නැනෝ බනානා එකෙන් watermark නැතුව Safety filtering නැතුව images generate කරන විදිහක්

Monkey D Dragon

Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,277
    6,795
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    Gemini එකෙන් ගිහින් Reasoning maths and code 2.5 select කරන්න model එක fast select වෙලා .නම්

    ඊළඟට ගෙමිනි එකට කියන්න මෙහෙම .

    btw mama nam oya video widihata neme prompt damme eth wada,

    +
    තව add an option to use output as input
    add option to choose aspect ratios



    ඕකට ම මෙහෙම කියන්න safety filters on off කරන්න feature එකක් add කරන්න කියන්න
    add an option to turn on and off safety filters.

    or එන app එක එඩිට් කරන්න කියන්න .

    මේ වගේ code block එකක් add වේවි
    const payload = {
    "contents": [ { "parts": parts } ],
    "generationConfig": {
    "responseModalities": ["TEXT", "IMAGE"]
    },
    "safetySettings": [
    {
    "category": "HARM_CATEGORY_HARASSMENT",
    "threshold": "BLOCK_NONE"
    },
    {
    "category": "HARM_CATEGORY_HATE_SPEECH",
    "threshold": "BLOCK_NONE"
    },
    {
    "category": "HARM_CATEGORY_SEXUALLY_EXPLICIT",
    "threshold": "BLOCK_NONE"
    },
    {
    "category": "HARM_CATEGORY_DANGEROUS_CONTENT",
    "threshold": "BLOCK_NONE"
    }
    ]
    };

    btw watermark නම් දැන් ඕනෑම ෆොටෝ viewer එකකින් remove කරන්න පුළුවන්
    windows photos . or iphone & android default apps වලින් පුළුවන්

    thawa ona nam safety nisa gen une nath nam reason eka pennanna option/feature ekak add karanna kiyanna
    https://ai.google.dev/gemini-api/docs/safety-settings

    https://ai.google.dev/gemini-api/docs/image-generation
     
    Last edited:

    Gajaman007

    Well-known member
  • Feb 1, 2016
    1,958
    1
    3,438
    113
    ඔය කෝඩ් එක් අස්සේ අපේ පාස්වර්ඩ් උස්සන බැන්ක් ඩිටෙල්ස් උස්සන කෝඩ් එකක් තිබ්බොත් *කෙනවා නේ ද?
     

    Monkey D Dragon

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,277
    6,795
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    ඔය කෝඩ් එක් අස්සේ අපේ පාස්වර්ඩ් උස්සන බැන්ක් ඩිටෙල්ස් උස්සන කෝඩ් එකක් තිබ්බොත් *කෙනවා නේ ද?
    mama codes damme naha

    gemini eken gen karanna prompt denne

    gemini eken app eka thamanma gen kara ganna widiha damme

    gemini ekata gihin kiwwama canvas eken app ekak hadenawa link eka save kara share walin ganna
    link eken app eka use karanna puluwan
     

    gihand4r

    Well-known member
  • Oct 29, 2007
    13,586
    4,000
    113
    Lanka
    TFS. ගොඩක් වෙලාවට බ්ලර් වෙනවා අපේ ෆොටෝ එකක් එඩිට් එකට දැම්මොත්. meka note wela thiyeida
    mata nam wela na bn ehema scn ekak. mama nano eken photo 5000+ witara edit karala athi
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,018
    2
    15,764
    113
    Gemini එකෙන් ගිහින් Reasoning maths and code 2.5 select කරන්න model එක fast select වෙලා .නම්

    ඊළඟට ගෙමිනි එකට කියන්න මෙහෙම .

    btw mama nam oya video widihata neme prompt damme eth wada,

    +
    තව add an option to use output as input
    add option to choose aspect ratios



    ඕකට ම මෙහෙම කියන්න safety filters on off කරන්න feature එකක් add කරන්න කියන්න
    add an option to turn on and off safety filters.

    or එන app එක එඩිට් කරන්න කියන්න .

    මේ වගේ code block එකක් add වේවි


    btw watermark නම් දැන් ඕනෑම ෆොටෝ viewer එකකින් remove කරන්න පුළුවන්
    windows photos . or iphone & android default apps වලින් පුළුවන්

    thawa ona nam safety nisa gen une nath nam reason eka pennanna option/feature ekak add karanna kiyanna
    https://ai.google.dev/gemini-api/docs/safety-settings

    https://ai.google.dev/gemini-api/docs/image-generation


    හැමදේටම රැවටෙන හරක් අල්ලගෙන views ගන්න මෝඩ ජෝක්. ඔච්චර මී හරක් විදිහට ඕවා හදන් නෑ පොන්නයො. කරල බලහන් එන්නෙ mockup එකක් විතරයි. මොන පකේ API call එකක්වත් යන් නෑ. මේ හුකන්නා වෙනම API endpoint එකක් සෙට් කරල හදපු app එකක් දාල මී හරක් රවට්ටනවා.

    ඔන්න flash 2.5 preview එකට නම් call එකක් යවන්න පුළුවන්. එ‍්ක නැනෝ බනානා වුණේ කවද්ද හුත්තො? නිකම්ම නිකන් අඩු කුලේ model එකක්. එ‍්කෙන් ඉතින් ඔයිට වඩා හොඳට වැඩ දාන්න පුළුවන්නෙ colab එකට දාල. අනේ හුකේ.
    😅😅
     
    Last edited:

    Monkey D Dragon

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,277
    6,795
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    TFS. ගොඩක් වෙලාවට බ්ලර් වෙනවා අපේ ෆොටෝ එකක් එඩිට් එකට දැම්මොත්. meka note wela thiyeida
    "Sorry, we sometimes can't produce images containing realistic depictions of people. Please remove the reference and try again."
    prompt eka or inna kena anuwa, nath nam ehema blur wela nam naha.
     

    192.168.o.21

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    3,064
    4,634
    113
    වැඩ, හදපුවා දාන්න බෑ, try : black lether swimsuit with no legs, midriff window, do not change my face

    හැමදේටම රැවටෙන හරක් අල්ලගෙන views ගන්න මෝඩ ජෝක්. ඔච්චර මී හරක් විදිහට ඕවා හදන් නෑ පොන්නයො. කරල බලහන් එන්නෙ mockup එකක් විතරයි. මොන පකේ API call එකක්වත් යන් නෑ. මේ හුකන්නා වෙනම API endpoint එකක් සෙට් කරල හදපු app එකක් දාල මී හරක් රවට්ටනවා.

    ඔන්න flash 2.5 preview එකට නම් call එකක් යවන්න පුළුවන්. එ‍්ක නැනෝ බනානා වුණේ කවද්ද හුත්තො? නිකම්ම නිකන් අඩු කුලේ model එකක්. එ‍්කෙන් ඉතින් ඔයිට වඩා හොඳට වැඩ දාන්න පුළුවන්නෙ colab එකට දාල. අනේ හුකේ.
    😅😅
    ehemada http?
    ------ Post added on Oct 28, 2025 at 4:27 PM

    හැමදේටම රැවටෙන හරක් අල්ලගෙන views ගන්න මෝඩ ජෝක්. ඔච්චර මී හරක් විදිහට ඕවා හදන් නෑ පොන්නයො. කරල බලහන් එන්නෙ mockup එකක් විතරයි. මොන පකේ API call එකක්වත් යන් නෑ. මේ හුකන්නා වෙනම API endpoint එකක් සෙට් කරල හදපු app එකක් දාල මී හරක් රවට්ටනවා.

    ඔන්න flash 2.5 preview එකට නම් call එකක් යවන්න පුළුවන්. එ‍්ක නැනෝ බනානා වුණේ කවද්ද හුත්තො? නිකම්ම නිකන් අඩු කුලේ model එකක්. එ‍්කෙන් ඉතින් ඔයිට වඩා හොඳට වැඩ දාන්න පුළුවන්නෙ colab එකට දාල. අනේ හුකේ.
    😅😅
    දන්න දෙයක් කියවපන් බං හැම රෙද්දටම පුක දෙන්නෙ නැතුව
    1761649575253.png

    ------ Post added on Oct 28, 2025 at 4:36 PM

    mekath wada : two piece swimsuit, strapless, modern, western, visible legs, do not change body type and face
    ------ Post added on Oct 28, 2025 at 5:24 PM
     
    • Haha
    Reactions: elektro

    PoweruseR

    Well-known member
  • Oct 12, 2011
    11,008
    8,795
    113
    In Your Heart
    Pimpijith wa wiasa karanna puluwan ai walin .videoth generate karanna puluwan NSFW . Issarahata patta athul .
    වැඩ, හදපුවා දාන්න බෑ, try : black lether swimsuit with no legs, midriff window, do not change my face


    ehemada http?
    ------ Post added on Oct 28, 2025 at 4:27 PM


    දන්න දෙයක් කියවපන් බං හැම රෙද්දටම පුක දෙන්නෙ නැතුව
    View attachment 258173
    ------ Post added on Oct 28, 2025 at 4:36 PM

    mekath wada : two piece swimsuit, strapless, modern, western, visible legs, do not change body type and face
    ------ Post added on
     

    192.168.o.21

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    3,064
    4,634
    113
    working - two piece swimsuit with no legs, most of the skin is exposed, do not change my face, body type, or pose, south asian skin tone matching the face