ela oya okama thiyei v2 update eke.meke tawa image save karana ekata FB ekai Picasa ekai add karana plan karala tiyene.e tika atharama oya tikath add karanan.
thanks machan,
mage xperia eke cam eken pic eka ganna ba , only gallery
keep up the good work![]()
hodai machan, mama dagatta
Rep +++
Ela ela update 1 awama matath kiyannako.Good luck!
moakada ena error eka
version eka mokada android.
2.3 mukut enne na , ara red screen eka ehemmama tiyanawa
2.3 mukut enne na , ara red screen eka ehemmama tiyanawa