Gemini එකෙන් ගිහින් Reasoning maths and code 2.5 select කරන්න model එක fast select වෙලා .නම්
ඊළඟට ගෙමිනි එකට කියන්න මෙහෙම .
btw mama nam oya video widihata neme prompt damme eth wada,
+
තව add an option to use output as input
add option to choose aspect ratios
ඕකට ම මෙහෙම කියන්න safety filters on off කරන්න feature එකක් add කරන්න කියන්න
add an option to turn on and off safety filters.
or එන app එක එඩිට් කරන්න කියන්න .
මේ වගේ code block එකක් add වේවි
btw watermark නම් දැන් ඕනෑම ෆොටෝ viewer එකකින් remove කරන්න පුළුවන්
windows photos . or iphone & android default apps වලින් පුළුවන්
thawa ona nam safety nisa gen une nath nam reason eka pennanna option/feature ekak add karanna kiyanna
https://ai.google.dev/gemini-api/docs/safety-settings
https://ai.google.dev/gemini-api/docs/image-generation
ඊළඟට ගෙමිනි එකට කියන්න මෙහෙම .
btw mama nam oya video widihata neme prompt damme eth wada,
+
තව add an option to use output as input
add option to choose aspect ratios
ඕකට ම මෙහෙම කියන්න safety filters on off කරන්න feature එකක් add කරන්න කියන්න
add an option to turn on and off safety filters.
or එන app එක එඩිට් කරන්න කියන්න .
මේ වගේ code block එකක් add වේවි
const payload = {
"contents": [ { "parts": parts } ],
"generationConfig": {
"responseModalities": ["TEXT", "IMAGE"]
},
"safetySettings": [
{
"category": "HARM_CATEGORY_HARASSMENT",
"threshold": "BLOCK_NONE"
},
{
"category": "HARM_CATEGORY_HATE_SPEECH",
"threshold": "BLOCK_NONE"
},
{
"category": "HARM_CATEGORY_SEXUALLY_EXPLICIT",
"threshold": "BLOCK_NONE"
},
{
"category": "HARM_CATEGORY_DANGEROUS_CONTENT",
"threshold": "BLOCK_NONE"
}
]
};
btw watermark නම් දැන් ඕනෑම ෆොටෝ viewer එකකින් remove කරන්න පුළුවන්
windows photos . or iphone & android default apps වලින් පුළුවන්
thawa ona nam safety nisa gen une nath nam reason eka pennanna option/feature ekak add karanna kiyanna
https://ai.google.dev/gemini-api/docs/safety-settings
https://ai.google.dev/gemini-api/docs/image-generation
Last edited: