Apo owa monawada ban.. samahara thread wala lol kiyala comment karath mage rep kapanawa
wenama kalliyak innawa mage rep kapana.. langadi thamai patan gaththe oya magula.. kattiya rep dena nisa balance wela thiyenawa kotu 6ma.. rep enawa yanawa.. heheee
wenama kalliyak innawa mage rep kapana.. langadi thamai patan gaththe oya magula.. kattiya rep dena nisa balance wela thiyenawa kotu 6ma.. rep enawa yanawa.. heheee





