නිවසේදීම තලගොයෙක් සාදා ගන්නා ආකාරය!

gcj

Well-known member
  • Mar 24, 2007
    5,914
    1,223
    113

    scurvy දැක්ක නම් මන්නියෙන් දෙන්නෙ තට්ටෙට!!!​

    ගමෙහ් අනාත කලු කැත කොට කුකුලුන් රැවුල කැපුවාට පස්සෙ කුජීතම වෙන්වා නේ සිහළු!​

    බලහන්කො ඒකෙත් හැටි!​

    :rofl: :rofl:


     
    • Like
    • Haha
    Reactions: Cypress and eksudda

    gcj

    Well-known member
  • Mar 24, 2007
    5,914
    1,223
    113
    chiseled face ekak nathnam rawula kapuwama kathai.
    සිරාවට මචෝ! යට ටික නිකන් තලපයක් වගේ උනා! :baffled:

    yako ape tatta wage.
    මන් හිතුවෙ රැවුල නැති උනාම වයස ගතිය අඩුවෙන් පෙනෙයි කියලා!:baffled::baffled:
    ------ Post added on Jul 3, 2023 at 3:38 PM
     

    gcj

    Well-known member
  • Mar 24, 2007
    5,914
    1,223
    113
    face fat adu krna exercise thiyenawa. after shave damma namhari. kohomath razor ekata dawasak yanakan idimenawa
    අම්මට සිරි එහෙමත් එකක්ද. :baffled: සබන්තමයි කෙලියෙ!:sorry: මෙහෙම උනාම එලි බහිද්දිතමයි කෙල වෙන්නෙ ගෙදරින්!! :rofl:

    Ado china
    බොක්කහ්හ්:love::love::love::D
    ------ Post added on Jul 3, 2023 at 3:43 PM
     
    • Love
    Reactions: adithyag

    stasia

    Well-known member
  • May 28, 2018
    12,813
    26,352
    113
    כדור הארץ
    118683428_3497941630241146_285124055945319862_n.jpg
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,701
    113
    chiseled face ekak nathnam rawula kapuwama kathai.
    Machan EK ekey hunks lata adaala nathi comment daana epa pls

    mekey inne unta patta jaw lines, 6 packs, 6+ feet tall, 1mil+ monthly salary, 9 inch dicks wage eki meki noki siyalu purusha lakshana tiyenawa 🥴 🥴
     
    • Love
    Reactions: gcj

    EKGuest

    Well-known member
  • Nov 16, 2022
    3,206
    5,704
    113
    මන් හිතුවෙ රැවුල නැති උනාම වයස ගතිය අඩුවෙන් පෙනෙයි කියලා!:baffled::baffled:

    ඒකනෙ සාමාන්‍යයෙන් රැවුල කැපුවාම වයස පේන්නෙ අඩුවෙන්
     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,299
    15,387
    113
    Machan EK ekey hunks lata adaala nathi comment daana epa pls

    mekey inne unta patta jaw lines, 6 packs, 6+ feet tall, 1mil+ monthly salary, 9 inch dicks wage eki meki noki siyalu purusha lakshana tiyenawa 🥴 🥴

    :yes: :yes:

    Lankawe supirima set eka inne EK eke. Eth .002$ item ekek free denawa kiwwoth winadiyak yanna kalin oinboc pirenawa. :D
     

    gcj

    Well-known member
  • Mar 24, 2007
    5,914
    1,223
    113

    Jason Bateman GIF by MOODMAN


    ස්ත්‍රී දූශකයෙක් වගේ උනානෙ බන් රැවුල කැපුවම
    කෙල්ලෙක්ගෙ අතින්වත් නොඅල්ලපු මම!!
    Cat Omg GIF

    ------ Post added on Jul 3, 2023 at 4:53 PM

    යකෝ ඇහැලියගොඩටම අවනම්බුක් 😒
    ඩෙන්ගු හැදුනා කියලා සතියක් දෙකක් ගෙදර ඉන්න වෙන්නෙ!
    Sad Cry GIF by SpongeBob SquarePants

    ------ Post added on Jul 3, 2023 at 4:54 PM

    Harald Baldr karayath kethai rawula nathuwa. Thopi wage kalu ketha anatha sinhalu gana mona kathada ithin.
    හුම්ම්... මිතුරු මිට්ටන් පිරිස මාව නොමග යැව්වා රැවුල කැපුවාම වයස අඩුවෙන් පේනවා කියලා! :baffled:
    ------ Post added on Jul 3, 2023 at 4:57 PM

    Machan EK ekey hunks lata adaala nathi comment daana epa pls

    mekey inne unta patta jaw lines, 6 packs, 6+ feet tall, 1mil+ monthly salary, 9 inch dicks wage eki meki noki siyalu purusha lakshana tiyenawa 🥴 🥴
    alpha masculine chads ල සගෝ අපි මේම හිටියට! හුම්ම්... කෙල්ලො නම් නතින්!:baffled: පයිනුත් ගහලා යන්නෙ යාලුවෙන්න ඇහුවාම! :baffled:
    ------ Post added on Jul 3, 2023 at 4:59 PM

    ඒකනෙ සාමාන්‍යයෙන් රැවුල කැපුවාම වයස පේන්නෙ අඩුවෙන්
    මාවත් එහෙම කියලා තමා මුලා කලේ මාගේ මිතුරු මිට්ටන් විසින්. කලින් නාකිය වගේ , දැන් කැම්‍රි නාකියා වගේ :baffled:
    ------ Post added on Jul 3, 2023 at 5:00 PM

    :yes: :yes:

    Lankawe supirima set eka inne EK eke. Eth .002$ item ekek free denawa kiwwoth winadiyak yanna kalin oinboc pirenawa. :D
    සල්ලිනම් නතින් සගෝ!

    Hustling Dave Chappelle GIF

    ------ Post added on Jul 3, 2023 at 5:01 PM
     
    Last edited:

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,701
    113


    alpha masculine chads ල සගෝ අපි මේම හිටියට! හුම්ම්... කෙල්ලො නම් නතින්!:baffled: පයිනුත් ගහලා යන්නෙ යාලුවෙන්න ඇහුවාම! :baffled:
    ------ Post added on Jul 3, 2023 at 4:59 PM

    Dan payyawal iruwata maagal kandey Bro'th issara ohoma tama kiwe. 🥴 🥴
     
    • Haha
    Reactions: gcj

    Ryan08

    Well-known member
  • Jan 24, 2021
    7,115
    22,527
    113
    ඉස්සර ඉදලම ලංකාවේ උන්ගේ කැත වැහිලා පිරිමි වගේ පෙනුනේ රැවුලට පිංසිද්ද වෙන්න.රැවුල කපපු ගමන් රිලව් වගේ පේන්න ගන්නවා. මම දැක්කා මේ මැතක හේමාල් රණසිංහ කියන නළුවා මොකk හරි එකකට රැවුල කපලා ආපු ෆොටෝ වගයක් ඊයා යකෝ හරියට පො@#යෙක් වගේ