මෙහෙම වැඩ කරන්නෙ නෑ කියන්නෙ මගේ


HDMI + VGA 



ela machan..![]()
පට්ට ඕයි..... ela ela
මම ගැහුවා හුරේ..HDMI + VGA
සිරාවට අමුතුම ආතල් එකක් තියනවා වැඩ කරද්දී..
එක මොනිටරේක full screen winamp එක අනික් මොනිටරේ සාමාන්ය වැඩ ටික පට්ට ඕයි..![]()






Mage LED Monis Ekai Ban Thiyenneමම ගැහුවා හුරේ..HDMI + VGA
සිරාවට අමුතුම ආතල් එකක් තියනවා වැඩ කරද්දී..
එක මොනිටරේක full screen winamp එක අනික් මොනිටරේ සාමාන්ය වැඩ ටික පට්ට ඕයි..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Mage LED Monis Ekai Ban Thiyenne
Anith Eka CRT Ekak![]()


led eke dvi/hdmi ports ne only vga portගහන්න පුළුවන් බං
led මොනිය dvi ගහල crt ය vga ගහ![]()

led eke dvi/hdmi ports ne only vga port
mama kiwwe ubata
itin led ekata vga deela
CRT ekata dvi convert ekakin vga karala denna wenne
vga card eke 3nama sup karanawa(hdmi/dvi/vga)
අගල් පහලවේ used ජරාවවල් වලත් තියනවා vga + dvi 
samsung හරියන්නෙ නෑ බං.. ඔවුන්ට තිබ්බනෙ dvi port එකක් දාල එවන්නඅගල් පහලවේ used ජරාවවල් වලත් තියනවා vga + dvi
![]()
good post macha![]()
Monitor 2k nam gaha ganna puluwan...Monitor 3kin wada karanna dannawada?




pla palaඉරිසියා කරපිය![]()





