okata case dana ekak na trump. ou kohomath dan elon ekka mala nee. owagen wenne un lankawen yana eka thamai. mokada unta lankawe market eka wadak na.මුන් ආතල් දෙන්න ගිහින් ට්රම්පච්චි තවත් උකේ අරී වගේ
Genalla thiyena unit kiyanne ithin mewa pay karata passe neh kohomath ship karanne. Meheta lot ekak kalin ewala eken allocate karanawa nemei neh order ekak place wunama.lankawata genalla thiyena unit madi athi thawa stock ekak genyi mun
elon ekka mala wage penawa.okata case dana ekak na trump. ou kohomath dan elon ekka mala nee. owagen wenne un lankawen yana eka thamai. mokada unta lankawe market eka wadak na.
මොනිට කරල ටැක්ස් ගහන්නද දන්නෑආණ්ඩුවෙන් කිව්වෙ මුලින් 12ක් කස්ටමර්ලට දීල උන්ගෙ ඩේට මොනිටර් කරලා approval දෙනවා කියල. තාම approval දීල නැතුව ඇති.
order wadi athi lankawe genalla thiyena unit madi athi un thawa lot ekak enakam innwa athiGenalla thiyena unit kiyanne ithin mewa pay karata passe neh kohomath ship karanne. Meheta lot ekak kalin ewala eken allocate karanawa nemei neh order ekak place wunama.
Ehema cn ekak nemei bn man hithanne. oka order eka dammama thamai ship karanne USA walin. Direct USA nowunath regional office ekak athi. Lankawa athulata mulin lot ekak ewala eken denawa nemei.order wadi athi lankawe genalla thiyena unit madi athi un thawa lot ekak enakam innwa athi
usa single ship karana eka paduyi mulin mun unit 500 genwa kiyala hitamu. danata 250 deela iwarayi thawa 200 kata orders enwa, munta out of stock yanna ba neEhema cn ekak nemei bn man hithanne. oka order eka dammama thamai ship karanne USA walin. Direct USA nowunath regional office ekak athi. Lankawa athulata mulin lot ekak ewala eken denawa nemei.
