එහෙම සීන් එකකුත් තිබුන නේද?මේ ගෑනිට නේද බුද්දික පතිරනයා අඩුවෙන් අරක්කු දීලා තිබ්බේ?
spa වල ඉන්නේ පිරිමිදHammo yako me ganunge sara.. sinhalu spa yana eka ahanna deyak naa.. me wage un gedara budiya gena innawa athi bath mutti gilala..![]()
Hammo yako me ganunge sara.. sinhalu spa yana eka ahanna deyak naa.. me wage un gedara budiya gena innawa athi bath mutti gilala..![]()
මේ කතා කරන ගෑණිට නම් හොඳ සැපක් ලැබෙන්නෙ නෑ වගේ හැබැයි 
එහෙම සීන් එකකුත් තිබුන නේද?මේ OPගේ වීඩියෝ එකේ ඉන්නෙත් මේකිමද ?
ඔය තියෙන්නේ ජිල්මාල් එක.

ඔක්කොම අහපන්. මන්තිරිවරු අපිට වඩා හිගන්නු මචන්.Ammo mokadda ban me scene eka, kohomada mewa leak une![]()
ඇහුව මචං.. උකන්ඩයි, ශොට් එකක් දාන්නයි මුන් විඳින දුකක්... බුද්ධිකය නමක් තියාගෙන ඉඳපු එකෙක්, මුගේ මේ ෆන්ඩ් එකෙන් හොඳ දේවල් එහෙම කරා, ඒත් මූ මෙතන මේ ගෑනුන්ට වියදම් කරන්නෙත් ඒ සල්ලි, අප්රසන්නයිඔක්කොම අහපන්. මන්තිරිවරු අපිට වඩා හිගන්නු මචන්.