දැන් XRP ගනින් ඔය උඩින් දාලා තියෙන තැන් වලින් විකුනපන්.

Podi puthas

Well-known member
  • May 16, 2019
    1,939
    2,548
    113
    colombo
    උබලා තාම පරක්කු නැ. තව උබලාට අවස්තාව තියෙනවා. සල්ලි 2X කරගන්න
    Xrp 0.56 න් ගත්තේ. තව up වෙයිද මචන්
    දැන් විකුනන්නද ටිකක් හරි
     

    lakziro

    Well-known member
  • Mar 19, 2018
    394
    581
    93
    Xrp 0.56 න් ගත්තේ. තව up වෙයිද මචන්
    දැන් විකුනන්නද ටිකක් හරි
    1734418583453.png


    weekly chart eke mechchara lassna bottom wick ekak gahala tiyena wele wikunanna pissuda. penawane buy presure eka. oka ohommama up wenna puluwan naththan oya bottom eka aye touch karala yanawa. udata
     
    • Like
    Reactions: Podi puthas

    lakziro

    Well-known member
  • Mar 19, 2018
    394
    581
    93
    1.95 XRP ගන්න්නවා නම් අයෙ මේ ප්‍රයිස් එකට ගනින්
     
    • Like
    Reactions: Extra One