bp[/QUOTE
pitasakwala yana mehe enneth oya wage hoyannada danne nene machan?
bp[/QUOTE
pitasakwala yana mehe enneth oya wage hoyannada danne nene machan?
ufo scene1 mama nam wishwasa karanne na mchn..
![]()
යකෝ ගැජට් එක බාන්නත් කලින් මීඩියාකාරයෝ කලින්ම එහෙ ගිහින් ඉඳල පොටෝ අරන්නෙ.![]()


නියම පොස්ට් එකක්. ගොඩක් මහන්සි වෙලා කියල පෙනවා. තව තවත් මේ වගෙ හොද පොස්ට් ලියන්න කියලා සුබ පතනවා.
ඔන්න මගෙන් + 4 රෙෆ් ඔයාට.