දෙවි දේවතාවන් හා පව්කාර මෘගයන්...(සංවේදි අය &#

SSKL

Active member
  • Nov 14, 2008
    164
    47
    28
    Nugagoda
    කිසි හරයක් නැති අාගමක් -

    දෙවි දේවතාවන් හා පව්කාර මෘගයන්...

    (සංවේදී අය බලන්න එපා)
    ආගමක් යනු කුමක්ද? එහි හරය විය උත්තෙ කුමක්ද? පාක්ශික නොවී ප්‍රායෝගිකව ඔනේම මෝඩයෙකුට තේරෙන සත්ය කුමක්ද?

    බුද්දියෙන් විමසා බෑලීම පිනිසයි.....

    397347_296521673731177_266536153396396_784967_2112667546_n.jpg


    393399_323965084280720_100000016942902_1348301_135857713_n.jpg


    390760_323965467614015_100000016942902_1348305_1610490963_n.jpg


    383813_323964994280729_100000016942902_1348300_126372089_n.jpg
    කිසි හරයක් නැති අාගමක්
     

    sirajstc

    Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~
    මෙන්න මේකයි හේතුව... මේවා මම කියපුවා නෙමෙයි... උබලගෙම ලේ තෑවරුනු පොත් වල තියෙන දේවල්..... මෙන්න බලාගන්න යාලුවා......
    මෙන්න මේකයි අපි කියන්නේ "එතුමා" කුපාඩියා කියලා

    මෙහි වරදක් ඈතොත් මට පහදා දෙන්න
    උදාහරන අංක 1
    QUOTE]

    It is interesting to note that the person who Ali Sina thinks was "raped" is Safiyyah, a wife of the Holy Prophet (S). We need not reply to such stupid claims, we will just move on to the more important things. Still, if anyone is interested in learning about Safiyyah please visit this wonderful article written by Brother Bassam Zawadi:
    http://www.answering-christianity.com/bassam_zawadi/safiyyah_the_wife_of_the_prophet.htm
     

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,285
    12,346
    113
    Ohio, USA
    කෝ උත්තර????

    ඇයි මේ ලොකු අකුරෙන් දාගෙන උත්තර හොයන්නේ? ඉන්න මම කියන්නම්...
    ඊට කලින් කියන්න බලන්න ඔයා මේ ඔයා කියල තියෙන හැම එකක්ම ඇත්තක් කියලා පිලිගන්නවද නැද්ද කියලා...
    ඒ කියන්නේ මේ හදීස් කියපු අය ඇත්තම තමයි කියන්නේ එයාලා බොරු කියලා නැහැ.. මේ කියපු අයම කියන වෙන ඕනම හදීස් එකක් ඇත්තයි කියලා ඔයා පිලිගන්නවද නැද්ද කියලා.. එහෙම පොරොන්දුවක් ඕනේ ඔයාට මම උත්තර දෙන්න නම්..
    ඒකට හේතුව තමයි ඔයට මුහම්මද් තුමාව මේව්හියට චෝදනා කරන්න මෙතනදි මේ අයගේ වචන ඔය විශ්වාස කරලා පිලිගන්න පුලුවන්නම් මම මේ අය කියපු වෙන දේවලුත් කිව්වොත් ඔයාට පිලිගන්නම වෙනවා.. ඔයට විශ්වාස අය නිසා..
    මොකද කියන්නේ? කමතිද? මම කමතියි ඉදිරියටත් කත කරන්න මේ සම්බන්ධව.. නමුත් කුණුහරප කිය කියා රෙප් කප කපා ගැහැණු වඩ බැ හරිද? රෙප් කපුවේ ඔයා උනත් නතත් ඔයාගේ අදහස අනුමත කරන කෙනෙක් කියන එක ඔයාටම පේන්න ඇතිනේ..? මොකද කියන්නේ කැමතිද හරි විදියට කතා කරන්න?
     
    • Like
    Reactions: DIGPRIYANKARA

    mudalihami

    Banned
    Dec 27, 2011
    396
    58
    0
    සිංහල දේශය
    හරි කියන්න... මට රෙප් වලින් සත පහක වෑඩක් නෑ යාලුවා... අද වෙනකන් මම කවදාවත් කාගෙවත් රෙප් කපලත් නෑ... කපන්නෙත් නෑ... මම කොහෙවත් කුනුහරප කියලත් නෑ....
     

    mudalihami

    Banned
    Dec 27, 2011
    396
    58
    0
    සිංහල දේශය
    මෙන්න මේකයි හේතුව... මේවා මම කියපුවා නෙමෙයි... උබලගෙම ලේ තෑවරුනු පොත් වල තියෙන දේවල්..... මෙන්න බලාගන්න යාලුවා......
    මෙන්න මේකයි අපි කියන්නේ "එතුමා" කුපාඩියා කියලා

    මෙහි වරදක් ඈතොත් මට පහදා දෙන්න
    උදාහරන අංක 1
    QUOTE]

    It is interesting to note that the person who Ali Sina thinks was "raped" is Safiyyah, a wife of the Holy Prophet (S). We need not reply to such stupid claims, we will just move on to the more important things. Still, if anyone is interested in learning about Safiyyah please visit this wonderful article written by Brother Bassam Zawadi:
    http://www.answering-christianity.com/bassam_zawadi/safiyyah_the_wife_of_the_prophet.htm
    යන්නෙ කොහෙද මල්ලෙ පොල්..... එකින් එක අරන් පුලුවන්නම් බොරු කියපන්... මෙතන Safiyyah ගෑන මම අහලා නෑනෙ....එතකොට අනිත් අහින්සක ගෑනු??????
     

    ekboy

    Member
    Nov 26, 2011
    612
    116
    0
    මචන් හොද බෞද්දයෙක් කවදවත් අනික් අගම් හරි උනත් වරදි උනත් එ ආගම් විවෙචෙනය කරන්නෙ නෑ.අපි අදහන විදියට පරම සත්ය දෙෂනා කලෙ අපෙ බුදු රජානන් වහන්සෙ එක කවදවථ් වෙනස් වෙන්නෙ නෑ.බුදු රජානන් වහන්සෙගෙ කාලෙත් බිලි පූජා තිබ්බා උන්වහන්සෙ එවගෙ නිරර්ථ්ක කමත් ආදිනවත් කියල දුන්නා මිසක් එ අගම් විවෙඡනය කලෙ නෑ.එක තමා එතුමා ගෙ උතුම් බව.

    අපි කලයක් ජාතිවදය නිසා දුක් වින්දා අයෙ අගම් වදයක් ඔනෙද?අනික ගව මස් කන බෞද්දයො මෙ ලන්කවෙ ඉන්නව නේද?අපි අපෙ වරදි හදාගමු අනික් අය ඉබේම අපිව අනුගමනය කරයි.
     

    ekboy

    Member
    Nov 26, 2011
    612
    116
    0
    tharahakata nemai kiwwe:yes: mewa wadak na ban api mokatada tharaha wenne api okkoma SRI LANKANS la
     

    sebastian show

    Well-known member
  • Jan 13, 2012
    2,529
    1,238
    113
    Sri Lanka
    කලකට ෙපර French Corner නමින් දැවැන්ත මුස්ලිම් ෙරදි පිළි ව්‍යාපාරයක් පැවතුනි. එහි හිමිකරු අති සැදැහැවත් මුස්ලිම් ලබ්ධිකෙයක් විය. ඔහු සිය ආගම දිවි ෙදවැනි ෙකොට ඇදහීය.

    ආහාර ෙලස පධාන වශෙයන් ගන්නා ලද්ෙද් පළතුරු යුෂ බවද පසිද්ධ විය. සියලු ශී ලාංකික මුස්ලිමුන්ට ෙමොහු සැබෑ ආඩම්බරයක් විය.
    ...
    ව්‍යාපාරයන්ෙග් සාර්ථකත්වය නිසා ෙමොහුට කිසිම ආර්ථික අපහසුතාවක් ෙනොතිබුණි. හිත යට කැකෑෙරමින් තිබුෙන් එකම බලාෙපොෙරොත්තුවක් පමණි. එනම් තම ආගමට කුරාණෙය් අනුමත කුමක් ෙහෝ අති විෙශේෂ වූ ෙසේවයක් කිරීමයි. ඒ තුලින් සිය ආගමික විමුක්තිය ලඟා කර ගැනීමයි. අපෙග් ජාතිෙය්

    අවාසනාවට ඔහුෙග් විමුක්ති මාර්ගයට ෙගොදුර ෙලස ඔහු ෙතෝරා ගත්ෙත් ඔහුට කිසිම වරදක් සිහිෙනකින්වත් ෙනොකල අහිංසක දුප්පත් සිංහල තරුණ පරපුරයි.

    උතුම් මානුෂික ගුණාංග නිසා නිවෙසේ ෙසවන හා රැකවරණ සපයා දුන් යෙමක්ෙග් ස්ථානෙය් නැවතී, ඉන්පසු එම පුද්ගලයාෙග් සුරතල් බැටලු පැටවා ෙගල සිඳ මස් කිරීමට යෙමක්ට රහසිගත ෙදොළක් උපදීද? අන්න ඒ ආකාරෙයන්ම, ෙමම මුස්ලිම් ව්‍යාපාරිකයාට, අපෙග් අහිංසක තරුණ පරපුර

    වැනසීෙම් ආගමික උවමනාවක් මතුවිය.

    මුස්ලිම් ඇදහීමට අනුව, ෙමම මුලු ෙලෝකයම ඔවුන්ට සිය මනස්ගාත ෙදවියා විසින් මවන ලද්දකි. එම විශ්වාසයන් පිළි ෙනොගන්ෙනෝ කවෙරක් ෙහෝ ෙව්වා ෙපොදුෙව් "කෆීර්" ෙලස හැඳින්ෙව්. පිරිසිඳු මුස්ලිම් ආගමට අනුව ෙමම "කෆීර්" යනු දුටු තැන, අල්ලාගත් තැන වහාම මරා දැමිය යුත්ෙතකි (මුස්ලිම් ෙලෝකෙය් මහා පඬියා "ශාකීර් නයික්" නම් මනුෂ්‍ය පෙරේතයා මෙය කිසි ලැජ්ජාවක් නැතිව ෙද්ශනා කරන්ෙන් රටින් රටට ආරාධනා පිට ආරාධනා ලබමින් ගමන් කරමිනි, බලන්න )

    http://www.youtube.com/v/​BRqi-BFjHj4?version=3

    "කෆීර්" ලා වන අපි රටක බහුතරය නම්, ඔවුන්ට ෙමය නිසි ෙසේ

    කල ෙනොහැක, එවිට ඔවුන්ෙග් පධානම අරමුණ වන්ෙන් "කෆීර්" ලා වඳ කර දැමීම සඳහා ගත හැකි සියලු දීර්ඝ කාලීන කියා මාර්ග රහෙසේ ්

    ගැනීමයි.පිරිසිඳු මුසලිම් ඉගැන්වීම් කියාත්මක කිරීමට කම කමෙයන් තම වට පිටාව සකස් කර ගැනීමයි.

    එබැවින් ෙමොහු විසින් ෙද්ව කාර්යයකට අත ගසන ලදි. එනම් කෆීර් තරුණෙයෝ දීර්ඝ කාලීනව අඩපණ කිරීමයි. මහා පරිමාණෙයන් කුඩු ආනයනය කිරීම අරඹන ලද්ෙද් ෙම් සඳහායි.

    සෑෙහන කාලයක් තිස්ෙසේ මහා විනාශයක් සිදුවූ පසු ෙමොහු නීතිෙය් රැහැනට ෙකොටු විය. මාද්‍යයන්ට ෙමය තවත් එක්

    සාමාන්ය කුඩු රෙජක් හසුවීමක් පමණක් විය. පාප ෙච්තනාවන්ෙග් බරපතළ කම ගැන කිසිම විභාගයක් ෙනොමැතිව වරදකරු බන්ධනාගාර ගත විය.

    French Corner නම වහාම ඉවත් කරන ලදි. NO LIMIT යන

    නම ඈඳා ගන්නා ලදි. දැන් පැමිණි ෙව්ගයටත් වඩා ෙව්ගෙයන් ෙරදි පිළි ෙවළදාම ඉදිරියට ෙගන යනු ලබන්ෙන් ඔහුෙග් බිරිඳ හා පවුල විසිනි. සියලු ෙසේවකෙයෝ මුස්ලිම් ජාතිකයන්ම පමණක්

    ෙතෝරා ගන්ෙන් කැකෑෙරන ජාතිවාදය හා මුස්ලිම් ආගම 100% පිළිපැදිය යුතු නිසයි.

    ජාතිවාදය අංශු මාතයක් ෙහෝ ෙනොමැති අපෙග් සිංහලෙයෝ සිය

    ෙරදි පිළි අවශයතා සඳහා මුලින්ම ෙගොඩ වන්ෙන් ෙමම ස්ථානයටයි. PALLU, GLITZ යන නම් වලින් දිෙනන් දින බූවල්ලා අඬු දිග හරින්ෙන් අනික් මුස්ලිමුන් උපයා ෙදන මුදලින් ෙනොව, පිරිසිඳුවම, සිය ජාතිෙය් ෙගල සිඳීමට ෙනොදැන උපකාර

    කරන අහිංසක සිංහල පාරිෙභෝගික ජනතාවෙග් මුදලිනි. එම

    මුදල් මකර කටටම දැම්මා වන්ෙන්, එයින් එකදු සිංහලෙයකුට සුලු රැකියාවක් ෙහෝ ෙනොලැෙබන බැවිනි. ෙමම හම්බ ගුහාෙවන් ෙරදි පිළි ගත් ඔබට එකුදු සිංහල ෙවළඳ සහායකෙයක් මුණ ෙනොගැසුෙන් ෙම් නිසයි. HOUSE of FASHIONS වැනි විකල්ප, ඉතා අඩු මිළ, ඉහල තත්වෙය් සිංහළ ෙරදි පිළි ස්

    ථාන ඇතිවත්, ෙතෝරා ෙබ්රා ගැනීමක් ෙනොමැතිව ෙමම හම්බ ගුහා ෙපෝසත් කිරීෙම් විපාක ජාතියටම දැෙනන්නට පටන් ගන්නා

    විට එය හැෙමෝටම පමාද වැඩි වනු ඇත.

    ෙහෙරොයින් ආනයනය සම්බන්ධ අලුත්ම පවෘතිය වන්ෙන් මුස්ලිම් ව්‍යාපාරිකයන් විසින් අර්තාපල් Container තුල ෙබොරු අර්තාපල් ෙලස කලවමට ෙහෙරෝයින් සඟවා ෙගන්වා ඇති

    බවයි. දක්ෂ ෙර්ගු නිළධාරීන් විසින් ෙමය හසු කර ගත්තද, දඩයක් ෙගවා ගැලවී යාමට තරම් ෙමොවුන් සංවිධානාත්මක බව දැනගන්නට ලැෙබ්.

    ෙම් සියල්ල මැද, අපට ඉතිරිව ඇති එකම ආරක්ෂාව නම් සැඟවුනු මුස්ලිම් අලුෙගෝසුකම් සියලු ෙහළයන්ට වහ වහා අවෙබෝධ කර දීමයි
     

    mudalihami

    Banned
    Dec 27, 2011
    396
    58
    0
    සිංහල දේශය
    මචන් හොද බෞද්දයෙක් කවදවත් අනික් අගම් හරි උනත් වරදි උනත් එ ආගම් විවෙචෙනය කරන්නෙ නෑ.අපි අදහන විදියට පරම සත්ය දෙෂනා කලෙ අපෙ බුදු රජානන් වහන්සෙ එක කවදවථ් වෙනස් වෙන්නෙ නෑ.බුදු රජානන් වහන්සෙගෙ කාලෙත් බිලි පූජා තිබ්බා උන්වහන්සෙ එවගෙ නිරර්ථ්ක කමත් ආදිනවත් කියල දුන්නා මිසක් එ අගම් විවෙඡනය කලෙ නෑ.එක තමා එතුමා ගෙ උතුම් බව.

    අපි කලයක් ජාතිවදය නිසා දුක් වින්දා අයෙ අගම් වදයක් ඔනෙද?අනික ගව මස් කන බෞද්දයො මෙ ලන්කවෙ ඉන්නව නේද?අපි අපෙ වරදි හදාගමු අනික් අය ඉබේම අපිව අනුගමනය කරයි.
    ඔව් ඔව්... ඒ කාලේ හම්බ හෑතිකරේ හිටියෙනෑ.. ඒ කාලෙ හිටියේ යමක් කිව්වහම තෙරුම් ගන්න පුලුවන් බුද්දිමත් මිනිස්සු... අනික බුදුහාමුදුරුවෝ ඉපදුනේ බතින් බුලතින් සරු යහපත් රටක පස්මහ බෑලුම් බලලා....ඒ වගේ රටක විතරයි යහපත් දර්මයක් උගන්වන්න පුලුවන්.... මස්කටු උල උලා මරු විකල්ලෙන් වතුර හොයහොය කාන්තාරේ දුක් විදපු මිහිපිට හිටපු පිසාචයො ගොඩක පහල උනේ නෑනේ... එහෙම තෑනක පහල වෙන්නෙත් ඒ වගේ එකෙක්......
    ඔහොම ගිහින් බලපන්කො උන් අපිව අනුගමනය කරයිද උබේ දරුවන්ට මනස්කල්පිත දේව රාජ්ජෙක ජිවත් වෙන්න වෙයිද කියලා... උබ ඔය කියන ජාතියේ ගොවිතෑනින් ජිවත් වුනු අහින්සකයො කෝටි 8ක් මරල පේනවනේ පාකිස්තානෙ, අෆ්ගනිස්තානෙ හදල තියෙන හෑටි
    ...ඒ රටවලත් හිටියෙ උබවගේ අහිසකව හිතන බවුද්දයො.... උබල අපි ආගම වෙනුවෙන් මිනී මරුවෙ නෑති උනාට අනිත් උන් ඒ ජාතියෙ නෙමේ බන්... හිතනතරම් උබෙයි මගෙයි අනාගතේ සරලවෙන්නෙ නෑ මෙහෙම ගියොත්,,, ඉතිහාසෙ ඉගෙන ගන්න,,, මුන් කව්ද කියලා මුන් ඉතිහාසෙන් ඔප්පු කරල තියෙනවා... තාම බහුතරේ නෑතිනිසයි ඔහොම ඉන්නේ... මෝඩකම, ආගමෙන් අන්දවිම දෙකම තියෙන උන් බොහොම බයානකයි,,,, ඉතිහාසෙ සාක්ශියි
     

    mohan_sliit

    Active member
  • Oct 23, 2009
    253
    52
    28
    Me keri weda karana Thambiyo thawa eka eka answeruth denawa...munwa me loken neti karala danna one....
    Wal Tririsannu...Thopi