දැන් migrate වෙන්න ලේසි රටවල් මොනාද මචන්ලා. Student දාලා තමයි යන්න වෙන්නෙ මොකද වෙන qualification මොකුත් නෑ. Canada, Australia වගේ නම් යන්න බැරිවෙයි මොකද මට දැන් 27 යි.
Bachelors karanna yana nisa podi case ekak tiyenawa neda machan. Adu wayas wala unta thamai chance eka wadiEhema case ekak na bn
27k una kiyala yanna bari na
Uba mokada karanna hitan inneKellek bedapan wena rataka mona student da hutto dan
Man me tike kellek hoyanawa wena ratakaUba mokada karanna hitan inne
Wonderland innawada yanawada ?
Mata nam ati wela inne
ප*යියක් තිබුණ පලියට කෙල්ලෙක් එන්නෙ නැහැනෙ බන් .Kellek bedapan wena rataka mona student da hutto dan
tryප*යියක් තිබුණ පලියට කෙල්ලෙක් එන්නෙ නැහැනෙ බන් .
Those days are gone now priority for below 25 age peopleThere is no age limit for studies you only need to prove that you’re capable.
I have seen 28+ been granted for Bachelors, It all depends on how you can present yourself how well you can justify the reason behind your studies.Those days are gone now priority for below 25 age people
That was a year ago not nowI have seen 28+ been granted for Bachelors, It all depends on how you can present yourself how well you can justify the reason behind your studies.