තෙර්ඩ් එකට අදාල දෙයක් කියපන් පො%නයො
නොදකින් පො%න වේසි තෙර්ඩ් එකට අදාල දෙයක් කියාගන්ඩ බැරුව පච වෙන පච විල්ලක්ඊයෙ වගේ අදත් ඔනේද රෙවේන්නම![]()
ඔය කසුන් පො%නයට පිස්සු බන්, ෆේක් සීයක්විතර හදාගෙන තෙර්ඩ්වලට අදාලම නැති හුත්%වල් කිය කියා පස්සෙන් එනව, මොන වේස බඩුවක්ද මන්දඇයි උඹට මලබද්දයද ?![]()
![]()
උබලට බලේ හම්බුන කාලෙ හොයන්ඩ තිබ්බනෙ ඇයි හෙවුවෙ නැත්තෙ..කොල්ලො ගගහ ඉදල දැන් බයිල කියනව..
මේක බොරුනෙ මිනිහ ස්වාධීනව ඉල්ලනඩනෙ අන්තිමට උන්නෙ.., ස්වාධිනව ඉල්ලන්ඩ පුලුවන් හිටපු පාර්ලිමේන්තු මන්ත්රිලට විතරයි කියල නාග දැනන් උන්නෙ නැනෙ ලෝයර් උනාට ඒකෙන්නෙ නාග හු% ගත්තෙ පස්සෙ සල්ලි ටික අරන් රට පැනල කාල බිල ඇවිල්ල උබලව ආයෙ අන්දනව ලොල්.
හරියට හරි උබල ඔහොම කට පලල් කරල තමයි රනිලගෙ පුස් වල්ල සුප්පු කරන්ඩ ඇත්තෙ..
ඇයි උඹට මලබද්දයද ?![]()
![]()
ඔය කසුන් පො%නයට පිස්සු බන්, ෆේක් සීයක්විතර හදාගෙන තෙර්ඩ්වලට අදාලම නැති හුත්%වල් කිය කියා පස්සෙන් එනව, මොන වේස බඩුවක්ද මන්ද
හරියට හරි උබල ඔහොම කට පලල් කරල තමයි රනිලගෙ පුස් වල්ල සුප්පු කරන්ඩ ඇත්තෙ..![]()

Presidential election contest karanna party ekak one kiyala nodana rata hadanna awe.Machan eka nam boru kathawak. Poddak hoyala balanna.
Covid aramudalen / sunami aramudalen jarawa kawa ewa gana meek na minissu.
පුළුවන් දෙයක් කියපන් පන් පොන්ස් . උබ ට Thread එකට අදාලව කොමෙන්ට් එකක් දාගන්න බැරිව මොන පූකේ ඇරිලිදඊයෙ වගේ අදත් ඔනේද රෙවේන්නම![]()
U illan idapu party rka antima mohothe baha kiyalane .Presidential election contest karanna party ekak one kiyala nodana rata hadanna awe.
ඒක දන්නේ ඇරගත්ත එකා, කුනුහරප කියලා පැනලා දුවපු එකා.පුළුවන් දෙයක් කියපන් පන් පොන්ස් . උබ ට Thread එකට අදාලව කොමෙන්ට් එකක් දාගන්න බැරිව මොන පූකේ ඇරිලිද![]()
Umba hitanne oya wage prashnayak apu ekama eka Naaga kiyalada?U illan idapu party rka antima mohothe baha kiyalane .
Fail kiyanne miniha hariyata wada nokarana nisane. Dan mul dawas wala eth minissu kiwwane gota wada karanawa mahida karanna denne naha kiyala.Umba hitanne oya wage prashnayak apu ekama eka Naaga kiyalada?
Politics karana anit untat oya wage prashna ona taram tiyenawa.
Dan nikamata hitapan,
Gota dan eka eka ewa karanna gihin karanna gihin beri wunama umbala mokakda kiyanne?
"Sir Fail"
Ehema baluwot Naaga hodiya fail.
ඒක දන්නේ ඇරගත්ත එකා, කුනුහරප කියලා පැනලා දුවපු එකා.. පොන්නයා පුකනොදි පලයන් හිගන වේසා බල්ලා. අදත් බලපන් කීතැනක පැනලා දුවලද කියලා
![]()