පටාචාර ටෙක්ස්ටයිල්....තිබ්බත් එකයි නැතුවත&#353

Bus Jack Boy

Banned
Sep 5, 2012
183
12
0
colombo medical faculty 2002 A/L group --all are doctors now

yako medical faculty eke un mechchara wal da? :lol: mama hithan hitiye un bohoma thanpath wadagath widiyata inna un kiyala.

ara kali dekanam patta. un wada karana hospitals monawada dannawada?
 

sanddun

Well-known member
  • Jun 8, 2008
    12,542
    1,237
    113
    PX3-808
    yako medical faculty eke un mechchara wal da? :lol: mama hithan hitiye un bohoma thanpath wadagath widiyata inna un kiyala.

    ara kali dekanam patta. un wada karana hospitals monawada dannawada?

    හැමෝම පොන්ස්ල නෙවෙයි බන් උබ වගේ :dull:
     

    s.a.s

    Well-known member
  • Jun 19, 2009
    3,022
    1,070
    113
    මොරටුව..
    -rep eka dunna mahaththaya anith paara nama ekkama -rep deepan.

    පටාචාර... 11-24-2012 06:00 AM what sort of stuppify is this.....roudy stuff....
     

    s.a.s

    Well-known member
  • Jun 19, 2009
    3,022
    1,070
    113
    මොරටුව..
    Ponnyo Tho Ponnya Kiyala Api Mak Karannada Campus Charter Karanna Epa. Keri Ballo.. Mama Bayane NAme Eka Kiyanna Baya Ne Mama ..... Harshat92


    uba wessakawath uni ekakata giye nathi nangi malli kenek kiyala terenawa.butter daala ara ganin.92 kiyanne ubalage maha ewun denna allnna sellam karana kaale machan..nikam mata pauw purawan nethuwa PUKA nodi idapan