Ado podi kariyata kalisame guu gihinda koheda..
ok ahodatama baya wela penala gihin
Ado podi kariyata kalisame guu gihinda koheda..
ඔන්න ඕකට පුකේ ඇරල expose කරල දාපන් කවුද කියල.pinwaththe kanaththa road eke konema thiyana rohithage beach house dala thota puke arinne. puluwan nam waren ekata. habai passe adanna epa harida
ඔන්න ඕකට පුකේ ඇරල expose කරල දාපන් කවුද කියල.![]()
කැරිය බයේ හැංගිල නේද?kiriyatama dekka ekama baya gulla oka witharai, location eka dunna gaman pora missing
පිංවත්තේ වාසනාලා ඉඳපු කාලේ උන්ගෙවත් තිබ්බේ නෑ මේ පොන්නයගේ වගේ talksපින්වත්ත පැත්තට ඇවිත් මට කෝල් එකක් දීපන් තොපි දෙන්නගෙන් එකෙක් හරි පිරිමි නම්.
කැරිය බයේ හැංගිල නේද?
පිංවත්තේ වාසනාලා ඉඳපු කාලේ උන්ගෙවත් තිබ්බේ නෑ මේ පොන්නයගේ වගේ talks![]()
![]()
මුට එකපාරක් SCOOTY එක හරස් කරලා කනෙ පාරක් දීලා ගෙදර යවලා.hangila hangila,
oka ara kudu saliduge yaluwek kiyagena wate giye, kudu salidu kiyanne patama baya ponanyek ban.
mu hithanna athi api pinwaththa danne naha kiyala, geta rinagala gahanne ahu unoth
@G Starlin ko dan dunna talk??
ඇයි, පාර්ටි එකක්ද?පින්වත්ත පැත්තට ඇවිත් මට කෝල් එකක් දීපන් තොපි දෙන්නගෙන් එකෙක් හරි පිරිමි නම්.