දේශිය දුරකතන සමාගම් ගොවියන් ආරක්ශා කරන්නද මේ හදන්නෙ? 🤭🤭

ruka!

Well-known member
  • Jun 17, 2011
    767
    871
    93
    මුන් ආතල් දෙන්න ගිහින් ට්‍රම්පච්චි තවත් උකේ අරී වගේ
     
    • Haha
    Reactions: Mugen and Asmodeus

    DJAT

    Well-known member
  • Sep 1, 2006
    9,953
    1,442
    113
    Live in EARTH
    මුන් ආතල් දෙන්න ගිහින් ට්‍රම්පච්චි තවත් උකේ අරී වගේ
    okata case dana ekak na trump. ou kohomath dan elon ekka mala nee. owagen wenne un lankawen yana eka thamai. mokada unta lankawe market eka wadak na.
     
    • Like
    Reactions: CohenLenstra

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,122
    1
    58,470
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    ආණ්ඩුවෙන් කිව්වෙ මුලින් 12ක් කස්ටමර්ලට දීල උන්ගෙ ඩේට මොනිටර් කරලා approval දෙනවා කියල. තාම approval දීල නැතුව ඇති.
     
    • Wow
    Reactions: Asmodeus

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,847
    9,092
    113
    ulan bator
    okata case dana ekak na trump. ou kohomath dan elon ekka mala nee. owagen wenne un lankawen yana eka thamai. mokada unta lankawe market eka wadak na.
    elon ekka mala wage penawa.
    eka kale elonge Stocks down yana nisa.



    Elon trump ekka unna nam meka loweth denne naha!

    mewa okkoma plan bro!
     

    ThadiPollenCepaDenawa

    Well-known member
  • Apr 11, 2025
    2,821
    5,085
    113
    පයියාගල
    ආණ්ඩුවෙන් කිව්වෙ මුලින් 12ක් කස්ටමර්ලට දීල උන්ගෙ ඩේට මොනිටර් කරලා approval දෙනවා කියල. තාම approval දීල නැතුව ඇති.
    මොනිට කරල ටැක්ස් ගහන්නද දන්නෑ
    ඕන්නති හුත්තවල්නෙ
     

    GDKN2

    Well-known member
  • Oct 27, 2020
    1,480
    2,027
    113
    1752211358108.png
     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,956
    15,398
    113
    order wadi athi lankawe genalla thiyena unit madi athi un thawa lot ekak enakam innwa athi
    Ehema cn ekak nemei bn man hithanne. oka order eka dammama thamai ship karanne USA walin. Direct USA nowunath regional office ekak athi. Lankawa athulata mulin lot ekak ewala eken denawa nemei.
     

    chanakamanjula

    Well-known member
  • Aug 21, 2007
    22,293
    4,417
    113
    ඇයි එන්නද
    Ehema cn ekak nemei bn man hithanne. oka order eka dammama thamai ship karanne USA walin. Direct USA nowunath regional office ekak athi. Lankawa athulata mulin lot ekak ewala eken denawa nemei.
    usa single ship karana eka paduyi mulin mun unit 500 genwa kiyala hitamu. danata 250 deela iwarayi thawa 200 kata orders enwa, munta out of stock yanna ba ne

    podi delay ekak thiyenwa thwa stock ekak enakam meda sade 1000 kata wada geneyi
     
    • Like
    Reactions: planner123

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,773
    28,919
    113
    ඇමරිකන් බූවල්ලා පැමිණෙන්නේ ඔබෙත් මගෙත් සාරය උරා බීමටයි - පන පිටින් රෝස් වෙච්ච මෝඩ ජෙප්පෙක් කිව්වේ :lol:
     
    • Haha
    Reactions: ruchira88

    supun_sg

    Well-known member
  • Sep 5, 2010
    16,295
    25,072
    113
    tracing Geo-location.. ... ...
    අනාගතය ඇද company එකයි digital කරන්න ස්වේච්චාවෙන් ආව එකයි මේක පිටිපස්සේ නැත්නම් බලපන්කො..
    එදා letter එකකුත් share උනේ අපි ගැන හිතල යවල තිබ්බ එකක්..
     
    • Like
    Reactions: eksudda and Mugen