දිල්ශාන්.තවමත්.පරක්කු.නැත.

lokupra

Member
Nov 28, 2011
61
8
0
දිල්ශාන්.තවමත්.පරක්කු.නැත.

දිල්ශාන් කියන්නේ සනත් ජයසුරියගෙන් පස්සේ මම ආසම ක්‍රිකටර්.(සනත් ජයසුරිය තමාගේ ලෝක පුජිත ගව්රවය නැතිකරගත්ත එක වෙනම දෙයක්.)ටෙස්ට් මැච් එකක් වුනත් දිල්ශාන් ඕපන් කරනවානම් කම්මැලි නැතුව බලන්න පුළුවන්. නමුත් දිල්ශාන් නායකයෙකු සතු ගුණාංග නොමැති පුද්ගලයෙක්.දැන් වත් දිල්ශාන් තමන්ගේ තත්වය නැතිකරගන්නේනතුව කැප්ටන්සි එකෙන් අය්න් වෙලා පරණ විදියට ප්ලය් කරනම අපිට මැච් දින්නං තිබබා.
 

DjSunimal

Well-known member
  • Jun 23, 2011
    3,888
    346
    83
    Mahela Sanga Dilshanta support eka denne naha machan. team eka athule samagiyak naha.
    eka nisa api paradinne.
    nayaka kam epa kiyala ayin wechcha aya team ekatath epa kiyala eliyata dala hoda aluth aya Dilshanta denna ona.
     

    lokupra

    Member
    Nov 28, 2011
    61
    8
    0
    Mahela Sanga Dilshanta support eka denne naha machan. team eka athule samagiyak naha.
    eka nisa api paradinne.
    nayaka kam epa kiyala ayin wechcha aya team ekatath epa kiyala eliyata dala hoda aluth aya Dilshanta denna ona.

    umba kiyanne sanga mahela ayn karanna kiyalada.rift eka danne naha.mahela kese wethath sangawa ain karanne kohomada
     

    manurasavan

    Active member
  • Oct 25, 2008
    786
    34
    28
    Mahela Sanga Dilshanta support eka denne naha machan. team eka athule samagiyak naha.
    eka nisa api paradinne.
    nayaka kam epa kiyala ayin wechcha aya team ekatath epa kiyala eliyata dala hoda aluth aya Dilshanta denna ona.

    me ponnayooo uba ammata hukan natuva hitapan pakayoo... ube deshapalanaya metenta gavaganna epa huttooo....pakaya...... sangavai mahelavai ainkarala ube ammava tem ekatadanna kiyalada kiyanne... pakayooooo:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:
     

    KMLWL

    Member
    Jan 8, 2012
    154
    16
    0
    Outside SL
    මට නම් හිතෙන්නේ "දැන් නම් පරක්කු වැඩි" කියලය් . දිල්ෂාන් හොඳ captain කෙනෙක් නෙවය් . හොඳ all rounder කෙනෙක්. එහෙම එක්කෙනෙක් captain උනාම captain කමත් බැහැ. Captain කමේ ඇති වගකීම් හින්ද බැට්ස්මන්/ bowler කෙනෙක් හැටියට perform කරන්නත් බැහැ. දෙපැත්තම අනාතය්
     

    DjSunimal

    Well-known member
  • Jun 23, 2011
    3,888
    346
    83
    aththa thiththayi machanla. team eke inna senior kiyana denna kisima waga kimak nathuwa gahuwa dakkane ratama.
     

    Thilinacba

    Well-known member
  • Sep 7, 2006
    13,522
    2,747
    113
    Man nam kiyanne aluth captain kenek enakan match balanna epa,current bill eka aparade ban mehema matches balanna gihilla :dull:
     

    DjSunimal

    Well-known member
  • Jun 23, 2011
    3,888
    346
    83
    2nd test match eka win kare sanga 100k gahuwa nisa

    team eken wisi wena bayata ekaka dekaka gahala wadak naha. Cricket kiyanne team work ekak. eke senior ayata loku wagakimak thiyenawa. eka karanna bari nam wadak naha. ekaka dekaka lakunu tikak gahala thamange place eka hada gaththata wadak naha.
     

    Miami-Vice

    Well-known member
  • Apr 19, 2010
    22,586
    14,526
    113
    තව ODI මැචස් 4ක් තියෙනවනේ... ඒවත් පැරදුනොත් ඩිල්ශාන් ඉල්ලා අස්වෙන එක හොඳයි. ටීම් එකේ අනිත් අයගේ සහයෝගය ගන්න එක කැප්ටන්ගේ වගකීම. තමන්ට සෙල්ලම් කරන්න පුලුවන් ටීම් එකක් කැප්ටන්ට ඉල්ලන්න පුලුවන් සාධාරණ හේතු පෙන්නලා. ඊයෙ මැච් එකනං පට්ට චාටර්. ඩිල්ශාන් ගහන්නෙත් නැහැ දැං :angry:
     

    sylar**

    Well-known member
  • Jan 12, 2011
    4,708
    293
    83
    Brave New World
    Mahela Sanga Dilshanta support eka denne naha machan. team eka athule samagiyak naha.
    eka nisa api paradinne.
    nayaka kam epa kiyala ayin wechcha aya team ekatath epa kiyala eliyata dala hoda aluth aya Dilshanta denna ona.

    ponna katha kiyanne nathuwa yaman ban. sangai mahelai thamai dilshan anagattama goda dala denne. uba kohomada danne dilshanta un help karanne naha kiyala. ube amma team eke innawada. uba mahinda abesundarage son da??
     

    sylar**

    Well-known member
  • Jan 12, 2011
    4,708
    293
    83
    Brave New World
    aththa thiththayi machanla. team eke inna senior kiyana denna kisima waga kimak nathuwa gahuwa dakkane ratama.

    mea ube thaththa neda ????
    Mahinda-Abeysundara_dinamina_news_editor.jpg
     

    sylar**

    Well-known member
  • Jan 12, 2011
    4,708
    293
    83
    Brave New World
    team eken wisi wena bayata ekaka dekaka gahala wadak naha. Cricket kiyanne team work ekak. eke senior ayata loku wagakimak thiyenawa. eka karanna bari nam wadak naha. ekaka dekaka lakunu tikak gahala thamange place eka hada gaththata wadak naha.

    napunsakayo. Dilshan ehemawath gahuwada?? lakunu 10 ta wadiya gahapu match ekak mathak karapan balanna. ubanam mahinda abesundarage son ma thamai. naththan aniwa hora shot ekak:baffled: