Machangla mama nam meke dakinne wenema vidihakata. DATH KIBULA kiwwa wage surgery eke anthimata use kerepu kathuru,cotten swabs okkoma ganan kerenne THEATER NURSE eya COUNTING COMPLETE CAN CLOSE THE PERITONIUM kiwwama tamai doca mahanne. Ethakota counting ekee waredek wela tiye eka hinda wagekiyanne oone dr witerek nemei neede???









රජයේ විස්ස විජාලෙන් ආපු උතුමෙක් නම් ජීවිතේට ඔහොම කරයිද...?
