නන්දේ කබ්රාල් වගේ ගේමක් ගහනවද?

dfgrendezvous

Well-known member
  • Mar 14, 2008
    4,872
    8,451
    113
    කොහොමද මෙහෙම එක පාරම රුපියල උඩ යන්නේ ? මුන් මොකක් හරි ගේම් එකක් ගහනවද? කබ්රාල්ගේ කාලේදී වගේ ආපහු එක පාරම රිවස් වෙලා නට්ටටම කෙල වෙයිද?

    මහ බැංකුව කරන වැඩේ හරි - හර්ෂ ද සිල්වා.
    https://www.dailymirror.lk/breaking...Bank-action-to-stabilise-the-rupee/108-255190
     

    KadawathaKolla

    Well-known member
  • Feb 20, 2013
    3,787
    5,570
    113
    IMF rule balapan..

    un kelinma kiyanne free trade venna denna ona kiyala.. kotinma vehicle import ekath ayin karanna venava

    unge thava condition have, local naya restructure karana eva, eva karddi thava nataka balanna puluvan
    ehema wunoth nam kela wena eka nawattanna ba.. habai itin wena option ekak na. watila nagitinna wenne
     

    icepack

    Well-known member
  • Jun 5, 2008
    3,020
    1,916
    113
    full float karanna yanne. 500 wennath pululwan 300 wennath puluwan. demand ekath ekka thama itin.
    import patan gattama balamu.
    Mehema news ekak matat awa, IMF eken kiyala tibuna ape interest rate tawa wedi karanna kiyala.
    Eka ada kara.
    Full float krana ekat IMF eke condition wala tiyenawa mama danna widiyata.

    ehema wunoth nam kela wena eka nawattanna ba.. habai itin wena option ekak na. watila nagitinna wenne
    Mehema giyot long term kela wenawa
    Free float karot kohe hari gihin settle wei
    Etakota dollar ekaka price ekak wedi nam import karala mehe wikunana business ibema nawatinna one, Dollar eke value eka mata tamai etakota trade control wenne.
    ------ Post added on Mar 3, 2023 at 8:05 PM
     

    KadawathaKolla

    Well-known member
  • Feb 20, 2013
    3,787
    5,570
    113
    Mehema news ekak matat awa, IMF eken kiyala tibuna ape interest rate tawa wedi karanna kiyala.
    Eka ada kara.
    Full float krana ekat IMF eke condition wala tiyenawa mama danna widiyata.
    දෑන් ඉතින් පීනලා බලන්න තියෙන්නේ..


    Season 4 Discovery GIF by Paramount+
     

    2by2

    Well-known member
  • Dec 9, 2017
    1,642
    1,101
    113
    කොහොමද මෙහෙම එක පාරම රුපියල උඩ යන්නේ ? මුන් මොකක් හරි ගේම් එකක් ගහනවද? කබ්රාල්ගේ කාලේදී වගේ ආපහු එක පාරම රිවස් වෙලා නට්ටටම කෙල වෙයිද?

    මහ බැංකුව කරන වැඩේ හරි - හර්ෂ ද සිල්වා.
    https://www.dailymirror.lk/breaking...Bank-action-to-stabilise-the-rupee/108-255190
    😋
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,536
    1
    16,945
    113
    Black Pearl
    Mehema news ekak matat awa, IMF eken kiyala tibuna ape interest rate tawa wedi karanna kiyala.
    Eka ada kara.
    Full float krana ekat IMF eke condition wala tiyenawa mama danna widiyata.


    Mehema giyot long term kela wenawa
    Free float karot kohe hari gihin settle wei
    Etakota dollar ekaka price ekak wedi nam import karala mehe wikunana business ibema nawatinna one, Dollar eke value eka mata tamai etakota trade control wenne.
    ------ Post added on Mar 3, 2023 at 8:05 PM


    IMF eke conditions wala dollar eka float karala, import restrictions ayin karanna kiyala condition ekak tiyanawada?
    dollar eke hari value eka enna nam import restrictions adu wenna oni, etakota tamai dollar ekata hari demand eka enne
    kohomat debt restructure karala loan gewaddith dollar ekata demand eka enawa
     
    • Like
    Reactions: icepack and luk3r