පට්ට කැල්ලක් Club ගියාම වෙන දේ බලපල්ලකෝ පට්ට කැල්ලක් Club ගියම මොකක්ද වෙන්නෙ කියලා..
GaMbIt I Member Aug 4, 2014 32 9 0 Matara Aug 4, 2014 #1 පට්ට කැල්ලක් Club ගියාම වෙන දේ බලපල්ලකෝ පට්ට කැල්ලක් Club ගියම මොකක්ද වෙන්නෙ කියලා..
GaMbIt I Member Aug 4, 2014 32 9 0 Matara Aug 4, 2014 #3 ලොල්ල;16973450 said: මාර ගොන් ජෝක් එක... Click to expand... maara gon comment eka
ලොල්ල Banned Aug 2, 2014 158 17 0 Aug 4, 2014 #4 GaMbIt I said: maara gon comment eka Click to expand... මාර ගොන් ට්රික් එක ත්රෙඩ් එක බම්ප් කරගන්න... අනේ නිකන් පල ඩො යන්න..
GaMbIt I said: maara gon comment eka Click to expand... මාර ගොන් ට්රික් එක ත්රෙඩ් එක බම්ප් කරගන්න... අනේ නිකන් පල ඩො යන්න..
GaMbIt I Member Aug 4, 2014 32 9 0 Matara Aug 4, 2014 #5 ලොල්ල;16973462 said: මාර ගොන් ට්රික් එක ත්රෙඩ් එක බම්ප් කරගන්න... අනේ නිකන් පල ඩො යන්න.. Click to expand... ane lollo bamp ganna trick oni ne yako.uba nikan den nethuwa pala
ලොල්ල;16973462 said: මාර ගොන් ට්රික් එක ත්රෙඩ් එක බම්ප් කරගන්න... අනේ නිකන් පල ඩො යන්න.. Click to expand... ane lollo bamp ganna trick oni ne yako.uba nikan den nethuwa pala
Error365! Well-known member Jun 27, 2012 13,096 9,837 113 එක තැනක නෑ Aug 4, 2014 #6 meka nam aluth account ekak wenna baha. act karana style eka anuwa nam fake ekak