මට නන් අප්පිරියම උන රවුට් එකක් තමා අම්පිටිය නුවර. එ රව්ට් එකේ නන් තෙල් තියෙන කාලෙත් පයින් යන එක ඉක්මන් බස් එකේ යනවට වඩාhoda welawata job eken ain wela nuwara awe. hitiya nam pissu hadila.
154 bus eke wadata giye. lankawe chater ma bus route eka
ado ehemada mama nam e paare gihin na. nuwara bus okkoma oya wage thamayiමට නන් අප්පිරියම උන රවුට් එකක් තමා අම්පිටිය නුවර. එ රව්ට් එකේ නන් තෙල් තියෙන කාලෙත් පයින් යන එක ඉක්මන් බස් එකේ යනවට වඩා
. CTB withrayi haiyen yanne.අර උඩ කදුවල ගෙවල් වලට යන පාරවල් ගාව එහෙම පොඩ්ඩක් ගස්සත් ඉන්නව කවුරු හරි උඩ ඉදල එයිද කියල. ඊට පස්සෙ බොරූවට රතු ගේට්ටුව හරියෙන් ස්පීඩ් කරල අඩි දහයක් විතර ගිහින් ට්රැෆික් එකෙ හිර වෙනව. මට අප්පිරියම උනා මුල් මාස 2කෙ වගේ මම අම්පිටියෙ ඉදල කැම්පස් ගියෙ.ado ehemada mama nam e paare gihin na. nuwara bus okkoma oya wage thamayi. CTB withrayi haiyen yanne.
බලපිය බස් එකේ නම්බර් එක. ශ්රී අකුර තියෙන්නෙ.ඉන්දියාවෙ වීඩියෝ දාල බිල්ලො මවන්න එපා... චූ එන් පී ගොන් බඩ්ඩ...
අපිට නම් පානදුර කළුතර / පානදුර මොරොන්තුඩුව / පානදුර නුගේගොඩ / පානදුර පිටකොටුවමට නන් අප්පිරියම උන රවුට් එකක් තමා අම්පිටිය නුවර. එ රව්ට් එකේ නන් තෙල් තියෙන කාලෙත් පයින් යන එක ඉක්මන් බස් එකේ යනවට වඩා

ඒව්වත් ඒ වගේ තමා. අරහෙන් ටිකක් කූල් හරි මේව හොද ගනන් 11ට විතර නැග්ගොත් එහෙම.අපිට නම් පානදුර කළුතර / පානදුර මොරොන්තුඩුව / පානදුර නුගේගොඩ / පානදුර පිටකොටුව
බස් එකෙන් ගස්සන්නෙ කැමති අකමැති වැඩක් නෑ ගහපන් වගේ තමාඔහොම pack වෙලා ඉද්දී නම් jack ගහන්න හිතෙන්නේ නෑ බන්.. Sadin ටින් එක වගේ ඇති ඇතුළේ![]()
Balen ahinsaka Muslim atha daruwal poranuwe daala puchchapu un okun..
Ohoma wena eka, eka athakin hari na kiyanna bari thathwayak thiyenne.
Un support kale nadda balen athadaruwo poranuwe puchchaddi corona corona kiyaagena? Norona namen balen puchchapu ekata ubala deepu dup rka mathaka da? Ada da uba ipadune? Balen puchchanawata hurey damme nadda ban ubala? Akai mama kiwwe yati hithin hari sup eka deepu un thamai 69 lakshaya... Ethana 69 ewun naa kiyala da dan kiyanne? Ehenam kawda ban ehhara godak un handi gaane kiribath kawe?උඹට ඔලුව හොඳනැද්ද තම්බි කොහෙද පොඩි අතදරුවෝ පිච්චුවේ ඔය bus එකේ යනඅය.