ape office ekee director kanake hitiya. eyage lamaiyi CIS giyee
un age 18 wenakotama Europe walath godak ratawal gihilla thibaa. 2019 ta kalin habaiyi
Salli thiyana un kohomath yanawa bung. un annual min 1 trip ekake yanawaa
Apeth office ekee annual leave dala yana udama level ekee un innawa
Salli thama ona bung. salli thiyana eka kohomath travel karanawaa
ape anith eka lamaiyi 18n passe ohoma backpacker life ekake gewanna baa, family ties wadi, race eka lanakwe miss unoth aiyth career ekake nathi wennath puluwan