දවස් 8න් පිටු 481ක් පාඩම් කරන්න විදිහක්

ela

Well-known member
  • Jul 4, 2006
    6,425
    4,299
    113
    N/A
    අඩො ලොකු උදවුවක්. මට කියපන් ක්‍රමයක්. මාව පිස්සුවෙන් ඉන්නෙ. මොඩියුල් එකක්. ලේබ ලෝ, රෙගියුලේෂන් පිරිල. උදවු ඕනෙ විශේෂයෙන් පොත් පිටින් කට පාඩන් කළ කොල්ලො/කෙල්ලොන්ගෙන්.
     

    ewijesekara

    Well-known member
  • Mar 10, 2017
    4,148
    7,152
    113
    Back Bay-Beacon Hill, Boston
    අඩො ලොකු උදවුවක්. මට කියපන් ක්‍රමයක්. මාව පිස්සුවෙන් ඉන්නෙ. මොඩියුල් එකක්. ලේබ ලෝ, රෙගියුලේෂන් පිරිල. උදවු ඕනෙ විශේෂයෙන් පොත් පිටින් කට පාඩන් කළ කොල්ලො/කෙල්ලොන්ගෙන්.

    හය්යූ සිම්පල්! ෆොටොග්‍රැෆික් මෙමරි ඩිවලප් කරන ක්‍රමයක් තියෙනවා. 😁
     

    ela

    Well-known member
  • Jul 4, 2006
    6,425
    4,299
    113
    N/A
    හය්යූ සිම්පල්! ෆොටොග්‍රැෆික් මෙමරි ඩිවලප් කරන ක්‍රමයක් තියෙනවා. 😁
    ටයිම් නෑ බන් එක්ස්පිරිමන්ට්වලට. මම මේ ස්ට්‍රෙස් වැඩි නිසා කිරියට ආව.

    notebook lm
    bruh...
    ------ Post added on Feb 7, 2025 at 12:05 AM
     

    ewijesekara

    Well-known member
  • Mar 10, 2017
    4,148
    7,152
    113
    Back Bay-Beacon Hill, Boston
    ටයිම් නෑ බන් එක්ස්පිරිමන්ට්වලට. මම මේ ස්ට්‍රෙස් වැඩි නිසා කිරියට ආව.
    Then try Tony Buzan mind mapping, relatively easy.
    You could download a book or maybe there are some videos on YT explaining the technique.

    Mind Map
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    68,015
    167,853
    113
    එකමත් එක රටක
    පලවෙනි දවසේ පිටු 481 , 5 පාරක් වත් කියවපන් .
    දෙවැනි දවසේ තව 6 පාරක් කියවපන්
    තුන්වෙනි දවසේ 7 පාරක් කියවපන් ................

    හතරවෙනි දවසේ ඉදන් ආයිත් කියවා කියව මතකය චෙක් කරපං :rofl:
    කොලයක් පොතක් තියන් note දාපං මාතෘකා , විශේස සටහන් එහෙම .
    ඒකට දවස් 5ක් ම තියෙන්නේ .
    පිටු 481ක් කියන්නේ මහ දෙයක් නෙවෙයි දවස් 8කට
     
    Last edited:

    saja

    Well-known member
  • Jan 8, 2007
    16,233
    2
    10,818
    113
    Home Sweet Home
    මට එපා කරපු subject සෙට් එක LAW , තිබ්බේ c+(යන්තම් පාස් ) ,පස්සේ ගිය සැරේ mind මැප් ඇන්ද case law මතක තියා ගන්න,

    A එකක් ආවා final exam එකේ ,
    හැබයි mind මැප් ඇන්දේ semester එක පටන් ඇරන් මාසෙකට පස්සේ , exam එකට මාස 4-5 ඉදන් නේ :oo:

    @saja do you have any unique methods?
     

    mr.h0ydr0

    Well-known member
  • Apr 6, 2021
    2,331
    1,892
    113
    අඩො ලොකු උදවුවක්. මට කියපන් ක්‍රමයක්. මාව පිස්සුවෙන් ඉන්නෙ. මොඩියුල් එකක්. ලේබ ලෝ, රෙගියුලේෂන් පිරිල. උදවු ඕනෙ විශේෂයෙන් පොත් පිටින් කට පාඩන් කළ කොල්ලො/කෙල්ලොන්ගෙන්.
    Mekayi . matat oya padam case eka amaruyi
    mataka tiyaganna one hama deyakma drawing wage ekak adapan. eka mataka hitinawa text walata wada
     
    • Like
    Reactions: ela

    jamiezue

    Well-known member
  • Jul 28, 2008
    12,103
    1
    8,981
    113
    -~උලක් උඩ-~
    බලාගෙන ලිවීමක් තමා තියෙන්නෙ. ලියද්දී වචනෙන් වචනෙ බලාගෙන ලියන්න එපා. තමන්ට පුලුහන් තරම් මතකෙට අරගෙන. ඒ ටික ලියන්න. ඔහොම පිටු 418 5 පාරක් විතර ලියන්න
     

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    අඩො ලොකු උදවුවක්. මට කියපන් ක්‍රමයක්. මාව පිස්සුවෙන් ඉන්නෙ. මොඩියුල් එකක්. ලේබ ලෝ, රෙගියුලේෂන් පිරිල. උදවු ඕනෙ විශේෂයෙන් පොත් පිටින් කට පාඩන් කළ කොල්ලො/කෙල්ලොන්ගෙන්.
    Short notes