මොන වර්ගෙ එකක්ද? පෙටිටි ටික විතරද? නැත්තන් පවර් සෙටි එකක්ද?![]()
Petti thama Macho......... mata negala drive karala balannath hithuna

මොන වර්ගෙ එකක්ද? පෙටිටි ටික විතරද? නැත්තන් පවර් සෙටි එකක්ද?![]()

micro කට්ටිය ලංකාවෙ හදන්න පුළුවන් train එකක් design කරල තිබ්බ
එක මොකක් හරි නිසා යට ගියා![]()
![]()
![]()
![]()



මම හිතන්නෙ පලවෙනි එක සල්ලි නැති එක. දෙවෙනි එක තියෙන්නෙ පෙටිටි දෙකයි අනිත් දෙකම එන්ජින් ඒකත් හේතුවක් වෙන්ඩ ඇති.මම නමි හරියටම දන්නෙ නැ.ඔක පත්වෙචිච කිසිම ආණ්ඩුවකින් එජාප/සන්ධාන ගත්තෙ නැත්තෙ එක හින්ද වෙන්ඩ ඇති.
වාඩ පටන් අරන් කියලයි ආරන්චිය

මම හිතන්නෙ පලවෙනි එක සල්ලි නැති එක. දෙවෙනි එක තියෙන්නෙ පෙටිටි දෙකයි අනිත් දෙකම එන්ජින් ඒකත් හේතුවක් වෙන්ඩ ඇති.මම නමි හරියටම දන්නෙ නැ.ඔක පත්වෙචිච කිසිම ආණ්ඩුවකින් එජාප/සන්ධාන ගත්තෙ නැත්තෙ එක හින්ද වෙන්ඩ ඇති.

hodai eth owa maha boru wada ban.owa kohoma haduwath tika kalayai.anika dan peeli paninawa hamathissema.oita wada hoda nadda oya nasthy karana salli walin dan thiyena rail system eka wenas karana eka.menna me wage
![]()




hodai eth owa maha boru wada ban.owa kohoma haduwath tika kalayai.anika dan peeli paninawa hamathissema.oita wada hoda nadda oya nasthy karana salli walin dan thiyena rail system eka wenas karana eka.menna me wage
machan ethakota anduwe boro wiyadam?iifa ekata giya 100 million.ara waraya..ewath aparade ne

Driver උනාට ආනේ එපෝ.ඔය කාර් එළවනව වගේ නෙමෙි.![]()
