දළදා_හාමුදුරුවන්_ඉදිරිපස_සිට_කාර්_රේස් ප&#3503

Status
Not open for further replies.

Snow Boy

Well-known member
  • Aug 28, 2006
    2,616
    93
    48
    ජිනා Madam's brothel
    2011-03-14_0009.png

    මේ තියෙන්නෙ route එක. මාළිගාවක් අහලකවත් නෑ.

    huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
     

    blackcord

    Member
    Oct 2, 2009
    2,172
    217
    0
    කොලබ හැන්ඩඩි පොෂ් උන්ට විතරයි පුලුවන් රෙස් තියන්ඩ....නුවර උන් සිල් අරගෙන දහමට ලැදි වෙලා හිරි ඔතප් තියාගෙන ඉන්ඩ ඕන.....
    අනනේ මේ මගෙන් අහගන්ඩ එපා....
    .ලංකා ඉතිහාසයේ පලවෙනි පාරට නුවර රේස් තිබ්බේ මේ පාර.....මෙතන ඉන්න සෙනගින් 75% ක් නුවර අය...මාලිගාවට ඔය කියන විදිහේ කිසිම අපහසු තාවයක් ඇති උනේ නෑ...අපහස උනෙත් නෑ...
    දවසට වාහන100000 විතර යනවා දළදා වීදියේ...ඔය අස්සේ බීට් පුකේ ගහගෙන යන වාහන 200ක්300ක් යනවා බ්‍රෑන් ගාගෙන....
    ඔක්කටම කලින් හලුවෙන් යන සුද්දෝ සුද්දියෝ නවත්තපං...කුවින්ස් ඒකේ බුදියන එවුන් මාලිගාව දිහා බලාගෙන රූට ගෑනුත් ඒක්ක බුදියන ඒක්ක නවත්තපන්....කුවින්ස් ඒකේ බාර් ඒක වහන්ඩ පෙල ගෑහියන්.....ඕව්වා ප්‍රායෝගික නෑ කොල්ලෝ.......නුවර ඉන්නේත් උබ වගේම කොල්ලෝ...කෙල්ලෝ....මම ත් නුවර....රේස්..මියුසිකල්..ඔව්වා ඔකක් කම නුවර තියේනවා.....තියලත් තියෙනවා..ඉස්සරහටත් තියනවා.....උබ පුලුවන්නම් නවත්තපන්.......මේකේ හූගාක් ඒවුන් රහත් වෙලා වගේ කතාව....ඒත් නෙට් ඒකේ ඔන්ලයින් පැය 24 ම.....උන් දන්න පුක...
    :lol::D:rofl::rofl::rofl:
    progress.gif
    http://www.elakiri.com/forum/editpost.php?do=editpost&p=9623209
     
    • Like
    Reactions: lasa.lasa

    Snow Boy

    Well-known member
  • Aug 28, 2006
    2,616
    93
    48
    ජිනා Madam's brothel
    කොලබ හැන්ඩඩි පොෂ් උන්ට විතරයි පුලුවන් රෙස් තියන්ඩ....නුවර උන් සිල් අරගෙන දහමට ලැදි වෙලා හිරි ඔතප් තියාගෙන ඉන්ඩ ඕන.....
    අනනේ මේ මගෙන් අහගන්ඩ එපා....
    .ලංකා ඉතිහාසයේ පලවෙනි පාරට නුවර රේස් තිබ්බේ මේ පාර.....මෙතන ඉන්න සෙනගින් 75% ක් නුවර අය...මාලිගාවට ඔය කියන විදිහේ කිසිම අපහසු තාවයක් ඇති උනේ නෑ...අපහස උනෙත් නෑ...
    දවසට වාහන100000 විතර යනවා දළදා වීදියේ...ඔය අස්සේ බීට් පුකේ ගහගෙන යන වාහන 200ක්300ක් යනවා බ්‍රෑන් ගාගෙන....
    ඔක්කටම කලින් හලුවෙන් යන සුද්දෝ සුද්දියෝ නවත්තපං...කුවින්ස් ඒකේ බුදියන එවුන් මාලිගාව දිහා බලාගෙන රූට ගෑනුත් ඒක්ක බුදියන ඒක්ක නවත්තපන්....කුවින්ස් ඒකේ බාර් ඒක වහන්ඩ පෙල ගෑහියන්.....ඕව්වා ප්‍රායෝගික නෑ කොල්ලෝ.......නුවර ඉන්නේත් උබ වගේම කොල්ලෝ...කෙල්ලෝ....මම ත් නුවර....රේස්..මියුසිකල්..ඔව්වා ඔකක් කම නුවර තියේනවා.....තියලත් තියෙනවා..ඉස්සරහටත් තියනවා.....උබ පුලුවන්නම් නවත්තපන්.......මේකේ හූගාක් ඒවුන් රහත් වෙලා වගේ කතාව....ඒත් නෙට් ඒකේ ඔන්ලයින් පැය 24 ම.....උන් දන්න පුක...
    :lol::D:rofl::rofl::rofl:
    progress.gif
    http://www.elakiri.com/forum/editpost.php?do=editpost&p=9623209

    hehe... well said bro ........

    මුන් එක ටැබ් එකක මේක open කරගෙන අම්බ සද්ධාවෙන් බණ දෙසනවා.

    අනිත් ටැබ් එකේ පෝර්න් ටොරන්ට් සර්ච් කරනවා.

    ඊළඟ ටැබ් එකේ facebook කෙල්ලන්ට පැණි හලනවා. UPPKH :D :D :D
     

    foxhill2day

    Well-known member
  • Jul 11, 2006
    1,667
    227
    63
    ඩොටේ ටත් එහා..
    කොලබ හැන්ඩඩි පොෂ් උන්ට විතරයි පුලුවන් රෙස් තියන්ඩ....නුවර උන් සිල් අරගෙන දහමට ලැදි වෙලා හිරි ඔතප් තියාගෙන ඉන්ඩ ඕන.....
    අනනේ මේ මගෙන් අහගන්ඩ එපා....
    .ලංකා ඉතිහාසයේ පලවෙනි පාරට නුවර රේස් තිබ්බේ මේ පාර.....මෙතන ඉන්න සෙනගින් 75% ක් නුවර අය...මාලිගාවට ඔය කියන විදිහේ කිසිම අපහසු තාවයක් ඇති උනේ නෑ...අපහස උනෙත් නෑ...
    දවසට වාහන100000 විතර යනවා දළදා වීදියේ...ඔය අස්සේ බීට් පුකේ ගහගෙන යන වාහන 200ක්300ක් යනවා බ්‍රෑන් ගාගෙන....
    ඔක්කටම කලින් හලුවෙන් යන සුද්දෝ සුද්දියෝ නවත්තපං...කුවින්ස් ඒකේ බුදියන එවුන් මාලිගාව දිහා බලාගෙන රූට ගෑනුත් ඒක්ක බුදියන ඒක්ක නවත්තපන්....කුවින්ස් ඒකේ බාර් ඒක වහන්ඩ පෙල ගෑහියන්.....ඕව්වා ප්‍රායෝගික නෑ කොල්ලෝ.......නුවර ඉන්නේත් උබ වගේම කොල්ලෝ...කෙල්ලෝ....මම ත් නුවර....රේස්..මියුසිකල්..ඔව්වා ඔකක් කම නුවර තියේනවා.....තියලත් තියෙනවා..ඉස්සරහටත් තියනවා.....උබ පුලුවන්නම් නවත්තපන්.......මේකේ හූගාක් ඒවුන් රහත් වෙලා වගේ කතාව....ඒත් නෙට් ඒකේ ඔන්ලයින් පැය 24 ම.....උන් දන්න පුක...
    :lol::D:rofl::rofl::rofl:

    wel said machan !! math kandy thama !! mamath race eka baluwa. balapu aya ta wath kandy wala inna ayata wth race eka nisa kisima aulak une na. it was well organized !! anika race ekaka thibba kiyala maligawata wath buduhamuduruwanta wath apahasayak una kiyala mama hithanne na !!
     

    blackcord

    Member
    Oct 2, 2009
    2,172
    217
    0
    අසීම්;9619385 said:
    මචන්ලා මාළිගාව ඇතුලේ ක්ලබ් එකක් දැම්මා නම් හරී නෙ? මොකද ඉතින් සින්දුවක් කියලා නටලා ආතල් ගන්න එපා කියලා බුදුරජාණන් වහන්සේ දේශනා කරලා නැහැ නෙ?




    ඕව දාන්ඩ ඉන්නේ අලුත් කාර් පාර්ක් ඒක ලග තියෙන පල්ලියේ.....
     

    dazun

    Active member
  • Sep 21, 2008
    794
    84
    28
    Somewhere in Planet Earth
    Bus wala yana hemoma othanadi neditala maligawa dihata wedala yanne.
    Meka nam maha nomana wedak. Me Apiril wala Fox Hill race thiyeddith me wage Dalada hamuduruwanta nigra karanna mun pelabune.

    Monawa unath meka aumatha karanna nam kisima bauddayakuta witharak newe anith agam wala ayatath be. But but publicity & salli walata kedara ayatanam meka maha loku deyak nowenna athi.

    Prashne thiyenne ai dalada maligawen mekata wirudda une neththe. Ai Asgiri malwathu Hamuduruwan wirudda une neththe kiyana eka. Wewa raume ouple walata inne denne nethnam ai mewata uda balan hitiye? Hithagannath be:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:
     

    gunemalli

    Member
    Oct 13, 2009
    342
    53
    0
    Sheffield, United Kingdom
    Prashne thiyenne ai dalada maligawen mekata wirudda une neththe. Ai Asgiri malwathu Hamuduruwan wirudda une neththe kiyana eka. Wewa raume ouple walata inne denne nethnam ai mewata uda balan hitiye? Hithagannath be:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:

    wawa raume couple walata inna denne natte maligawe uwamanawata nevei, ae wate tiyena iskoola walin aapu complaints walata. Anika nayaka hamudurwontai diyawada nilametai prashanayak nathnam ai api wada wenne. Ae aya mae gana hondata balala thiranayak denna athi, maligawata agaurawayak novana nisa.

    Onna malagawe athulen eheta meheta race giyothnam thama awula, aeth mae maha paare tibba deyakata ne form wela tiyenne. Ohoma kiyanawanam nuwara gatambe pansala issarahin kochchara daewal karanawada.

    iitath vada honda example eka tamai gatambe ground eka, aekata allapu wate tiyenne diyakapanatota pansala. ground eke musical show, pelapali, sports meet, carnival wage kochcara daewal wenawada. ai aewa hondai maeka narakai?
     

    lasa.lasa

    Well-known member
  • Aug 15, 2008
    3,884
    606
    113
    "දවසට වාහන100000 විතර යනවා දළදා වීදියේ...ඔය අස්සේ බීට් පුකේ ගහගෙන යන වාහන 200ක්300ක් යනවා බ්‍රෑන් ගාගෙන....
    ඔක්කටම කලින් ‍හෙලුවෙන් යන සුද්දෝ සුද්දියෝ නවත්තපං...කුවින්ස් ඒකේ බුදියන එවුන් මාලිගාව දිහා බලාගෙන රෑට ගෑනුත් ඒක්ක බුදියන එක නවත්තපන්....කුවින්ස් ඒකේ බාර් ඒක වහන්ඩ පෙල ගෑහියන්....."

    :yes:
    :yes::yes::yes::yes:

    මටත් තියෙන ප්‍රශ්නෙ ඕක තමයි. දන්න කෙනෙක් කියන්න මේකට උත්තරයක්. අපිත් නුවර මාළිගාවට යන කොට හිතෙන දෙයක් තමයි මේක. මාළිගාවෙ ඉඳන් මීටර් 200ක් 300ක් විතර ඇති නේද හොටෙල් එකට. දන්නෙ නැති හින්දයි ඇහුවෙ.
     

    maneeshkasun

    Member
    Feb 26, 2009
    206
    9
    0
    "දවසට වාහන100000 විතර යනවා දළදා වීදියේ...ඔය අස්සේ බීට් පුකේ ගහගෙන යන වාහන 200ක්300ක් යනවා බ්‍රෑන් ගාගෙන....
    ඔක්කටම කලින් ‍හෙලුවෙන් යන සුද්දෝ සුද්දියෝ නවත්තපං...කුවින්ස් ඒකේ බුදියන එවුන් මාලිගාව දිහා බලාගෙන රෑට ගෑනුත් ඒක්ක බුදියන එක නවත්තපන්....කුවින්ස් ඒකේ බාර් ඒක වහන්ඩ පෙල ගෑහියන්....."

    :yes:
    :yes::yes::yes::yes:

    මටත් තියෙන ප්‍රශ්නෙ ඕක තමයි. දන්න කෙනෙක් කියන්න මේකට උත්තරයක්. අපිත් නුවර මාළිගාවට යන කොට හිතෙන දෙයක් තමයි මේක. මාළිගාවෙ ඉඳන් මීටර් 200ක් 300ක් විතර ඇති නේද හොටෙල් එකට. දන්නෙ නැති හින්දයි ඇහුවෙ.


    well said machan...
    meke inna eun elakiri eke boruwata kaagahanawaa witarai...karanna puluwan deyak naa..
     

    Sun_Boy

    Well-known member
  • Jul 6, 2009
    13,623
    1,012
    113
    ගම්පහ
    "දවසට වාහන100000 විතර යනවා දළදා වීදියේ...ඔය අස්සේ බීට් පුකේ ගහගෙන යන වාහන 200ක්300ක් යනවා බ්‍රෑන් ගාගෙන....
    ඔක්කටම කලින් ‍හෙලුවෙන් යන සුද්දෝ සුද්දියෝ නවත්තපං...කුවින්ස් ඒකේ බුදියන එවුන් මාලිගාව දිහා බලාගෙන රෑට ගෑනුත් ඒක්ක බුදියන එක නවත්තපන්....කුවින්ස් ඒකේ බාර් ඒක වහන්ඩ පෙල ගෑහියන්....."

    :yes:
    :yes::yes::yes::yes:

    මටත් තියෙන ප්‍රශ්නෙ ඕක තමයි. දන්න කෙනෙක් කියන්න මේකට උත්තරයක්. අපිත් නුවර මාළිගාවට යන කොට හිතෙන දෙයක් තමයි මේක. මාළිගාවෙ ඉඳන් මීටර් 200ක් 300ක් විතර ඇති නේද හොටෙල් එකට. දන්නෙ නැති හින්දයි ඇහුවෙ.

    හරි රේස් පැද්ද එක වැරදි නම් මේකටත් පොඩ්ඩක් උත්තරයක්‌ දීපල්ලකෝ...මටත් ඕක හිතා ගන්න බැරි ප්‍රශ්නයක්...:rolleyes::rolleyes::frown::frown:

    අනිත් එක ත්‍රෙඩ් එකේ දාලා තියෙන මැප් එකේ හැටියට දළදා මාලිගාව ඉස්සරහම නෙමේ නේ මේක වෙලා තියෙන්නේ නේද...:rolleyes::rolleyes:
     

    Chinthaka_tc

    Member
    Jul 17, 2010
    4,450
    514
    0
    35
    සෙoකඩගල පුරවරය
    මේව මහ පාහර වැඩ..හැබැයි අපේ උඩරට බෞද්ධයන්ටත් තරහ උනත් දෙයක් කියන්න කැමති. ඉස්සර ඉඳන්ම අපි උඩරට බෞද්ධ කියල හරි ආඩම්බරෙන් පම්පෝරි ගහ ගහ හිටියට වැඩක් නැහැ මේ වගේ දේවලට ඇස් කන් පියාගෙන ඉඳල.අපරාදෙ කියන්න බෑ පහතරට නම් මේ වගේ විගඩම් නටන්න දෙන්නේ නැහැ.ලැජ්ජයි උඹල ගැන


    ඔවු මේකේ ඉන්නවනේ එහෙම කියන කට්ටිය.
    මම නම් වශයෙන් කියන්නේ නැහැ
    මම ඊයෙත් කිව්වේ එයාල හරි ප්‍රබුද්ධ කට්ටිය
    කෙල්ලන්ගේ බාගෙට ඇඳගත්ත රුප දාල තමයි rep හොයන්නේ

    topic එකට කතා කරපන්. ලන්කාවේ කොහෙත් මේ වගෙ දේවල වෙනව් මචන්. ඒකට උඩරද ,පහතරටද , රජටරද , කියන එක නෙවෙයි වෑදගත්...මේ දේ නොවිය යුතුයි තමයි. ඒත් ඒකට නුවර මිනිස්සුන්න්ට බෑනල වෑඩක් නෑ මචන්.:no:
     

    Chinthaka_tc

    Member
    Jul 17, 2010
    4,450
    514
    0
    35
    සෙoකඩගල පුරවරය
    හරි රේස් පැද්ද එක වැරදි නම් මේකටත් පොඩ්ඩක් උත්තරයක්‌ දීපල්ලකෝ...මටත් ඕක හිතා ගන්න බැරි ප්‍රශ්නයක්...:rolleyes::rolleyes::frown::frown:

    අනිත් එක ත්‍රෙඩ් එකේ දාලා තියෙන මැප් එකේ හැටියට දළදා මාලිගාව ඉස්සරහම නෙමේ නේ මේක වෙලා තියෙන්නේ නේද...:rolleyes::rolleyes:

    ආරම්බය ක්වීන්ස් එක ඉස්සරහ තමා බන්. එතන ඉදන් මාලිගවේ මහ මලුවට අඩි 20ක් විතර ඈති.
    උබල දන්නවනේ ඉතින්..
     
    Status
    Not open for further replies.