oka bn kalinma scene eka thibba, mama hithanne oka BR walata yana rate eka adu wenna hethuwak kiyala dala ayin karala thibbe mehe nam (matara)Masa 8 kata wage kalinuth mama gatthe ehema machan
ita passe meke adai "මාද්ය මර්ධනය කරනෝ" kiyalaitin nadu dapan... apita kiyanne![]()
mama kalin Police clerance report ekak gatta, Grama sewakage liyuma witarai additionally un request kare. Anith eka oka den Online request karannat puluwan.මමත් එහෙම දීලා තමා පොලිස් සහතිකය ගත්තේ බන්
කවුද කියන්නේ පොලිස් සහතිකය ගන්න සිවිල් ආරක්ෂක කමිටුවේ එකාගේ ලියුම ඕනේ නැහැ කියා
ඒකනෙ බන්, මමත් 2017 විතර වගේ ජොබ් එකකට ගියාම උන් පොලිස් සහතිකයක් අරන් එන්න කිව්වා, ඊට පස්සෙ ඔය කියන සිවිල් මනුස්සයාව හම්බෙලා ලියුමක් ගන්න උනා.
පවු බන් බංකොළොත් බයියෝ
රටේ පෙන්නන්න වරදක් නැතිම තරං නිසා බයියන්ගෙ හිතේ ඇතිවෙච්ච මනස්ගාත ප්රශ්න වගේ පෙන්නනවා.
හෙට පෙළපාලියට ගිහින් දෙසැම්බර් වල රනිල් ජනාධිපති, නාමල් අගමැති කරන්නනේ මේ ඔක්කොම![]()
ita passe meke adai "මාද්ය මර්ධනය කරනෝ" kiyala
mama kalin Police clerance report ekak gatta, Grama sewakage liyuma witarai additionally un request kare. Anith eka oka den Online request karannat puluwan.
ohoma one kiyala 2017 idanma tibuna kiyala hitamu. Ehema beluwath me Deranen thadi pachayak ne gahala tiyenne. kalin idanma meke tibunu process ekak nam mun news eka gahala tiyenne meka aluthen introduce kara wagene.
Podi Hnumage mini version eka. Deranen Pachayak keliyoth kare tiyan duwanne kattiya. Den Gupiyoth ahu wenawa ewata
Jathiwade beri nam mehema pachayak daala hari kulappu karanna try eka.
------ Post added on Nov 20, 2025 at 7:40 AM
Game Police station eken gattat ochchara tamai. Den Policiyen ehema process ekak ne kiyala statement ekak daala tiyenawa nam uba mokadda kiyanne?උබ ගංජා ගහලා ද බන් Thread දාන්නේඅපි මෙච්චර වෙලා කථා කළේ ගමේ පොලිසියෙන් ගන්න Police Clearance එක ගැන
![]()
අනේ නොදන්න දේවල් කතා නොකර ඉඳපන් බන්Game Police station eken gattat ochchara tamai. Den Policiyen ehema process ekak ne kiyala statement ekak daala tiyenawa nam uba mokadda kiyanne?![]()
Huththo uba tama lankawe da inne..Masa 8 kata wage kalinuth mama gatthe ehema machan
mehemai itin, dawasema meke kota kota inne netiwa poddak eliyata behala Social status ekak maintain kara ganna beri, Policiye contact ekakwat neti minihekta nam itin oka asse rasthiyadu wenna wenawa.අනේ නොදන්න දේවල් කතා නොකර ඉඳපන් බන්
උබ කියන ඒවා පොලිස් කාරයෝ කරන්නේ නෑ![]()
Pora police report eka gannama lankawata ewillaHuththo uba tama lankawe da inne..
Uba kawuda kiyala ithin meke evun dannava nemehemai itin, dawasema meke kota kota inne netiwa poddak eliyata behala Social status ekak maintain kara ganna beri, Policiye contact ekakwat neti minihekta nam itin oka asse rasthiyadu wenna wenawa.
Pora police report eka gannama lankawata ewilla![]()
Adu gaane peya 24k wat tiya ganna puluwan pachayak dapalla![]()
![]()
අඩෝ මගෙන් ඒ ලියුම ගන්න ආවේ උබද?ගමේ පොලිසියෙන් ගන්න Clearance Report එක ගන්න කොට සිවිල් ආරක්ෂක කමිටුවේ සභාපතිගේ ලියුමක් ඕනේ
( මම ගත්තේ එහෙම තමා)

Dawasama meke laega gena Dheshpalakayanta kade yana ubala wage Washing machines ekka apita tharka karala dinna bae![]()
Bai balakaayen duty report karala .ඔය ඔක්කොටම කලින් ඔය ඔෆීශියල් බුකී පෝස්ට් එකේ දාපු කමෙන්ට් ටික කියවල වරෙන්කෝ![]()
පැලවත්තේ ඩොබි ආපහු ලිඳේ
Game Police station eken gattat ochchara tamai. Den Policiyen ehema process ekak ne kiyala statement ekak daala tiyenawa nam uba mokadda kiyanne?![]()
මේන් යකෝ නෑ කියන ඒව ලොකුවටම ගහලා දාලා
kohe hari dote tiyena Policiyak da me? Grama sewakage letter eka hodatama ati Police report eka ganna.@Rick Sanchezz Uba Den Mokada kiyanne
Mewath Boru da![]()
අඩෝ @Rick Sanchezz මෙන්න තවත් පචයක්.. ත්රෙඩ් එකක් දාපං
Anyway, uba me fb post eke daala tiyena widihata oya process eka 2023 idanma tiyenawa.
ehema beluwath Nai derana pachayak ne gahala tiyenne. Mun kiyanne me gov eka oka issellama introduce kara kiyalane. 2023 Ranil ne hitiye.
utto.
etta kiyapan, Ubat Dilithge Kelani Naya pennuwama Saadu kiwwa neda?![]()
Oya Lankawe thiyena Police yak ban India ekak neveyikohe hari dote tiyena Policiyak da me? Grama sewakage letter eka hodatama ati Police report eka ganna.
ko ohoma letter ekak one kiyala daapu circular/Gazzete ekak tiyenawa nam hoyala daapan. anna eka tamai neethiya.
Policiyen official statement ekak daalath mun naanawa.
Anyway, uba me fb post eke daala tiyena widihata oya process eka 2023 idanma tiyenawa.
ehema beluwath Nai derana pachayak ne gahala tiyenne. Mun kiyanne me gov eka oka issellama introduce kara kiyalane. 2023 Ranil ne hitiye.
iya utto.
etta kiyapan, Ubat Dilithge Kelani Naya pennuwama Saadu kiwwa neda?![]()