නිමල් ගමගේ හොර වෙදෙක්ලු

rasika84

Active member
  • Feb 16, 2014
    159
    22
    28
    Home
    නිමල් ගමගේ හොර වෙදෙක්ලු

    Doctor Nimal Gamage is not a doctor


    තරුණ වෙන්න බේත් දුන්න හොර වෙදාගේ වත ගොත

    විෂ එන්නතක් හේතුවෙන් වෛද්‍යවරියක් ජීවිතක්ෂයට පත් වීමේ සිද්ධියට අදාල රූපලාවන්‍ය ආයතනයේ වෛද්‍ය නිමල් ගමගේ අත්අඩංගුවට ගැනුනු අතර ලබන 18 වැනිදා දක්වා රිමාන්ඩ් කිරීමට නියෝග ලැබුනා.
    මේ වෛද්‍ය වරයා රූපලාවන්‍ය ගැන ඇතැම් මාධ්‍ය වල විවිධ වැඩසටහන් වලට සහභාගී වී උපදෙස් ලබා
    දුන් ප්‍රසිද්ධකමක් උසුලන පුද්ගලයෙක්. එම මාධ්‍ය අතුරෙන් ජාතික රූපවාහිණියේ නුගසෙවන වැඩසටහනින් මොහුට ප්‍රමුඛතාවයක් ලබාදී තිබුනා.
    ශ්‍රී ලංකා ප්ලාස්ටික් වෛද්‍ය වරුන්ගේ සංගමය විසින් නිමල් ගමගේ වෛද්‍ය වරයා ගැන හෙළිදරව්වක් සිදු කලා. මේ සංගමය පවසන අන්දමට මේ වෛද්‍ය වරයා මෙවැනි කටයුතු කිරීම් වලට නුසුදුසු පුද්ගලයෙක් බව පවසමින් මීට පෙර සෞඛ්‍ය අමාත්‍යංශ ලේකම් වරයාට ලිඛිතව දැනුම් දී තිබුනා. 2011 වසරේ මාර්තු 10 දින නිමල් ගමගේ ශල්‍ය වෛද්‍ය වරයෙක් නොවන වගද සෞඛ්‍ය අමාත්‍යංශය දැනුවත් කර තිබුනා. මේ පුද්ගලයා විවිධ අයතා ක්‍රියා සම්බන්ධයෙන් වරදකරු වී ඇති බවත්, 1995 වර්ෂයේදී ඔහුගේ වෛද්‍ය බලප්‍රත්‍රය කැලිෆෝනියා වෛද්‍ය සභාව විසින් අහෝසි කර තිබු බවත්
    අමාත්‍යංශ ලේකම් වරයාට යැවූ ලිපියේ සදහන් කර තිබුනා. නිමල් ගමගේ විසින් 2009 වර්ශයේදී තම වෛද්‍ය බලපත්‍රය බලාත්මක කරන ලෙස කැලිෆෝනියා වෛද්‍ය සභාවෙන් ඉල්ලීම් කලද, එය ප්‍රතික්ෂේප වී තිබෙනවා. මේ හේතූන් නිසා මොහු මේ දක්වා වෛද්‍ය කටයුතු වල නියැලීම නිතී විරෝධී බව මේ සංගමය අද පැවති මාධ්‍ය හමුවේදී ප්‍රකාශ කර සිටියා. මේ හෙළිදරවිවත් සමග සෞඛ්‍ය අමාත්‍යංශය විසින් මොහු ගැන විශේෂ විමර්ෂනයක් සිදු කරනවා. කෙසේ වෙතත් 2011 දී මොහු ගේ වතගොත කියා ලැබුනු ලිපිය සැලකිල්ලට ගෙන මේ ගැන පරීක්ෂන සිදු කලේ නම් අද විෂ එන්නතක් ලබා දී මිය යෑමේ පුවතක් අපට නොඇසෙනු ඇති.

    Doctor Nimal Gamage is not a doctor
     

    MeGusta

    Banned
    Sep 11, 2012
    10,585
    512
    0
    photo.jpg


    mata ara human cendipate film eke inna dial eka matak wenne
     
    Last edited:

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,283
    12,342
    113
    Ohio, USA
    පහත වීඩියෝවෙන් දැක්වෙන්නේ මියගිය වෛද්‍යවරියට සිදු කරන ලද සැත්කම නොවන අතර එම වෛද්‍යවරයා විසින් liposuction නමින් හඳුන්වන එම සැත්කම සිදු කරන ආකාරය පිළිබඳ විස්තර කෙරෙන වීඩියෝවකි. :baffled::oo::eek:

     
    • Like
    Reactions: rock pora

    rock pora

    Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    පහත වීඩියෝවෙන් දැක්වෙන්නේ මියගිය වෛද්‍යවරියට සිදු කරන ලද සැත්කම නොවන අතර එම වෛද්‍යවරයා විසින් liposuction නමින් හඳුන්වන එම සැත්කම සිදු කරන ආකාරය පිළිබඳ විස්තර කෙරෙන වීඩියෝවකි. :baffled::oo::eek:

    ade mekita pissuda bn... :D
    me ageta inna ekath magul natala nathi karaganna hadana hati appeeeeeeee:oo::oo::oo::oo:
    yako lips loku karanna docala gavata yanna oneda bn?? :D
    ai bn ekige minihat abarida bn eka karanna...
    aneeeeeee meva balanna api jivath unaneeeeeeeee :sorry::sorry::sorry:
     

    NUWAN BUWA

    Well-known member
  • Jun 4, 2011
    41,753
    3,131
    113
    44
    යටියන්තොට..
    :eek:
    අප්පට සිරි,,,
    බලපන් ඉතිං ඩොකෙක් වෙලත් අර ගෑනිට මේ වගේ පුහු දේවල් කරගන්න ඔනිවුනානේ
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    ade mekita pissuda bn... :D
    me ageta inna ekath magul natala nathi karaganna hadana hati appeeeeeeee:oo::oo::oo::oo:
    yako lips loku karanna docala gavata yanna oneda bn?? :D
    ai bn ekige minihat abarida bn eka karanna...
    aneeeeeee meva balanna api jivath unaneeeeeeeee :sorry::sorry::sorry:

    උම්බෑ කියපං ඒක ඔය උඹ කියපු කතාවට වඩා ලස්සනයි :rofl:
     

    ashmi

    Member
    Dec 21, 2011
    19,209
    742
    0
    පහත වීඩියෝවෙන් දැක්වෙන්නේ මියගිය වෛද්‍යවරියට සිදු කරන ලද සැත්කම නොවන අතර එම වෛද්‍යවරයා විසින් liposuction නමින් හඳුන්වන එම සැත්කම සිදු කරන ආකාරය පිළිබඳ විස්තර කෙරෙන වීඩියෝවකි. :baffled::oo::eek:


    මෙයා Dr.ගමගේගේ ක්ලිනික් එකේ වැඩ කලා කාලයක්...
     

    rasika84

    Active member
  • Feb 16, 2014
    159
    22
    28
    Home
    දොස්තර කෙනෙක්ටම මේ වැඩේ සිද්ධ වුන එකයි පුදුමේ කියන්නෙ
     

    ashmi

    Member
    Dec 21, 2011
    19,209
    742
    0
    දොස්තර කෙනෙක්ටම මේ වැඩේ සිද්ධ වුන එකයි පුදුමේ කියන්නෙ

    :yes: කියලා වැඩක් නෑ...මොකද ඔතනට ඔක්කොම එන්නේ ඉහල පෙලේ කට්ටිය.ඩොක්ටර්ස්ලා,ලෝයල්ස්ලා,නලු නිලියෝ,දේශපාලකයෝ සහ එයාලගේ බිරින්දෑවරු රටේ ඉහලම සල්ලිකාරයෝ වගේ අය.කිව්වට බෑ දොස්තරල දෙන්නගෙම වෙලාව තමා..මොකද මම දන්න ඕනේ තරන් අය ඔතනින් ට්‍රීට්මන්ට්ස් අරන් තියෙනවා කිසිම ආබාධයක් නැතිව.අනික dr.ගමගේ පස්සෙ පස්සෙ සල්ලි වලට තමයි මුල්තැන දුන්නේ ට්‍රීට්මන්ට් වලට වඩා... :sorry:
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    ලංකාවේ තියනව පෞද්ගලික සෞඛ්‍ය සේවා නියාමන කොමිසම කියන හුයන්නක්. අපි අවුරුද්දකට 10000/- ගෙවල රෙජිස්ට්‍රේෂන් ගන්න ඕන. හැබැයි කරන පයන්නක් නෑ. නමට විතරයි.