුපිරි කලාකරුවන් කියලා ලංකාවේ ඉන්න ගොන් වස්සන් හිතාගෙන ඉන්න එක මොන විහිලුවක්ද?
උපේක්ෂා සුපිරි කලාකාරියක් නෙවෙයි. අජිත්, දයාසිරිලා සුපිරි කලාකරුවන් නෙවෙයි.
ලංකාවේ මෙගාස්ටාර්ලා කීප දෙනෙක් ඉඳල තියෙනවා.ඒ අය තමයි, ගාමිනී, ජෝ අබේවික්රම, ජෝතිපාල කියන ටික දෙනා.
නමුත් අපේ ගොන් බායියන්ට මෙගාස්ටාර් තමයි පබා වගේ ගොන්නු, දයාසිරි වගේ දෙපැත් නයි
agree. me gollo "artist la" nemey.... mona ehekata Dayasiri, wesa geni paba okata demmada?
ඇයි මෝඩ මී හරකො ඕකට ගත්තෙ ලංකාවෙ විවිධ වෘත්තීන් නියෝජනය වෙන විදිහට ජනප්රිය චරිත
ඒක ඇත්ත.. හැබැයි දයාසිරි වගේ කෙනෙක්ට වටින්නේ නෑ මර්වියා වගේ එකෙක් ඉස්සරහ පීචං වෙන්නඇයි මෝඩ මී හරකො ඕකට ගත්තෙ ලංකාවෙ විවිධ වෘත්තීන් නියෝජනය වෙන විදිහට ජනප්රිය චරිත

උඹ ඔය කියන විදිහට වැඩ සටහන් කරන්න ස්වර්ණවාහිනියෙ එවුන්ට අමාරුවක් නෑ, උඹද ගොබ්බයෝ දාගෙන මෙගා ස්ටාර් කරාම ස්පොන්ස් කරන්නෙumbawa ganna ona "wannabe soldeir" hetiyata..... palayang boru karayo.... Mega star ekata ganna one, chance ekak denna one, chance ekak hambu novichcha ayata... Dayasiri, Paba etc already in the lime light....mewa set karapu PR stunts.... Umba wage boruwata pose karana ewunta owa hondai
ඒක ඇත්ත.. හැබැයි දයාසිරි වගේ කෙනෙක්ට වටින්නේ නෑ මර්වියා වගේ එකෙක් ඉස්සරහ පීචං වෙන්න![]()
උඹ ඔය කියන විදිහට වැඩ සටහන් කරන්න ස්වර්ණවාහිනියෙ එවුන්ට අමාරුවක් නෑ, උඹද ගොබ්බයෝ දාගෙන මෙගා ස්ටාර් කරාම ස්පොන්ස් කරන්නෙ
අප්පේ බං උඹ වගේ හිකනලෙක්, කොහෙවත් යන චැනල් එකකටත් ආණ්ඩුව ගාවන්න උඹ හදන්නෙ. උඹල වගේ එවුනුත් ලංකාවෙ ඉන්නවනෙ අම්මපල්ලSwarnawahini keruwe "program" ekak nememy me bang....oka set karapu boru hilak ne..... ekanisa owata sponsor la thamay maha bandagarya..... boru hila weradila, nondi wuna..... Dayasiri, Paba lata lejja neha..... nodaking



ane katawahan palayan kona yanna.. ubalage ewun ape ratema idagena ape ratatama baninawa.. mona wage jara saththu ban ubala.. ubala wage ewunta guu kawalath madi.. p0*na kona..
sinhalaya haraka kiyanawa oka thama

sinhalaya haraka kiyanawa oka thama

