නාගානන්ද මහින්ද දේ‍ශප්‍රිය ඵක්ක ගේම ඉල්ලයි...

nicjosh83

Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    ඊයේ හොදගත්තද නිදාගන්න කලින් 🤣🤣🤣🤣

    🤭 :ROFLMAO:

    188850856_607084597360756_7987397854879420670_n.png
     
    • Haha
    Reactions: erozan

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඇයි උඹට මලබද්දයද ? 🤭 :ROFLMAO:
    ඔය කසුන් පො%නයට පිස්සු බන්, ෆේක් සීයක්විතර හදාගෙන තෙර්ඩ්වලට අදාලම නැති හුත්%වල් කිය කියා පස්සෙන් එනව, මොන වේස බඩුවක්ද මන්ද
     
    • Haha
    Reactions: nicjosh83

    RLT4U

    Well-known member
  • Dec 12, 2006
    12,491
    1
    10,613
    113
    ගෙදර බන් !!
    උබලට බලේ හම්බුන කාලෙ හොයන්ඩ තිබ්බනෙ ඇයි හෙවුවෙ නැත්තෙ..කොල්ලො ගගහ ඉදල දැන් බයිල කියනව..



    මේක බොරුනෙ මිනිහ ස්වාධීනව ඉල්ලනඩනෙ අන්තිමට උන්නෙ.., ස්වාධිනව ඉල්ලන්ඩ පුලුවන් හිටපු පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රිලට විතරයි කියල නාග දැනන් උන්නෙ නැනෙ ලෝයර් උනාට ඒකෙන්නෙ නාග හු% ගත්තෙ පස්සෙ සල්ලි ටික අරන් රට පැනල කාල බිල ඇවිල්ල උබලව ආයෙ අන්දනව ලොල්.
    එක.png
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,417
    113
    කෑගල්ල
    ඇයි උඹට මලබද්දයද ? 🤭 :ROFLMAO:

    ඔය කසුන් පො%නයට පිස්සු බන්, ෆේක් සීයක්විතර හදාගෙන තෙර්ඩ්වලට අදාලම නැති හුත්%වල් කිය කියා පස්සෙන් එනව, මොන වේස බඩුවක්ද මන්ද


    ඊයේ පච කෙලලා රෙවිලා දගලපු හැටි මතක නැද්ද 🤣🤣🤣. කුනුහරප කිය කිය තැටමපුවා. 🤣🤣
     

    icepack

    Well-known member
  • Jun 5, 2008
    3,020
    1,916
    113
    Machan eka nam boru kathawak. Poddak hoyala balanna.
    Covid aramudalen / sunami aramudalen jarawa kawa ewa gana meek na minissu.
    Presidential election contest karanna party ekak one kiyala nodana rata hadanna awe.
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    ඊයෙ වගේ අදත් ඔනේද රෙවේන්නම 🤣🤣🤣
    පුළුවන් දෙයක් කියපන් පන් පොන්ස් . උබ ට Thread එකට අදාලව කොමෙන්ට් එකක් දාගන්න බැරිව මොන පූකේ ඇරිලිද 🤣🤩
     
    • Haha
    Reactions: nicjosh83

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,417
    113
    කෑගල්ල
    පුළුවන් දෙයක් කියපන් පන් පොන්ස් . උබ ට Thread එකට අදාලව කොමෙන්ට් එකක් දාගන්න බැරිව මොන පූකේ ඇරිලිද 🤣🤩
    ඒක දන්නේ ඇරගත්ත එකා, කුනුහරප කියලා පැනලා දුවපු එකා. 🤣🤣🤣🤣. පොන්නයා පුකනොදි පලයන් හිගන වේසා බල්ලා. අදත් බලපන් කීතැනක පැනලා දුවලද කියලා 🤣🤣🤣
     

    icepack

    Well-known member
  • Jun 5, 2008
    3,020
    1,916
    113
    U illan idapu party rka antima mohothe baha kiyalane .
    Umba hitanne oya wage prashnayak apu ekama eka Naaga kiyalada?
    Politics karana anit untat oya wage prashna ona taram tiyenawa.
    Dan nikamata hitapan,
    Gota dan eka eka ewa karanna gihin karanna gihin beri wunama umbala mokakda kiyanne?

    "Sir Fail"

    Ehema baluwot Naaga hodiya fail.
     

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    Umba hitanne oya wage prashnayak apu ekama eka Naaga kiyalada?
    Politics karana anit untat oya wage prashna ona taram tiyenawa.
    Dan nikamata hitapan,
    Gota dan eka eka ewa karanna gihin karanna gihin beri wunama umbala mokakda kiyanne?

    "Sir Fail"

    Ehema baluwot Naaga hodiya fail.
    Fail kiyanne miniha hariyata wada nokarana nisane. Dan mul dawas wala eth minissu kiwwane gota wada karanawa mahida karanna denne naha kiyala.
    Habayi digatama fail una nisa gotage awulak thiyenawa.
    Naga nanda ge case ekedi wanchawak une. Aneka u kiyana widiyata Gota US citizenship eka thiyagena illu nam eka waradiyi. Ekata ida dunna deshapriyath waradiyi.
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    ඒක දන්නේ ඇරගත්ත එකා, කුනුහරප කියලා පැනලා දුවපු එකා. 🤣🤣🤣🤣. පොන්නයා පුකනොදි පලයන් හිගන වේසා බල්ලා. අදත් බලපන් කීතැනක පැනලා දුවලද කියලා 🤣🤣🤣


    උඹට මොකක් හරි මානසික ආබාදයක් තියනවද?🤔