දැන් මේක සුලභ දසුනක් වෙලා

හෙළයෙක්

Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,587
    100,797
    113
    hoda welawata job eken ain wela nuwara awe. hitiya nam pissu hadila.
    154 bus eke wadata giye. lankawe chater ma bus route eka
    මට නන් අප්පිරියම උන රවුට් එකක් තමා අම්පිටිය නුවර. එ රව්ට් එකේ නන් තෙල් තියෙන කාලෙත් පයින් යන එක ඉක්මන් බස් එකේ යනවට වඩා
     

    Amila llll

    Well-known member
  • Jun 19, 2009
    6,815
    6,368
    113
    මට නන් අප්පිරියම උන රවුට් එකක් තමා අම්පිටිය නුවර. එ රව්ට් එකේ නන් තෙල් තියෙන කාලෙත් පයින් යන එක ඉක්මන් බස් එකේ යනවට වඩා
    ado ehemada mama nam e paare gihin na. nuwara bus okkoma oya wage thamayi :D. CTB withrayi haiyen yanne.
     
    • Haha
    Reactions: IMMuhandiram

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,587
    100,797
    113
    ado ehemada mama nam e paare gihin na. nuwara bus okkoma oya wage thamayi :D. CTB withrayi haiyen yanne.
    අර උඩ කදුවල ගෙවල් වලට යන පාරවල් ගාව එහෙම පොඩ්ඩක් ගස්සත් ඉන්නව කවුරු හරි උඩ ඉදල එයිද කියල. ඊට පස්සෙ බොරූවට රතු ගේට්ටුව හරියෙන් ස්පීඩ් කරල අඩි දහයක් විතර ගිහින් ට්‍රැෆික් එකෙ හිර වෙනව. මට අප්පිරියම උනා මුල් මාස 2කෙ වගේ මම අම්පිටියෙ ඉදල කැම්පස් ගියෙ.
     

    HKavinda

    Well-known member
  • Dec 23, 2013
    54,570
    21,128
    113
    Panadura
    මට නන් අප්පිරියම උන රවුට් එකක් තමා අම්පිටිය නුවර. එ රව්ට් එකේ නන් තෙල් තියෙන කාලෙත් පයින් යන එක ඉක්මන් බස් එකේ යනවට වඩා
    අපිට නම් පානදුර කළුතර / පානදුර මොරොන්තුඩුව / පානදුර නුගේගොඩ / පානදුර පිටකොටුව
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,587
    100,797
    113
    අපිට නම් පානදුර කළුතර / පානදුර මොරොන්තුඩුව / පානදුර නුගේගොඩ / පානදුර පිටකොටුව
    ඒව්වත් ඒ වගේ තමා. අරහෙන් ටිකක් කූල් හරි මේව හොද ගනන් 11ට විතර නැග්ගොත් එහෙම.
    ඔහොම pack වෙලා ඉද්දී නම් jack ගහන්න හිතෙන්නේ නෑ බන්.. Sadin ටින් එක වගේ ඇති ඇතුළේ :no:
    බස් එකෙන් ගස්සන්නෙ කැමති අකමැති වැඩක් නෑ ගහපන් වගේ තමා
     

    IMMuhandiram

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    10,862
    11,161
    113
    ඔබත් බයිවයිරසේට නොදැනුවත්ව ගොදුරුවෙලාද


    "" ආන්ඩුව කහ අදින්න කිව්වම කහ අදිනවා
    වවන්න කිව්වම වවනවා
    අර්බුධයට හුරුවෙන්න කියන්න ඉස්සෙල්ල බයික් කටු අරන් හුරු වෙනවා
    රු 5000ක් නොවටින දිරච්චි බයික් කටුවක් රු75000කට අරන් අර්බුදේට හුරු උනා කියල පෝටෝත් ගහල එකේ උජාරුවට දාල

    ඉතින් මෙහෙම කියන්න ඉස්සෙල්ල නැවෙන ජනතාවක් දැක්කම නාමල්ට ජනාදිපති වෙන්න හිතෙන්නෙ නැත්නම් පුදුමයක්.. මේවගෙ මෝඩ කීකරු ජනතාවක් දැක්කම ජොනිට රත්තරන්ට ආයෙ උඩින් දිනාගන්න පුලුවන් බව නොපෙනේද... අම්මපා මොනවගේ ජනතාවක්ද මේ... ලන්කාවෙ 95%ක් ම දැන හෝ නොදැන හිතින් පොහොට්ටුවෙ බහියො වෛරසේට හොදුරුවෙලා "" Fb😀😀😀
     
    • Like
    Reactions: SK29 and Al Baik

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,272
    12,320
    113
    Ohio, USA
    Balen ahinsaka Muslim atha daruwal poranuwe daala puchchapu un okun..
    Ohoma wena eka, eka athakin hari na kiyanna bari thathwayak thiyenne.
     

    Rasika212

    Well-known member
  • Jun 18, 2010
    3,967
    3,291
    113
    Balen ahinsaka Muslim atha daruwal poranuwe daala puchchapu un okun..
    Ohoma wena eka, eka athakin hari na kiyanna bari thathwayak thiyenne.

    උඹට ඔලුව හොඳනැද්ද තම්බි කොහෙද පොඩි අතදරුවෝ පිච්චුවේ ඔය bus එකේ යනඅය.
     

    ara88

    Well-known member
  • Jan 11, 2021
    3,302
    5,908
    113
    අඩෝ මේ අවසාන කාලේ ලොකු දෙයක් රාජපක්ෂලගෙන් වෙන්න ඕන නෑ.. බස්ටිකේ උඩ රැක් ටික ශක්තිමත්ව හදල දියන් ඒ ඇති.
     

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,272
    12,320
    113
    Ohio, USA
    උඹට ඔලුව හොඳනැද්ද තම්බි කොහෙද පොඩි අතදරුවෝ පිච්චුවේ ඔය bus එකේ යනඅය.
    Un support kale nadda balen athadaruwo poranuwe puchchaddi corona corona kiyaagena? Norona namen balen puchchapu ekata ubala deepu dup rka mathaka da? Ada da uba ipadune? Balen puchchanawata hurey damme nadda ban ubala? Akai mama kiwwe yati hithin hari sup eka deepu un thamai 69 lakshaya... Ethana 69 ewun naa kiyala da dan kiyanne? Ehenam kawda ban ehhara godak un handi gaane kiribath kawe?