sinhalaya haraka kiyanawa oka thama
machan ube kathawa nam sahathika aththa....oka therum gannawath molayak nathi akatai hina yanneමේක කලාකරුවන් අතර තිබුන තරගයක් නෙමේ ලංකාවේ ජනප්රිය චරිත අතර හොදම හඩ තේරීමේ තරගයක්,
අවසානයට තේරුණ අය ගැන පොඩි ප්රශ්නයක් තියෙනව ඒත්
දයාසිරි කියන්නෙ හොද හඩක් තියෙන තරුණයෙක්
කොල පාට, නිල්පාට, රතුපාට කණ්නාඩි දාගෙන බලන ගොබ්බයින්ට ඒ අයගෙ දක්ෂතා පේන්නෙ නෑ ඉන් එකෙක් උඹ




ගරුත්වයක් තිබ්බ පලියට සිංහලයා කියන්නෙ අනික් ජාති ඔක්කොම මික්ස් වෙච්චි එකක් කියලා කියන්න බෑනෙ මචං?පොඩ්ඩක් සිංහල දන්න ඕන එකෙක් දන්නවා සිංහල, දමිළ, මුස්ලිම්, බර්ගර් කියන්නෙ මේ රටේ ප්රධාන ජාති 4 කියලා. ඉස්කෝලෙ කීවෙනි පංතියේද ඒක උගන්නන්නෙ
ඉතිං සිංහල කියන කුලකෙට කොහොමද අනික් එව්වා ඔබන්නෙ?උඹට ටැපලිලා බං!
![]()

sahathika aththa machan. mekata swarnawahiniyata banala wadakuth na. ajith sms gahagaththu nisa thamai serama awul giye..ඒක හරි මචං
ඒත් ඊයෙ එස්එම්එස් ගැහුවෙ එතන කියපු සිංදු වලටම නෙමේ මචං
එක එක ආදරය කරන චරිත වලට.
එත් අජිත් මොකක් හරි ප්රෝඩාවක් කලා
අජිත්ලා දයාසිරිලා, පබාලා සැබෑ සුපිරි කලාකරුවන් කියලා ලංකාවේ ඉන්න ගොන් වස්සන් හිතාගෙන ඉන්න එක මොන විහිලුවක්ද?
උපේක්ෂා සුපිරි කලාකාරියක් නෙවෙයි. අජිත්, දයාසිරිලා සුපිරි කලාකරුවන් නෙවෙයි.
ලංකාවේ මෙගාස්ටාර්ලා කීප දෙනෙක් ඉඳල තියෙනවා.ඒ අය තමයි, ගාමිනී, ජෝ අබේවික්රම, ජෝතිපාල කියන ටික දෙනා.
නමුත් අපේ ගොන් බායියන්ට මෙගාස්ටාර් තමයි පබා වගේ ගොන්නු, දයාසිරි වගේ දෙපැත් නයි
[QUOTEදයාසිරි කියන්නෙ හොද හඩක් තියෙන තරුණයෙක්
]


apa boy sadulage thanata enawa eke ganu lamayakwa dagannawa passa gedaratama wela wada karanawa. oyala kamati athida
oyalaga waga apa pahath wada naha
marriage wala anith ayaga ewa walata garu karanna ona
iraj saudi wala nam atha kapanna okata