මචන්ලා, මගේ වෙබ් ඩිසයින් බිස්නස් එකේ වැඩකට SMS Gateway එකක් ගන්න ගිය වෙලාවේ වෙච්ච සීන් එකක් කියන්නයි මේ පෝස්ට් එක දාන්නේ.
සාමාන්යයෙන් ලංකාවේ ප්රධාන ටෙලිකොම් ආයතන වලින් SMS Gateway එකක් ගද්දී Mask එක (නම) දෙන්නේ බිස්නස් රෙජිස්ට්රේෂන් එකේ තියෙන නමට විතරයිනේ.
මට මගේ අළුත් බිස්නස් එකේ නමටම Mask එකක් ගන්න ඕන වුණ නිසා මම 3rd Party SMS Gateway එකක් දෙන සයිට් එකක රෙජිස්ටර් වුණා.
මෙන්න වුණ දේ:
දැන් මුන් උදේ හවස මට කෝල් කර කර වද දෙනවා සර්විස් එක ගන්න කියලා. ඒ මදිවට එක එක ගේට්වේ වලින් SMS එනවා හෝ ගාලා.
සාමාන්යයෙන් ලංකාවේ ප්රධාන ටෙලිකොම් ආයතන වලින් SMS Gateway එකක් ගද්දී Mask එක (නම) දෙන්නේ බිස්නස් රෙජිස්ට්රේෂන් එකේ තියෙන නමට විතරයිනේ.
මට මගේ අළුත් බිස්නස් එකේ නමටම Mask එකක් ගන්න ඕන වුණ නිසා මම 3rd Party SMS Gateway එකක් දෙන සයිට් එකක රෙජිස්ටර් වුණා.
මෙන්න වුණ දේ:
- රෙජිස්ටර් වෙද්දීම මගේ පර්සනල් ෆෝන් නම්බර් එක OTP එකක් ගහලා වෙරිෆයි කරන්න ආවා. ඒකත් කළා.
- ඊට පස්සේ Mask එක ගන්න ඩොකියුමන්ට් එකක් අත්සන් කරලා අප්ලෝඩ් කරන්න තිබුණා. ඒ වෙලාවේ මා ගාව පින්ටර් එකක් හරි ස්කෑනර් එකක් හරි නැති නිසා මම ඒක පැය කිහිපයකින් කරන්න හිතාගෙන අතෑරියා.
- පුදුමේ කියන්නේ, රෙජිස්ටර් වෙලා පැයක් යන්න කලින් මගේ පර්සනල් නම්බර් එකට එක එක SMS Gateway වලින් මැසේජ් එන්න ගත්තා!
දැන් මුන් උදේ හවස මට කෝල් කර කර වද දෙනවා සර්විස් එක ගන්න කියලා. ඒ මදිවට එක එක ගේට්වේ වලින් SMS එනවා හෝ ගාලා.