පරිසර හිතකාමි කාර්ඩ්බෝඩ් පැන්සලක් !!!

mayadmax

Well-known member
  • Apr 24, 2007
    6,306
    4,661
    113
    "මේ පෑනක් රුපියල් පනහයි" :baffled: ඉතිං බෑනේ කරන්න :no:
    okama tamai wela tiyenne. butter kanna ba margarine kilo ganan kanawa, juice ekak bonna ba coka cola gahanawa, organic elawaluwak kanna ba beheth gahapuwa kanawa. kotinma sillara kadeta yan na super market wandanawe yanawa. Okkoma api lesiyata karana weda. Habai mewala prathi vipake enne aurudu 30k vitara gihin. pilika leda roga hadila nannathara wela beheth ganna baruwa hospital gane duk vidina kota wath mewa kalpana wenawa nam hodai.

    government eken karanakan balan inne nathuwa, gedara saban kellak, tooth paste ekak hari genawa nam , eka herbal based, nattan lux ganne nathuwa harischandra wage product ekak hamoma gannawa nam ibema meka hoda pattakata harenawa. ganan wadi tama. namut long term gattot eken wena hoda kama godak wadi.

    me pen ekak ganna bari nam, 10 pen ganne natuwa pan kooru tikak hari aran replace karala use karanna . organic ganna bari nam gedara miris pala tikak hari hadanna. haal miti ganan gilin nathuwa jeewath wenna oni pramane vitarak kanna

    (baiyek detected kiala danna epa) man baiyek neme. hoda dewal hoda vidiyata apitama tamai karanna puluwan podak kalpana karot
     

    LazyLizard

    Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    කටුකරෝලගම
    පරිසරය සුරකින්න කියල අතින් කයිට් වෙන්න පුලුවන්යැ බං.... නැද්ද.
    උඹල ගනිල්ලකෝ පනහක් දීල :P අපි නං වැඩිය පෑන් පාවිච්චියක් නෑ කොහොමත්