දැන් තොපි මේකෙ ඉන්නේ පට්ට අසහනෙන් නේ?

virginboy27

Well-known member
  • Nov 9, 2018
    979
    1,419
    93
    වෙනද නම් tags දාල, rep description එකේ.

    උබෙ අම්මට උකාපන්.
    උබෙ අම්මට බල්ලො දාල කෙලින්න ඕන.
    උබෙ අම්මගෙ හුත්ත කුනු වෙයන්.
    උබෙ අම්මට රෑට රෑට කරන්න ඕන.

    මේ ටික දැන් තොපිලට කියන්න ඕන උනාට කියාගන්න බෑනේ. ඒ අසහනේ පිට කරන්නේ ලාෆින් හෝ ඩිස්ලයික් රියැක්ෂන් එකෙන්. :lol::lol::lol:

    හොද වැඩේ තොපිට.
     

    virginboy27

    Well-known member
  • Nov 9, 2018
    979
    1,419
    93
    Kiyaganna one eka me kiyagena thiyenne dan
    🤣🤣🤣

    උබට කියන්න මම මලාට රෙප් ගැන කෙයා කරල නෑ බන් රෙප් කපලත් නෑ ටැග් දාලත් නෑ. බලපන් ඇවටාර් එකක් වත් නෑ. i dont care broh!
     

    Bigspin

    Well-known member
  • May 27, 2007
    4,242
    3,798
    113
    LONDON
    වෙනද නම් tags දාල, rep description එකේ.

    උබෙ අම්මට උකාපන්.
    උබෙ අම්මට බල්ලො දාල කෙලින්න ඕන.
    උබෙ අම්මගෙ හුත්ත කුනු වෙයන්.
    උබෙ අම්මට රෑට රෑට කරන්න ඕන.

    මේ ටික දැන් තොපිලට කියන්න ඕන උනාට කියාගන්න බෑනේ. ඒ අසහනේ පිට කරන්නේ ලාෆින් හෝ ඩිස්ලයික් රියැක්ෂන් එකෙන්. :lol::lol::lol:

    හොද වැඩේ තොපිට.
    Palayan palayan.. Shampoo tikkak dala nala waren..
     

    virginboy27

    Well-known member
  • Nov 9, 2018
    979
    1,419
    93
    Palayan palayan.. Shampoo tikkak dala nala waren..
    අනේ හැමිනියන් හුත්තෝ

    අපිත් දන්නව bad words හරිද. ඒව නොකියන්නේ තොපි වගේ මුඩුක්කු ඩයල් නොවන නිසා.
     
    • Like
    • Love
    Reactions: somalal and Bigspin

    virginboy27

    Well-known member
  • Nov 9, 2018
    979
    1,419
    93
    තර රෙප් හිඟන වේසියො ටිකත් අසහනෙන් ඇත්තේ.
     

    charith84

    Well-known member
  • Jun 22, 2006
    10,398
    7,412
    113
    ජිම් එකෙ අයියාට කියලා හුකවන්නෙහ් වැඩිය දැගලුවොත් හරිදහ් ...
     
    • Haha
    Reactions: D_Mad

    spunkyisii

    Well-known member
  • Apr 3, 2016
    10,791
    19,776
    113
    #ජේසුජීවමානයි #සුභාරංවි #ඈත් එජකුලෙට #සුනාමිහොරා #කසුන්ජීවමානයි #ඇමසින්පොන්නය 😂
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    ජිම් එකෙ අයියාට කියලා හුකවන්නෙහ් වැඩිය දැගලුවොත් හරිදහ් ...

    එතකොට හැන්ඩ්ල් එක වෙනස් කරයි නේහ්
     

    saja

    Well-known member
  • Jan 8, 2007
    16,232
    2
    10,818
    113
    Home Sweet Home
    හොද වැඩේ :D තොපිට :lol:

    1604650935752.png
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    Eka hodai jvp unta fake walin mage rep adu karanna ba... Issra rep adu karapu hatiyta man hithuwe 5% wath athi kiyala namuth 3% e kiyanne ekama ekage fake godak 😜😜