දැන් ෆොරෙක්ස් ට්‍රේඩින් තහනම් ද

harshasoon

Well-known member
  • Feb 4, 2007
    1,004
    1,051
    113
    Pluto
    තහනම් කියල දෙයක් නෑ.. BUT ඉස්සර වගේ Direct deposit කරන්න බෑ.. block කරල තියෙන්නේ
     
    • Like
    Reactions: Domainnasa

    Domainnasa

    Well-known member
  • Nov 30, 2009
    421
    762
    93
    තහනම් කියල දෙයක් නෑ.. BUT ඉස්සර වගේ Direct deposit කරන්න බෑ.. block කරල තියෙන්නේ
    Skrill එකෙන් ගේන්න තියන්න 1200$ පුළුවන් වෙයිද block කරයිද
     
    • Like
    Reactions: harshasoon

    harshasoon

    Well-known member
  • Feb 4, 2007
    1,004
    1,051
    113
    Pluto
    Skrill එකෙන් ගේන්න තියන්න 1200$ පුළුවන් වෙයිද block කරයිද
    අවුලක් වෙන්නේ නෑ.. කෝකටත් sure කෙනෙක් ගෙන් ගන්න.. 1000 එක පාරම ගන්නේ නැතුව කොටස් කීපෙකට කඩල ගන්න..
     
    • Like
    Reactions: Domainnasa

    Domainnasa

    Well-known member
  • Nov 30, 2009
    421
    762
    93
    අවුලක් වෙන්නේ නෑ.. කෝකටත් sure කෙනෙක් ගෙන් ගන්න.. 1000 එක පාරම ගන්නේ නැතුව කොටස් කීපෙකට කඩල ගන්න..
    Sure කෙනෙක් ගෙන් ගන්න කිව්වෙ? මට මම trade කරන platform එකෙන් Skrill ekata withdraw කරපු සල්ලි බෑන්කුවට ගේන්න ඕන
     
    • Like
    Reactions: harshasoon

    harshasoon

    Well-known member
  • Feb 4, 2007
    1,004
    1,051
    113
    Pluto
    Sure කෙනෙක් ගෙන් ගන්න කිව්වෙ? මට මම trade කරන platform එකෙන් Skrill ekata withdraw කරපු සල්ලි බෑන්කුවට ගේන්න ඕන
    1) කාට හරි sell කරන්න.. නැත්නං පොඩි පොඩි ගණන් ezcash ගන්න පුළුවන් එවෙලේම.. bank එකට withdraw කරන්න පුළුවන් මම හිතනේ තාම.. පොඩ්ඩක් කෝකටත් හොයල බලන්න.. commission එකක් යනවා කොහොමත්..
     
    • Like
    Reactions: Domainnasa

    Domainnasa

    Well-known member
  • Nov 30, 2009
    421
    762
    93
    1) කාට හරි sell කරන්න.. නැත්නං පොඩි පොඩි ගණන් ezcash ගන්න පුළුවන් එවෙලේම.. bank එකට withdraw කරන්න පුළුවන් මම හිතනේ තාම.. පොඩ්ඩක් කෝකටත් හොයල බලන්න.. commission එකක් යනවා කොහොමත්..
    Thank you!
     
    • Like
    Reactions: harshasoon