Xrp 0.56 න් ගත්තේ. තව up වෙයිද මචන්උබලා තාම පරක්කු නැ. තව උබලාට අවස්තාව තියෙනවා. සල්ලි 2X කරගන්න
Hold man holdXrp 0.56 න් ගත්තේ. තව up වෙයිද මචන්
දැන් විකුනන්නද ටිකක් හරි
Cost එක කවර් වෙන්න පොඩ්ඩක් විකුණනවද කියල බැලුවේ බන්Hold man hold
Xrp 0.56 න් ගත්තේ. තව up වෙයිද මචන්
දැන් විකුනන්නද ටිකක් හරි
එළView attachment 243669
weekly chart eke mechchara lassna bottom wick ekak gahala tiyena wele wikunanna pissuda. penawane buy presure eka. oka ohommama up wenna puluwan naththan oya bottom eka aye touch karala yanawa. udata
Don't be in a hurry; the best price to buy is at 1.95. Wait!!, it will come down.View attachment 226171
කුහක ජෙප්පොනම් ගන්න එපා උන්ට සල්ලි වැඩක් නැනේ.
හොඩෝ ... හෝඩෝ...හොඩෝ...හෝඩෝ....හොඩෝCost එක කවර් වෙන්න පොඩ්ඩක් විකුණනවද කියල බැලුවේ බන්
gannama ona nam invest karapu gana ganin. .56 nam dan 5x wage wela ne.Cost එක කවර් වෙන්න පොඩ්ඩක් විකුණනවද කියල බැලුවේ බන්
me mokadda?Binance red packets giveaway. Collect XRP & NOT
BPW1K6SYBC
BP57RYBB6D
red packet binance app eke. oya code eken claim karaganna habai podi ganan thiyenne. NOT ekai XRP ekaime mokadda?