නැවත බලන්න හිතුන music video එකක් Part Time Lover, a Sinhala R&B Cover

nawam_tdd

Well-known member
  • Apr 13, 2007
    1,360
    374
    83
    Chilaw
    නැවත බලන්න හිතුන music video එකක් Part Time Lover, a Sinhala R&B Cover

    දැන් ලංකාවේ කරන තේරුමක් නැති video එක්ක බලද්දී මේකේ පොඩි හරි වෙනස් අදහසක් දුන්න එකට සතුටුයි !!! video එක ඉවර වෙනකම්ම බලන්න. කෙල්ලට හිතුවෙවත් නැති වැඩකුයි වෙන්නේ !!! :lol: :yes::D



    Part Time Lover, a Sinhala R&B Cover - ND, Kaizer Kaiz & Lil NeO from ELAKIRI
    ;)



    link http://www.youtube.com/watch?v=jcUjfvm9MMU&sns=fb

    හැබැයි කියන්න ඕන SKIT DIGITAL ල කරපු කලින් ඒවා රහක් දැනුනේ නැති උනාට මේකනම් එල

    තව පොඩ්ඩෙන් අමතක වෙනවා ... මේක හිරු මෙගා bite කරපු ඉන්දිකගේ වැඩක් ... එයාමයි voice & video (මට පේන තරමින් )

    එහෙනම් අපි කැපුන ... rep comment ඔනිමයි හොදේ .... :D

    Repost නම් sorry
     
    Last edited:

    nawam_tdd

    Well-known member
  • Apr 13, 2007
    1,360
    374
    83
    Chilaw
    bump.gif
     

    chamal89

    Well-known member
  • Aug 1, 2008
    5,114
    949
    113
    විඩියෝ එකනම් හොදටම කරල තියනව.... ඒත් ට්‍රෑක් එකනම් පුස්සක් නිකමට විඩියෝ එක නෑතිව ඕඩියෝ එක විතරක් හෑහුවන්ම් එපාවෙනව
     

    Alvin1

    Active member
  • Jun 28, 2008
    560
    39
    28
    Guuu 7 y Indikaya...Rapper kenek wela.......ayyo....................Ara nalin anith eka.........guuu........