ඔවු. දැනටත් උන්ගෙ content සෑහෙන හොදයි.Hebei gotawa elawanna fullsup eka dunna aragale kale.
ඔවු. දැනටත් උන්ගෙ content සෑහෙන හොදයි.Hebei gotawa elawanna fullsup eka dunna aragale kale.
NPP ekata nam kadea yanne naa. Et kaata hari kadea yanawada nedda kiyanna mama danne naa. Unge ideology eka capitalism. Ekat ekka NPP eke policies match wenne neti ten waladi jeppo hitanawa un Ranilta kadea yanawa kiyala. Et un Ranilwath criticize karanawa. Lankawe godak un hitanne criticize karana eka opposition ekata kadea yanawa kiyala. mokada godak unge purudda eka.Sl vlog un Kade yanne NNP ekatada???
ඇත්තටම මෙහෙමද? මම හිතාගෙන හිටියෙ අරුං මොකක්හරි කැත වැඩක් නරක වැඩක් කරල මාට්ටු උනාම ඒක බැර කරන්න Standby තියාගෙන ඉන්න පක්ෂයක් කියල පෙරෙට්ටො කියන්නෙ. හොඳ වැඩ කරාම ක්රෙඩිට් එක උන් ගන්නව, කැත වැඩ කරාම ඒක යවනව පෙරෙට්ටොන්ගෙ අකවුන්ට් එකට. අන්න එහෙම දෙයක් මම හිතාගෙන හිටියෙසමහර මිනිස්සු පෙරට්ටෝ , ජෙප්පෝ වෙනස් කියලා දන්නේ නෑ .