bumpo
ela machan
try ekak dennamko
rep+
Good yarrr![]()
mama 2.3 ekeka check kara but weda nan kara.tawa tikak balanan.samahara wita monwa hari mage athin miss wela athi.
update ekak damama balala kiyana.
pic eka library ekata save wenawa eth app ekata enne na machan.
anyway good luck
android version problem ekak machan mama baluwa, next version eke hadala denanandroid version problem ekak machan mama baluwa, next version eke hadala denan
thanksela. tawa hoda app hadanna puluwan wenna kiyala wish karanawa
mokadda machan meken wenne a kiyanne meke aramuna
