Kiss My Ass :cool: මම උඹ වගේ කොල්ලො ගහන්නෙ නෑ. දැන් ඉතින් බයිට් වෙලා ඕම හරි කියපන්:cool:
lucky_lakshitha Member Nov 24, 2008 14,813 575 0 78 Aug 23, 2010 #21 Recycle Bin said: Kiss My Ass Click to expand... මම උඹ වගේ කොල්ලො ගහන්නෙ නෑ. දැන් ඉතින් බයිට් වෙලා ඕම හරි කියපන් Last edited: Aug 23, 2010
Recycle Bin said: Kiss My Ass Click to expand... මම උඹ වගේ කොල්ලො ගහන්නෙ නෑ. දැන් ඉතින් බයිට් වෙලා ඕම හරි කියපන්
R [R]ock*[T]unnel Member Aug 12, 2010 231 18 0 Aug 23, 2010 #22 Mata -Rep dapu eka ge ammawa th oya wage maranna ona
numesh Member Sep 7, 2007 738 15 0 Aug 23, 2010 #23 aniwa ban mokada karanne mama me number 1ta heta call karanawa tnx for da infoo...oya wal wesige huththige puthala kiana katha ganan ganna epa......
aniwa ban mokada karanne mama me number 1ta heta call karanawa tnx for da infoo...oya wal wesige huththige puthala kiana katha ganan ganna epa......