ද්‍රෝන් එකක් ගත්ත සිංහලු තොපිලට කොයින්ද මෙව්වා

thaweesha

Well-known member
  • Dec 22, 2010
    8,994
    10,161
    113
    Una bambuwakatada tho oka hai kale😂

    Uba hari ath deka nam ridei thama😂😂
    Google eke drone kiyala gahapuhama una bambuwakda enne kukulo😳
    :love2: ah mage sinhalayo. meka aran gihin horen kehel kapanawa. idame ayithikaraya awama kiyanawa meh video ekak karanna awe kawda kehel kapala gihin kiyala 🤪
     
    • Haha
    Reactions: Plusky and krizta

    EnIgma001

    Well-known member
  • Mar 24, 2011
    12,992
    18,662
    113
    34
    Hell
    කොහෙල් වත්තේ අයිතිකාරයා දැකලා පන්නගෙන ආවනම් තවත් ආතල්
     
    • Love
    Reactions: thaweesha

    thaweesha

    Well-known member
  • Dec 22, 2010
    8,994
    10,161
    113
    වලතරයගෙ හොර ශොට් එකක්ද?😒
    :angry:
    කොහෙල් වත්තේ අයිතිකාරයා දැකලා පන්නගෙන ආවනම් තවත් ආතල්
    sirawatama short film ekak karanna puluwan :love2:
    :love2:
    ලොකෙ ලොකුම සෙල්පි ස්ටික් එක.
    🤪 ow ehema kiyannat puluwan :love2:
     
    • Like
    Reactions: EnIgma001

    thaweesha

    Well-known member
  • Dec 22, 2010
    8,994
    10,161
    113
    මේ උඹද බං ඉන්නෙ?
    බය නැද්ද එක්ස්පෝස් වෙන්ඩ
    මට නං බයයි
    ගෙදරට ඇවිල්ල හිටුපුක් ගහල යයි කියල
    ow ow mn thama. :-D mehe awot nam hu%$^%wala:P yawanne malli meka embilipitiya
     
    • Haha
    Reactions: kasun090354t