දිව්රුම් දෙනකොට අමුතු කාලකණ්ණිකමක් දැක්ක

CustomsLife

Well-known member
  • Oct 1, 2020
    327
    295
    63
    puduma adonawak...hutto andu hoda weda kala nam union walata karanna puluwan kajjak thiyeda...anuraya heta mokakhari hoda wedak karata passe union eliyata bahinawada...den hoda wedak karama union nemei umbala eliyata behela balapanko..polici one ne minissu gahala elawanne..

    hutto union kiyanne political partyma nemei...trade union kiyanne monawada kiyala igena ganin mulin....union ekka kathakarala thamai one organization ekaka decisions ganne ....ehema nowunama e minissu eliyata bessa nisa thama mehema hari rata thiyenne..
     
    • Haha
    Reactions: Hasistranger

    CustomsLife

    Well-known member
  • Oct 1, 2020
    327
    295
    63
    Wanchawa dooshanaya nathi karala NPP eka hodata wade karan yaddi gupiyantai baiyantai nidahasata karuna:

    “Ithin apith owa karanna thamayi hitiye. Mun apita karanna dunne na”

    :lol:
    sirawata ban... puduma karumayak me hutttala nam... ai yako hoda wedak karanna yaddi mona union da parata bahinne....
     
    • Haha
    Reactions: Hasistranger

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,721
    113
    puduma adonawak...hutto andu hoda weda kala nam union walata karanna puluwan kajjak thiyeda...anuraya heta mokakhari hoda wedak karata passe union eliyata bahinawada...den hoda wedak karama union nemei umbala eliyata behela balapanko..polici one ne minissu gahala elawanne..

    hutto union kiyanne political partyma nemei...trade union kiyanne monawada kiyala igena ganin mulin....union ekka kathakarala thamai one organization ekaka decisions ganne ....ehema nowunama e minissu eliyata bessa nisa thama mehema hari rata thiyenne..
    ලොල් කරපුවා තමා පොන්ස් පස්සෙන් එන්නෙ. අහන් ඉන්න අකමැතිනම් මෙච්චර කල් පුකේ ගහන් හිටපු ඇඟිලි ටික කනේ ගහන් වැඩ කරන්න කියපන් 🤭 🤭
     
    • Haha
    Reactions: supun_sg

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    එතන හිටපු පීඩිත පන්තියේ ජෙප්පෝන්ට පෝශන ඌනතාවය. ඈලි මෑලි දුබල උන් හිටියෙ. මෙලෝ රහක් නැ
     

    CustomsLife

    Well-known member
  • Oct 1, 2020
    327
    295
    63
    ලොල් කරපුවා තමා පොන්ස් පස්සෙන් එන්නෙ. අහන් ඉන්න අකමැතිනම් මෙච්චර කල් පුකේ ගහන් හිටපු ඇඟිලි ටික කනේ ගහන් වැඩ කරන්න කියපන් 🤭 🤭
    un ewa karaganiy.. umba puka nodi hitapan