logitech m185 ගොඩාක් හොද mouse එකක්. 2012 ඉදන් use කරනවා. අවුරුද්දකට battery 2i යන්නේ.දවසට පැය 6-7 ක් අඩුම ඕන් එකේ තියෙන්නේ.


bump.
okata thawa keyboard ekakuth add karala matath dannaganna one
logitech m185 ගොඩාක් හොද mouse එකක්. 2012 ඉදන් use කරනවා. අවුරුද්දකට battery 2i යන්නේ.දවසට පැය 6-7 ක් අඩුම ඕන් එකේ තියෙන්නේ.
anyway thanks machoමම delux වෑර්ලස් මවුස් කීබෝඩ් පාවිච්චි කරන්නේ දැනට නම් අවුලක් නෑ . මාස තුනකට සැරයක් බැටරි මාරුකරනවා
ehemada machan.kiyak unada bn