Shahruk khan oya widihta bus ekak uda negala nata nata gamanak yna sinduwe nama mokakda bn
Shahruk khan oya widihta bus ekak uda negala nata nata gamanak yna sinduwe nama mokakda bn
Un support kale nadda balen athadaruwo poranuwe puchchaddi corona corona kiyaagena? Norona namen balen puchchapu ekata ubala deepu dup rka mathaka da? Ada da uba ipadune? Balen puchchanawata hurey damme nadda ban ubala? Akai mama kiwwe yati hithin hari sup eka deepu un thamai 69 lakshaya... Ethana 69 ewun naa kiyala da dan kiyanne? Ehenam kawda ban ehhara godak un handi gaane kiribath kawe?
ammo 154 ganiyek nagala bahiddi bada wenawath athihoda welawata job eken ain wela nuwara awe. hitiya nam pissu hadila.
154 bus eke wadata giye. lankawe chater ma bus route eka
Yes boss film eke
samahara dawas wala 3hrs wage gihin tiyenwa BMICH idala rathmalanata enna.ammo 154 ganiyek nagala bahiddi bada wenawath athi
Hari ehenam mama mokuth nokiya innam...ගොබ්බයො ඒ මැරනු මිනිනේ දැන් කියපන් මරුනාම මිනියට පන තියනවා කියල 2022 වෙලත් සුරඟනා කතා විස්වාස කරනවා උඹ මේ ටිකෙම මේ රටේ වෙලා තියන දේ වුනේ උඹලාගේ මිනිසුන්ට කරපුවා කිය කිය යනවා නිකන් 2012 කලේ වගේ ජාති වාදේ අවුස්නන්නේ නැතුව ඉදපන් මේකේ පරණ එවුන් මැරිලා ඉපදුනේනැ උඹ මේකේ හිටිය කැරීම ජාති වාදී ගොබ්බයෙක් කියලා දන්නවා උඹලාගේ මිනිසුන්ට වැඩියෙන් ම චීනා කෙලෙවුව 1981-2012 කාලේ උන් වැඩියෙන්ම දිවුණු උනෙත් ඒකාලේ නිකන් රටක පර්ශ්නයක් උනාම උඹලගේ දෙවියෝ එක කරා කියුන එක කියන්න උඹ දෑන් සැහෙන කාලේක ඉඳලා දගලනවා හැම දේටම ජාතිවාදේ ඇඩ් කරලා ඒක චෝර කරන්න දඟලන්න ඒපා.
Hari ehenam mama mokuth nokiya innam...
Dan rate thathweta heythuwa ekaata ekaa saken hitiya kiyana ekai mama kiyanna uthsaha kale.. rata mehewenna heythuwa wechcha bayyanta mama nam waira karanawa... Echcharai.
Shahruk khan oya widihta bus ekak uda negala nata nata gamanak yna sinduwe nama mokakda bn
on pointඔබත් බයිවයිරසේට නොදැනුවත්ව ගොදුරුවෙලාද
"" ආන්ඩුව කහ අදින්න කිව්වම කහ අදිනවා
වවන්න කිව්වම වවනවා
අර්බුධයට හුරුවෙන්න කියන්න ඉස්සෙල්ල බයික් කටු අරන් හුරු වෙනවා
රු 5000ක් නොවටින දිරච්චි බයික් කටුවක් රු75000කට අරන් අර්බුදේට හුරු උනා කියල පෝටෝත් ගහල එකේ උජාරුවට දාල
ඉතින් මෙහෙම කියන්න ඉස්සෙල්ල නැවෙන ජනතාවක් දැක්කම නාමල්ට ජනාදිපති වෙන්න හිතෙන්නෙ නැත්නම් පුදුමයක්.. මේවගෙ මෝඩ කීකරු ජනතාවක් දැක්කම ජොනිට රත්තරන්ට ආයෙ උඩින් දිනාගන්න පුලුවන් බව නොපෙනේද... අම්මපා මොනවගේ ජනතාවක්ද මේ... ලන්කාවෙ 95%ක් ම දැන හෝ නොදැන හිතින් පොහොට්ටුවෙ බහියො වෛරසේට හොදුරුවෙලා "" Fb![]()

Shahruk khan oya widihta bus ekak uda negala nata nata gamanak yna sinduwe nama mokakda bn
unta athin salli denawa yanawata risky hindaඋඩ යන උන්ට ටිකට් ගන්නවද?