Thinking clear karaganin, ethakota hamadema okay. Eakata busy weyan, aduma gymwath palayan, yakada ussanawata wada eaka ubata mental relax ekak dei. Beheth gannawanam ninda yanna kiyanna epa kawadawath psychiatrist kenekta, ube mind eka wena de ubata feel wena widiha kiyapan. Godak eun hukaganne ninda yanna kiyala, ithin aru dennema ninda yanna. Doca ahanawa kohomath ninda e welawata kiyapan ninda satis madi kiyala, e athi hodatama.
ඒත් ටිකක් මහන්සියි